יום חמישי, 19 באוגוסט 2021

ביסים של שמחה: עלינא בפיתה הגיעה לראשון לציון!

לא אחת אני משתפת שמבחינתי אני יכולה כל יום לאכול כריך עם משהו, פיתה דשנה עם מטעמים בתוכה ואני מסודרת, באמת שאין לי צורך ביותר מזה.

על עלינה בפיתה שמעתי כל כך הרבה שהחלטנו שלא עוד!! שאנחנו חייבים לקפוץ לבקר, להכיר, לטעום ולהתמכר לטעמים. אמש קבעתי דייט עם הזוגי ויצאנו לדרך לעבר ראשון לציון. ממש בסמיכות למקום יש שפע חנייה כך שאין כלל בעיה בגזרה זו. עוד לפני שאשתף במה שטעמנו חייבת לציין שנחשפנו לזוג אחים מדהימים ומיוחדים .



עלינא בפיתה, היא אחותה הצעירה והעדכנית של עלינא המקורית, מסעדה שעבדה עד פרוץ הקורונה באשדוד ובמהדורת 2021 האחים דביר וניב ניפוסי, הבעלים, חברו לשף ינון אלעל (מחניודה ומשחקי השף) והכניסו את כל האהבה שלהם לאוכל טוב, מהיר ואיכותי, לתוך פיתות חמות וטריות שעשויות במקום, בעבודות יד, אחת אחת. האחים חבר'ה צעירים שמבינים באוכל איכותי, חצופים, בועטים ומבינים עניין. ישבנו עימם אמש ופשוט התאהבנו באישיות שלהם.



המנות של עלינא בפיתה נצלות בתנור פחמים, המוסיף להן טעם מעושן ייחודי. ומדי בוקר, עם הדלקת התנור, מונחת על הפחמים תערובת של זעתר טרי, תימין ומרווה, הגדלים בערוגות שבחצר הסמוכה, מיובשים בזרים התלויים על הקירות, ומוסיפים לכל מנה ארומה ים תיכונית ייחודית. כל מנה ייחודית ומיוחדת , מקבלת טא'צ מקומי משלה ונעשית בהמון תשוקה.

המנות הבשריות כוללות 100% בשר טרי משובח, שעולה לגריל לאחר שהושרה במרינדה ותובל במתכון סודי. לצידן מוגשים גם מועבטים (מנות שרינג) וצ'יפס, קוקטיילים, צ'ייסרים ובירות, מיצי הבית ושתיה קלה.

חייבת לציין שמי שמגיע לכאן מתמכר בקלילות לטעמים ולניחוחות וכי אין לי כלל ספק כי יחזור לכאן שוב ושוב. 

אז מה היה לנו?






התחלנו עם מגש של מנות ראשונות טעימות במיוחד, וואו, כל מנה חגיגת טעמים מיוחדת. כביכול מנות "פשוטות" אולם בשל אופן ההכנה והטא'צ האישי של האחים יוצרים מנות חלומיות, אנחנו פשוט התמוגגנו ואם נודה באמת מבחינתי יכולה לאכול אותן כל יום , כל היום (טוב, נו, לצד הפיתה, כן?):

בטטה בורלה – מדליוני בטטה מקורמלים עם נגיעת מלח ים אטלנטי וזעתר טרי. 




חציל מפיל – חציל מטוגן ומפוחם המוגש על סילאן, טחינה טהורה, זעתר טרי ושום קונפי.




כרוב שרוף- עטופים בשילוש הקדוש ושרופים בתנור פחם עד לריכוך מלא, מוגשים עם טחינה-עמבה וסחוג שבור.




אחרי מנוחה קלילה יצאנו לדרך כל אחד ומנתו הוא, הזוגי מצידו בחר בפיתה שקדים של עגל – שקדי עגל, כרוב שרוף, עגבנייה טרייה, שום קונפי, זעתר טרי, טחינה – עמבה סחוג שבור ואספרגוס - עצרו הכל!!! אימל'ה ואבל'ה מה זה הדבר המושלם הזה? וואו!! שילוב מדוייק כל כך של כלל המרכיבים יצרו פיתה חלומית , כל ביס ממש לונה פארק שלם של טעמים. 





אני מצידי בחרתי בפיתה קציצות פצצות – קבב, משוואיה, אספרגוס, חציל קלוי, שום קונפי, מלפפון כבוש, בצל פחם מקורמל, זעתר טרי וטחינה טהורה - גם אצלי בדיוק כמו אצל הזוגי מדובר בפיתה דשנה ומלאת טעמים וניחוחות, כל ביס הוא ממש הצגה. חייבת לציין שכל מרכיב מקבל את המקום שלו ובמידה הסופר מדוייקת ולכן יוצרים חגיגת טעמים מדהימה לחיך, כפי שציינתי מאוד אוהבת מנות טעימות בפיתה אך כאן הן התעלו על כולם. 





חברים אם אתם אוהבים ומעריכים מנות איכותיות בפיתה זה המקום בעבורכם!! מזמינה אתכם להצטרף ולהנות בדיוק כמו שאנחנו נהננו. קפצו חברים לעלינה בפיתה , מלאו את החיך בטעמים מהמטבח המקומי, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


עלינא בפיתה – משלוחים ו- TA. הרצל 34 ראשון לציון - כשר !

להזמנות :
03-622-8055 או באתר

שעות פתיחה:
ימים א’-ה’
משלוחים – 11:30-23:00
ישיבה במקום וטנייניי- מ-19:00
מוצ”ש
משלוחים – שעה ורבע אחרי צאת שבת -23:30 
ישיבה במקום – שעה אחרי צאת שבת – 2:00

חניון צמוד – אוסישקין 2 (חניון ראשון סנטר).

גילוי נאות: היינו אורחי המקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה