יום שלישי, 21 ביוני 2022

זיגל בר- פנינה קסומה ומיוחדת בלב גבעתיים

לזיגל בר נחשפנו לפני מספר חודשים ומאז הוא הפך להיות שם דבר בעבורנו, ממליצים בלי סוף לחברים שלנו ולחברים של ילדינו ואף ביקרנו מספר פעמים. אמש הוזמנו לאירוע עיתונאים לחשיפת הקוקטיילים החדשים והמנות המדהימות שהשיקו וממשיכים לחדש ולהתחדש. מדובר בבר בלב ליבה של גבעתיים. מקום תוסס עם וויב מטריף, מוזיקת רקע נעימה שמתנגנת לה ברקע, עם שירות מוקפד ואיכותי ועם אוכל ומשקאות סופר טעימים ואיכותיים. הקהל מאוד רחב ומגוון, החל מחבר'ה צעירים שבאים לפתוח שולחן, כלה בזוגות שמגיעים לדייט רומנטי ואף חבורת נשים רעשנית.



לא אחת כאשר אנחנו קובעים עם חברים לבילוי בבר מיד האינטואציה נוטה לכיוון תל אביב אולם כאן הבר השכונתי הזה פשוט עולה על כל ההגדרות של בר מדהים, מדליק ואיכותי, מהיום לא מחפשים לבלות רק בתל אביב. המיקום מושלם, יש שפע חניה בחינם והמקום מרווח כך שכל הנתונים יחדיו יוצרים את הבילוי האידיאלי. כאן תוכלו למצוא תפריט אלכוהול משובח עם בירות מהחבית, יינות איכותיים וקוקטיילים מיוחדים ומגוונים כל אלו לצד תפריט אוכל קליל וטעים המורכב ממגוון מנות לחלוקה, מנות פתיחה ונשנושים.





ראשית פתחנו את הערב עם קוקטיילים נפלאים, כל אחד מהסועדים בשולחן בחר את אשר חשקה נפשו וכולם ככולם היו סופר מרוצים משילובי הטעמים האיכותי והמדויק. על הבר עמדה איזבלה - בחורה צעירה מקסימה ומלאת חן אשר עושה את עבודתה באהבה יתרה וזה בהחלט מורגש במשקאות. אני בחרתי בפרוטי פלוט- פידג, ודקה, ליצ'י, מיץ לימון - וואו משקה מרענן, מתקתק וחמצמץ כאחד וטעים בטירוף ואילו הזוגי מצידו הזמין Tropicana- ערק , טריפל סק, פסיפלורה ותפוזים- גם הוא לגם בהנאה מרובה את הקוקטייל המעולה. חשוב לי מאוד לציין כי כאן להבדיל מהרבה ברים אחרים הקוקטייל לא גדוש בקרח, מרגישים את רמת האלכוהול הגבוהה במשקה- אליפות, שאפו גדול לאיזבלה :







אט אט המנות החלו לזרום לשולחננו וחייבת לציין שגם הפעם בדיוק כמו בשאר ביקורנו במקום הכל היה כל כך טעים ומדויק, ניכר כי כל חומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר ומי שנמצא במטבח מבין באוכל ובפרזנטציה המדהימה של ההגשה.

פיצת שמנת כמהין- פיצה בעבודת יד, רוטב שמנת כמהין, גבינת מוצרלה, פרמזן ובצל ירוק- וואו!! אחת הפיצות הטובות שדגמנו לדעת כל סועדי השולחן. פיצה עם בצק מושלם, דקיק ועשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עם המוןןןן גבינה וטעם עדין של כמהין, וואו כל ביס הוא פשוט חגיגת טעמים לחיך:






טאקוס טונה- טאקוס פריך במילוי סביצ'ה טונה אדומה, אננס, בצל סגול, כוסברה ווינגרט פונזו- הנשנוש האולטימטיבי מבחינתי, יש כאן שיחוק מדהים הן של הגשה יפיפיה והן של שילוב ומשחק בטעמים ומרקמים. כל ביס יוצר לונה פארק שלם של טעמים, ניחוחות ומרקמים. אם גם אתם נמנים על אוהבי הדגים הנעים אתם חייבים להזמין לכם מנה כזו:




טאפס טאסאדו- ברוסקטה קלויה, בשר אסאדו מפורק, איולי לימון כבוש, צימיצורי, פלפל חריף וצנון- אחד הדברים שאני מאוד אוהבת במקום זה שאת כל המנות ניתן לחלוק עם הסועדים ובכך להיחשף להמון טעמים. כך גם עם המנה הזו- טאפס נפלא של בשר אסאדו מפורק, נימוך וטעים מאוד. גם כאן שילוב שאר המרכיבים פשוט מדויק , נכון וטעים. לצד משקה אלכוהולי כזה או אחר הוא פשוט מהווה חגיגה אמיתית:






לחמגון ביתי- בשר בקר מוגש על מצע פיתה ביתית פתוחה,  טחינה וירקות טריים- מנה עתירת טעמים . בצק פוקצה דקיק וטעים במיוחד ועליו הררר של בשר בקר טעים, מתובל במתינות אך עם הרבה נוכחות, שפע טחינה, עגבניות שרי ופטרוזליה, מנה מנצחת בלי הרבה יומרות:






גם הקינוחים אט אט הגיעו לשולחננו- חלקם חלביים ועל כן לא דגמנו אך שותפנו לשולחן התמוגגו מכל ביס וביס - האחד עוגת שוקולד חמה עם גלידת וניל. זיגלך - בצק מגולגל ממולא בנוטלה , מוגש חמים ואילו אנחנו דגמנו את המנה הטבעונית- עוגת שוקולד עם בוטנים - וואו הקינוח המושלם לא רק לטבעונים. התמוגגנו מכל ביס וביס.




אז חברים אם גם אתם מחפשים את הבר המושלם, כזה שיעניק לכם מעטפת שלמה של בילוי מושלם זה המקום בעבורכם, אנחנו כבר הכתרנו אותו כ"בר הבית" שלנו ולא סתם. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות (ממליצה בחום), הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

כתובת: 
כורזין 5, גבעתיים

טלפון:
054-9717171




שעות פתיחה:
כל יום החל מ-19:00 ועד אחרון הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה