יום שני, 27 ביוני 2022

מבצעי קיץ אטרקטיביים ב'שראל פארם' על מוצרי תינוקות, ילדים ומבוגרים

הקיץ כבר כאן באופן רשמי !! מי שמכיר אותי יודע שבאופן אישי אני מאוד מאוד מקפידה על הגנה מירבית בחשיפה לשמש הן לילדי והן לנו המבוגרים (כן, גם בחשיפה קצרה לשמש, לא בהכרח ביציאה לים ו/או בריכה). הפעם אני רוצה להכיר לכם את "שראל פארם" הלוא היא חנות אינטרנטית למוצרי פארם ותרופות (זוכרים שאני כבר מזמן עברתי להזמנות אינטרנטיות נכון?). 

אמש הגיע משלוח עמוס כל טוב עם מבחר מוצרי הגנה לשמש מהחנות האינטרנטית אשר משיקה מתחם מוצרי קיץ עם המותגים המובילים לפעוטות, ילדים ומבוגרים בהוזלה סופר משמעותית לצרכן.  המתחם מכיל הנחות משמעותיות משאר רשתות השיווק המתחרות ברכישה אונליין ומשלוח עד הבית. המחירים נעים בין 9.5 ש"ח ועד 141 ש"ח. בימים טרופים אלו בהם יוקר המחייה הינו חלק מחיינו למצוא אתר שכזה הוא נכס לאומי.

עוד לפני שאשתף במחירים הנוחים חייבת קצת להכיר לכם את המותג - "שראל פארם" מבית שראל הינה חברת הרכש המרכזית למערכת הבריאות בישראל ומעבר לים, מדובר בחנות אינטרנטית למוצרי בריאות ואביזרים רפואיים המשלבת בית מרקחת דיגיטלי לקניית תרופות ובדיקות באיכות המקצועית והגבוהה ביותר. בזכות כל אלו לראשונה, הצרכן הישראלי יכול להנות מקנייה מהירה של מגוון מוצרים רפואיים, בדיקות ותרופות בהם משתמשים הצוותים הרפואיים בבתי החולים בישראל, בהוזלה משמעותית לצרכן הישראלי ובמשלוח עד הבית. בין שלל המוצרים ניתן למצוא: מוצרי קוסמטיקה (בשמים, איפור ועוד), מוצרי ניקוי וצריכה, מוצרים לבית (למטבח, סוללות, מחשבים ועוד), בדיקות קורונה במחירים נוחים, מזרקים, כפפות ועוד ועוד. 

אז כאמור כפי שציינתי מעלה הפעם המשלוח כלל מבחר רחב של מוצרי הגנה לשמש , קבלו הצצה קלה:



מחירים לדוגמא:

אולטרסול קידס ספריי שקוף של ד"ר פישר 200 מל', 39.9 ש"ח במקום 45 ש"ח;

תרסיס הגנה לילדים של ניוואה 200 מל', 44.9 ש"ח במקום 59.9 ש"ח;

ספריי הגנה של סקין גארד (שקוף לעור בהיר/ שמן גזר) 200 מל', 29.9 ש"ח במקום 33.9 ש"ח;

רול און להרחקת יתושים בתוספת אלוורה של סנו די! 50 מל', 14.5 ש"ח במקום 17.5 ש"ח;

מכשיר חשמלי דוחה יתושים של סנו 30 טבליות, 20.9 ש"ח במקום 25 ש"ח;

ג'ל להרגעת העור לאחר עקיצת יתוש לפעוטות ולילדים של טפטפים 50 מל', 17.15 ש"ח מקום 19.9 ש"ח;

עוד מבצע סופר שווה -מארז בגד ים חד פעמיים לתינוקות של האגיס, 28.9 ש"ח במקום 31.9 ש"ח.

עוד הגיע- מוצר שלא הכרתי וחובה שיהיה בכל בית- פלסטר הפלא- פלסטר בטכנולוגיית חבישה מהפכנית:



אז חברים, מהיום לא צריך לכתת רגליים , נכנסים לאתר של "שראל פארם", מבצעים הזמנה בנוחות, בקלות וביעילות (אגב, לא ציינתי אבל האתר שלהם נוח וידידותי מאוד למשתמש), בכל רגע ובכל מקום ומקבלים עד הבית משלוח עמוס כל טוב ובמחירים נוחים. ישנה אפשרות לבצע כאמור משלוח עד הבית (ברכישה מעל 299 שקלים המשלוח חינם) ו/או לאסוף באופן עצמי מהמרלוג השוכן בנתניה.


כתובת לאיסוף עצמי:
​​הגביש 8, נתניה

שירות לקוחות: 
054-6686636

שעות וימי פעילות:
ראשון-חמישי, 09:00-15:00


 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה