יום שני, 9 באוגוסט 2021

Melt Room - סטריט שף - מלט רום- עוד לא ביקרתם?

אתם מכירים את אותם המקומות בהם אתם מבקרים ולאחר הביקור לא מפסיקים לחשוב עליהם? אז זה בדיוק מה שקרה לנו לאחר ביקורנו בMelt Room - סטריט שף - מלט רום השוכן בתל אביב. זוהי למעשה מזללה של אוכל רחוב מושחת, טעים ומפנק כאחד. כזה שיותיר לכם טעם של עוד!! את השף לירוי קפוזה  הבעלים של המקום אני מכירה כבר מספר שנים, נחשפתי לא אחת למתכונים ההורסים והמושחתים שלו ברשת אולם טרם יצא לי לדגום ממטעמיו. בתקופת הקורונה השף לירוי הרים את הכפפה ולאחר שנים רבות כשף ברשתות השונות פתח את Melt Room - סטריט שף - מלט רום שם הוא מציע כאמור אוכל רחוב מושחת, שונה וטעים במיוחד שטרם טעמנו. כאן תזכו להחשף לשילובים מפתיעים, מקוריים הן בטעמים, הן במרקמים, הן בצבעים והן בניחוחות- גן עדן לחיך זה כאן!!



הפעם בחרנו להגיע כאשר השף נמצא במקום על מנת שיכוון אותנו , ימליץ ויעזור לנו לבחור מן המבחר המושקע והמטריף יש לומר (מאחר ואנו שומרים ולא מערבבים בשר חלב הוא מצידו בחר במנה מושחתת בשרית ואילו אני בחרתי בשחיתות החלבית המושלמת), אימל'ה ואבל'ה איזה טעמים מושחתים וטעימים.






ראשית ולפני חשוב מאוד!! יש לכם ממש בסמוך למקום חניון רחב ידיים (בתשלום) כך שבעיית החנייה ירדה מן הפרק. מדובר בסניף מבריק ומצוחצח, לא גדול מידי עם פינות ישיבה בפנים ועל הבר עם וויב מדליק ורוח רעננה, צוות המקום מקפיד על שירות איכותי, סובלני וסבלני, סופר מקצועי אשר יעזור לכם האורחים לבחור את מנת השחיתות המתאימה לכם. כאן ניתן להנות ממבחר מנות ייחודיות בסגנון: גרילד צי'ז, פנצרוט, סליידרס, צ'יפס משוגע ועוד המון דברים מפתיעים ומושחתים כאחד.

טוב, נראה לי שדיברתי כבר יותר מידי והגיע הזמן שאשתף במה שאכלנו, אז קבלו הצצה:

אני בחרתי דאבל צ'יז גריל צ'יז: לחם קסטן בריוש חמאתי עם שכבות של גבינות צ'דר ומוצרלה. דאבל צ'יז MAKE IT A PIZZA עם תוספת רוטב עגבניות, בזיליקום וגבינה מותרת מלמעלה - טוב, תקשיבו לי טוב!! אין דברים כאלו , כל ביס מהעונג הזה זה פשוט לונה פארק של טעמים לחיך, איזה שילוב מנצח של כל מרכיב ומרכיב - שלמות זה כאן!!!








הזוגי מצידו בחר בכריך אונלי מיט- כריך שמכיל מבחר בשרים איכותים , רוטב איולי חזרת מושלם, הכריך חצוי לשניים, מנה גדולה מאוד שבהחלט מספיקה לקרניבור אמיתי, הזוגי מצידו פשוט התמוגג מכל ביס , המנה פשוט  מושלמת ומבחינתו ניתן לאוכלה בכל שעה ביממה, לכריך הנ"ל התווספה לו מנת ציפס נדיבה וגדולה, ציפס קריספי , חמים וטעים במיוחד. 







מי שמכיר אותי יודע שאני לא ממש יכולה לוותר על קינוח וגם לירוי לא ממש ויתר לי למרות שכבר לא באמת הצלחתי לנשום, דגמתי את מנת הפנצרוטי נוטלה ובננה מקורמלת, אימל'הההההההההההההההההה, מה זה הדבר הטעים והמושחת הזה? חברים!! אם אתם אוהבים קינוחים עשו לעצמכם טובה וקפצו לבקר ולקנות לכם כמה כאלו הבייתה, זה החלום בהתגלמותו, הפנצרוטי מזכיר בטעמו את הספינג' האהוב והמוכר עם שילוב טעמים כל כך מדוייק ומושלם. גם כאן בדיוק כמו שאר המנות הכל מושחת , מפנק, עשיר וטעים במיוחד.



אני מניחה שאתם מבינים כי המקום מומלץ בחום וכי לא בכדי חזרנו שוב ואין לי ספק כי נחזור עוד ועוד  עם חברים ו/או עם הילדים כי זה באמת מקום לחזור אליו, שלמות זה כאן!! אין אחד שלא ימצא כאן את מנת חלומותיו. אני מאחלת לשף לירוי קפוזה המון בהצלחה וכי אני בטוחה שהמקום יהפוך חיש מהר לשם דבר בתל אביב.

מטבח-שף פיוז'ן בסגנון מהיר, של השף לירוי קפוזה.
מבחר מנות ייחודיות ומושחתות  
מאפים, סלטים וכריכים בשילובים מפתיעים…
ניתן להזמין או לקחת טייק אווי


הכתובת:
אבן גבירול 24, תל אביב
טלפון להזמנות:
054-8266260

גילוי נאות: הייתי אורחת המסעדה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה