יום שני, 6 ביוני 2022

Ultra Bar Food&Wine אולטרה בר- הבר שאתם חייבים להכיר




רגע לפני שהסתיים לו השבוע בחרנו לצאת לדייט הזוגי השבועי שלנו והפעם בחרנו ב-Ultra Bar Food&Wine אולטרה בר- בר יין קסום ומיוחד עליו שמענו אין ספור המלצות. כבר כאשר הגענו הבנו על מה מדברים כולם. הבר ממוקם במלון אולטרה השוכן ברחוב הירקון בתל אביב ומציע תפריט עשיר מעשי ידי השף רז בניטה עם פרשנות של מנות מאגן הים התיכון לאורך חופי צרפת ואיטליה דרך חופי יוון, טורקיה עד לישראל. מנות מתוחכמות ובועטות אך לא מתחנפות שמשאירות זכרון וטעמים של ״בא לי שוב״. לצד המנות מוגשים יינות בוטיק מותאמים ומבחר קוקטיילים יצירתיים, כל אלו לצד אווירה נעימה, מוזיקת רקע שקטה המתנגנת ברקע ושירות מוקפד.




ראשית הרמנו כוסית לחיים, הזוגי מצידו בחר בקוקטייל בהמלצת המלצרית החביבה ואילו אני בחרתי בכוס יין לבן יבש, קריר ומתקתק:





למנות ראשונות הגיעו לשולחננו: 

סביצה של רז- מוסר ים, אבוקדו, בצל ירוק, פרי העונה, צילי, כוסברה, יוזו- זו אחת המנות המועדפות עלינו אולם זאת התעלתה על הרבה מנות אחרות שדגמנו, איזון מושלם בין כלל המרכיבים יצרו הרמוניה מדהימה של טעמים. כלל המרכיבים סופר טריים ורעננים. שימו לב להגשה היפיפייה והמקורית מאוד- הכתרנו את המנה במילה אחת: "וואו!!!"






ברוסקטות קרפציו פילה- צימיצורי, בלסמי מצומצם, סלט ירוקים- מנה קלילה, טעימה ומפנקת מאוד המכילה חומרי גלם באיכות מאוד גבוהה, קרפציו הפילה פרוס בעובי שאנחנו מאוד אוהבים- לא דק מידי אך גם לא עבה מידי, שילוב הטעמים יצרו חגיגת טעמים בחיך, גם מנה זו כקודמתה מרשימה בהגשתה:






מנוחה קצרצרה והמנות העיקריות הגיעו לשולחננו:

הזוגי מצידו בחר במדליוניי פילה- הוגש עם אספרגוס, גזר מקורמל, בצל צרוב, פיטריות צרובות, רוטב יין פורט וציר בקר- מנה מצוינת, הזוגי התמוגג לו מכל ביס וביס. נתחי הפילה הוגשו במידת העשייה המדויקת, עם רוטב בטעם נפלא שהתמזג לו באופן מעולה יחדיו. הירקות נצרבו להם קלות והיו תוספת מושלמת למנה:






 
אני בחרתי פילה דניס בטאבון- פילה דניס, לרוב מוגש עם תפוח אדמה מדורה אולם הפעם הוגש עם סלט , חמאת לימון- וואו, המנה הייתה פשוט מעולה- הדג טרי, עשוי בדיוק כמו שצריך, נימוח בפנים וקריספי מבחוץ, חמאת הלימון העניקה טוויסט מעניין והקפיצה את המנה, מנה קלילה וטעימה במיוחד , ממליצה בחום:





על הקינוח הפעם ויתרנו וזאת מאחר וכל הקינוחים בחזקת חלבי ולכן ויתרנו.

חייבת לציין כי נהננו מאוד בכל שלב בערב , השירות מאוד מוקפד, כל מה שדגמנו היה פשוט טעים , מדויק ומאוזן בטעמים, כלל חומרי הגלם כאן הנם באיכות גבוהה מאוד , האווירה נעימה - כל אלו יוצרים עבורנו הסועדים חווית אירוח מושלמת. אז חברים אם גם אתם מחפשים את המקום הבא זה המקום בעבורכם, הזמינו עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!





כתובת:
הירקון 78, תל אביב-יפו

טלפון להזמנות:
03-9330339

שעות פתיחה:
ראשון - סגור
שני- רביעי:
17.30-23.00
חמישי- שישי:
17.30-24.00
שבת:
17.30-23.00

כל יום בין השעות 17.30 ל-19.30 יש Happy hour - 20% על כל התפריט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה