יום שני, 27 ביוני 2022

קיץ 2022 בטכנודע חדרה



קיץ 2022 בטכנודע חדרה




עם מסלול לב ומוח והפנינג מדעי רפואי "רופא ליום אחד" במוזיאון הרפואה החדש

קיץ 22 בטכנודע חדרה, המוזיאון הישראלי לרפואה ומדע, טכנודע חדרה, פותח את שעריו לילדי ישראל במהלך חופשת הקיץ, בחודשי יולי אוגוסט, ומספק הצצה נדירה וחווייתית היישר לתוך מבנה גוף האדם ותפקודו.

בחודש יולי, ייהנו ילדי ישראל להתנסות וליהנות מחוויה עוצמתית, אינטראקטיבית וחושית בעזרתם של מוצגים תלת ממדיים החל מלהיכנס לתוך לב ענק בגובה 5 מטרים ולחוות חוויה אור קולית מרהיבה, דרך משחק עם מודל מוח ענק, קפיצה לתערוכת וירוסים וחיידקים, ביניהם גם הקורונה, ועליה וירידה לאורך מודל הסליל הכפול של ה – DNA מהגדולים בעולם.

בחודש אוגוסט ייהנו הילדים מהפנינג בכל מתחמי הטכנודע תחת הקונספט של "רופא ליום אחד". במסגרת ההפנינג ייהנו המבקרים מסיור מודרך של שעה וחצי במוזיאון הרפואה, במסלול הלב או במסלול המוח, ובנוסף יוכלו ליהנות מעמדות הפעלה התנסותיות חווייתיות, בנושאי רפואה ובריאות ברחבי הטכנודע, חידונים ותחרויות נושאי פרסים באודיטוריום וכן ביקור בפארק המדע רחב הידיים ובמוזיאון המדע של הטכנודע.

מה צפוי לילדים בהפנינג: תזונה בריאה +BMI – המבקרים ייכנסו למיני סופר ויקבלו משימה להרכיב ארוחה שתורכב כולה מאבות המזון שיוצגו להם וכל זאת בתקציב מוגבל שיעמוד לרשותם. לצורך מילוי המשימה יעמדו לרשותם עשר דקות ומדפים מלאים באריזות המקוריות של שלל מוצרי מדף אותם הם מכירים מהסופר. בתום הזמן נתכנס ונבחן מי עמד במשימה. בחלק השני כל מבקר יבדוק את מיקומו על סקאלת ה-BMI בעזרת מדידת הגובה והמשקל שלו ויכין דגם של מקור הוויטמינים והמינרלים להם זקוק גופנו.

שעות פתיחה של מוזיאון הרפואה במהלך הקיץ:

חודש יולי: ימים א-ה שעה 10:30 - 17:00 , יום ו'- 10:30- 14:30

חודש אוגוסט- רופא ליום אחד: ימים א-ה שעה 10:30 – 19:30 , יום ו' - סגור

מחיר כרטיס מעל גיל 8 : 100 ₪ לאדם (לפני מבצעים) , ילדים מגיל 3 עד גיל 8 – 80 ₪

הנחה של 20% ל: תושבי חדרה , סטודנטים, אזרחים ותיקים, חיילים, נכים (בהצגת תעודה) . ילדים עד גיל 3 – חינם.

לברור פרטים והרשמה:04-6333505, https://www.technoda.org.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה