יום שלישי, 21 ביוני 2022

Melt Room - מלט רום- לחוויה קרניבורית מושחתת במיוחד

בשבוע שעבר נסיכת הבית עברה ניתוח , בעת נסיעתנו לביקורת שלאחר הניתוח ענייה קלטו את  Melt Room - מלט רום וישר ביקשה לקפוץ לבקר, לטעום ולדגום לאחר ששמעה אין ספור המלצות. מאחר והיה זהו יום שישי בבוקר והמקום לא עבד הבטחתי שבשבוע שלאחר מכן בביקורת הבאה נבקר במקום וכך עשינו. 

אתם מכירים את אותם המקומות בהם אתם מבקרים ולאחר הביקור לא מפסיקים לחשוב עליהם? אז זה בדיוק מה שקרה לנו לאחר ביקורנו בMelt Room - מלט רום השוכן בתל אביב (אגב, במקום ביקרנו פעמיים ואין לי כלל ספק כי נמשיך לבקר בקרוב שוב). Melt Room  - מלט רום זוהי למעשה מזללה של אוכל רחוב מושחת, טעים ומפנק כאחד. כזה שיותיר לכם טעם של עוד!! את השף לירוי קפוזה  הבעלים של המקום אני מכירה כבר מספר שנים. בתקופת הקורונה השף לירוי הרים את הכפפה ולאחר שנים רבות כשף ברשתות השונות פתח את Melt Room -  מלט רום שם הוא מציע כאמור אוכל רחוב מושחת, שונה וטעים במיוחד שטרם טעמנו. כאן תזכו להיחשף לשילובים מפתיעים, מקוריים הן בטעמים, הן במרקמים, הן בצבעים והן בניחוחות- גן עדן לחיך זה כאן!! אלו שבננו שאוהבים לשלב בשר עם חלב ימצאו כאן גן עדן של ממש מאחר ורוב התפריט מושתת על מרכיבים אלו. 




לירוי שכח שאנחנו לא מערבבים בשר וחלב והכין לנו סליידרס אסדו- דאבל סליידרס אפויים בתנור עם אסאדו מפורק, איולי ביתי ותערובת גבינות נמסות. בתנו שמתחברת דווקא לשילובים הללו בחרה לדגום את המנה ופשוט התמוגגה. בכל ביס אנחות הנאה נשמעו בקרבנו. לחמניות הסליידרס רכות ונימוחות, עם בשר סופר איכותי וטעים לצד הררר של גבינות מושחתות - לדבריה זהו הביס המושלם, תיארה את זה ממש כגן עדן לחיך:




אנחנו מצידנו בחרנו בהמבורגר - נתחי אונטריב פרימיום 200 גרם מבקר עמק יזרעאלי בקיצוב מוקפד בלחמנית חלה עם איולי ביתי (אגב, את המנה הזו ניתן לקבל עם מיקס גבינות מותכות). קציצת ההמבורגר סופר איכותית, מבשר איכותי וטרי, קציצה גוסית, עסיסית ונימוחה אותה עוטפת לחמנית חלה רכה רכה, שלל ירקות ורוטב איולי שמקפיץ את המנה פלאים, כל ביס יוצר חגיגת טעמים אמיתית לחיך והכל יחדיו משתלב בהרמוניה נפלאה :





במנת הצי'פס לירוי בחר בעבורנו את השחיתות בהתגלמותה, ציפס עם מק & ציז- טוב!! עצרו הכל!! אתם חייבים אבל חייבים לטעום את המנה הזו!! אימל'ה כמה שזה טעים!! אני באופן אישי התענגתי רק על הציפס ופשוט בכל ביס נהנתי ברמות אחרות. לדעתי זוהי המצאת המאה! איזו מנה מנצחת ומושלמת. חגיגת טעמים שטרם הכרתם, ממליצה בחום!!!




הפעם ויתרנו על הקינוח אבל ממליצה בחום כי יש לMelt Room - סטריט שף - מלט רום קינוחים פשוט מדהימים, מושחתים ומפנקים כאחד. 

מחר ומחרתיים (22.6.22-23.6.22) יתקיים פופ - אפ פיסטוקי מטורף!!של שני הגאונים Ohad Rauch מההמגפה הירוקה, והשף  Liroi Kapuza  באירוע חד פעמי, עם מנות מטורפות (כולל ללו״ג/טבעוני) בשילובי פיסטוקים איכותיים. אני אהיה שם ואתם? 


מטבח-שף פיוז'ן בסגנון מהיר, של השף לירוי קפוזה.
מבחר מנות ייחודיות ומושחתות
מאפים, סלטים וכריכים בשילובים מפתיעים…
ניתן להזמין או לקחת טייק אווי


Melt Room  - מלט רום

כתובת:
אבן גבירול 24, תל אביב

טלפון להזמנות:
054-8266260


גילוי נאות: הייתי אורחת המסעדה.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה