יום שלישי, 28 ביוני 2022

מתחם האוכל ״אמנה״ של השף רן אמנה ממשחקי השף הושק בהוד השרון



יש אנשים שאנחנו נחשפים אליהם והם נחקקים בזיכרוננו לשנים רבות, כך בדיוק קרה לנו עם השף הידוע והמקסים, מלא החן הלוא הוא רן אמנה יוצא משחקי השף (בנבחרת של אסף גרניט). רן אמנה כבר כמעט  2 עשורים שף במסעדות נבחרות  ברחבי הארץ. עם פרוץ הקורונה שגרת חייו שונתה ומשף בגוז' ודניאל מצא את עצמו בחל"ת , חיש מהר התהפכו היוצרות, התוכניות השתנו והוא הקים יחד עם חברו הוותיק פוד טראק באבן יהודה. משזה הפך חיש מהר לשם דבר הושק מתחם אוכל חדש נוסף בהוד השרון. המתחם מכיל שתי משאיות אוכל נפרדות לאוכלי הכשרות - משאית "פיתה שף" עם מגוון סוגי בשר ותוספות ייחודיות, ומשאית חלבית לסלטי שף וכריכי בוטיק. 






המוטו של רן אמנה בכל מה שקשור לאוכל הינו: ״ אנחנו פועלים על פי שלושה חוקים לפיתה - חומרי גלם טריים, רטבים סודיים ופיתה אוורירית. זה השילוש הקדוש לפיתה איכותית מבחינתי". עוד רגע לפני שאמשיך חייבת לציין שפשוט התאהבנו בעלם החמודות הזה ששמו הולך לפניו, בחור סופר צנוע אך עם ידי זהב. אם טרם ביקרתם במקום אתם חייבים אבל חייבים לעשות לעצמכם טובה ולקפוץ לשם.

מתחם האוכל אמנה מעוצב באופן מנימליסטי  אך מיוחד מאוד. על בסיס עץ לא מעובד הוקמו כאמור 2 מתחמים כאשר הראשון הינו מתחם חלבי המתאים לארוחות בוקר, בראנצים או סתם קפה ומאפה. לצידו מתחם בשרי המגיש אוכל טעים בטירוף המוגש בבגט, פיתה או בצלחת.






לאחר התייעצות קצרה עם השף בחרנו את מנת הדגל אסאדו מפורק בפיתה - בקר מפורק 6 שעות בתנור, עמבה, חריף, בצל מוחמץ ופסטו כוסברה (פיתה 39₪, בגט 43₪, צלחת 55₪), טוב, תקשיבו אימל'ה איזו מנה מושלמת. ראשית הפיתה שמנמנה אוורירית ומעט קריספית אשר מכילה בתוכה מנת אסאדו מפורק בכמות מאוד נדיבה לצד רטבים סודיים של השף , סלט עגבניות חריף והמון אהבה. כל ביס הוא עונג שמימי. המנה הוגשה לצד אצבעות קריספי חציל מושלמות(גם כאן מדובר במתכון סודי של השף):







עוד הגיע לשולחננו מעורב ירושלמי- והפעם בחרנו את המנה בצלחת - המעורב של אמנה, עמבה, טחינה, פסטו כוסברה, בצל מטוגן ואורוגולה (פיתה 39₪, בגט 43₪, צלחת 55₪)- ראשית המעורב- סופר טרי, איכותי, מאוזן בתיבולו, עשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים- כמות עשירה מאוד. מוגש עם סלט הבית וציפס קריספי, דקיק וטעים :







עוד תמצאו בתפריט: קבב אמנה - קבב השף, פסטו כוסברה, צ׳ימיצ׳ורי עגבניות וכרוב לבן (פיתה 39₪, בגט 43₪, צלחת 55₪); שניצל הבית - שניצל במתכון השף, טחינה, עמנה, חריף, פסטו כוסברה, כרוב לבן ועגבניות צי׳מיצ׳ורי (פיתה 38₪, בגט 42₪, צלחת 55₪) ; פרגית - עם טחינה, עמבה, כרוב לבן ועגבניות צ׳ימיצ׳ורי (פיתה 39₪, בגט 43₪, צלחת 55₪).

למנות הטבעוניות והצמחוניות ניתן למצוא: סביח - אצבעות קריספי חציל, טחינה, עמבה, פסטו כוסברה, עגבניות, לימון כבוש, ביצה קשה (פיתה 28₪, בגט 31₪, צלחת 42₪); אנטיפסטי (טבעוני) - טחינה, עמבה, חריף, פסטו סלק, פסטו כוסברה, חציל קלוי, פלפל קלוי, שמפיניון צלוי (פיתה 32₪, בגט 35₪, צלחת 42₪).

קינחנו בנוצ'ולטו- קינוח שוקולדי קרמי טבעוני (פרווה), קינוח נהדר ומפנק, בהחלט הסיום המושלם לארוחה נהדרת שכזו:





בתפריט משאית האוכל החלבי ניתן למצוא סלטי שף כמו קיסר אמנה - סלט קיסר עם רוטב השף, קרוטונים ופרמז׳ן. 38₪; סלט עלים קצוצים וקינואה - כוסברה, נענע, פטרוזיליה, קינואה, חמוציות ושקדים קלויים. 36₪; וכריכים מושחתים כמו גאודה עיזים - פסטו בזיליקום, זיתי קלמטה, פלפל קלוי, רוקט ובצל סגול. (18₪ קטן, 31₪ גדול); חציל שרוף - חציל, קרם פטה, זעתר, אורגנו ועגבניות (18₪ קטן, 31₪) ועוד. כמו כן, מאפים, קפה, מוזלי ואלכוהול קליל.

רן אמנה, שף ובעלים מתחם אמנה פיתה שף: ״רצינו ליצור מתחם אוכל איכותי כדי להעניק מענה לתושבי המקום והסביבה, שמעוניינים לא רק בתפריט מגוון אלא גם במקום בילוי. בערב המתחם הופך לבילוי האולטימטיבי של פיתה איכותית לצד בירה צוננת מהחבית. אני לחלוטין אוהב ובעד הקונספט של משאיות אוכל, ואיתו אני מרגיש הכי בבית שיש״ ומוסיף, ״מתחם האוכל שלנו פועל מהבוקר עד הערב וכולל את כל הארוחות והמפגשים; ארוחת בוקר, מנות בשריות בצהריים ואפילו ארוחות בראנץ׳ לפרלמנט של שישי בצהריים״.

אנחנו התאהבנו באיש, ביד המדהימה שלו ובאוכל המפנק והאיכותי. אין לי ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב יחד עם הילדים. אתם עוד פה? רוצו, בקרו במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!



כתובת:
הבנים 3, הוד השרון

טלפון לבירורים:
079-6988088

שעות פתיחה:
ראשון - חמישי 07:30-23:00
שישי 07:30 - 14:30


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה