יום רביעי, 15 ביוני 2022

הדייט המושלם באיז׳ו ובבט

גם הבוקר בוחרת לשתף בדייט הזוגי השבועי שלנו והפעם באיז׳ו ובבט- פנינה קסומה ומיוחדת השוכנת בלב ליבה הפועם של תל אביב - ברחוב דיזנגוף. שמעתי רבות אודות המקום מחברים ומכרים שביקרו ונהנו והחלטנו שגם אנחנו צריכים לבדוק על מה המהומה. איז׳ו ובבט הינו בר הינו בר אינטימי מקסים ומיוחד עם מגוון פינות ישיבה בפנים ו/או בחוץ (אנחנו בחרנו בחדר הוורוד שם נחשפנו למשחק כדורסל ששודר בשידור חי). השירות כאן סופר מוקפד ואיכותי, המלצרים מאוד סובלנים וסבלנים, מכירים את התפריט על בוריו. התפריט עשיר ומגוון מאוד, כל אחד ימצא כאן את מבוקשו. תפריט האלכוהול מאוד מגוון ומיוחד. והוויב מגניב ומקפיץ.






ראשית הרמנו לחיים עם קוקטיילים שבחרנו בהמלצת המלצרית יעל המקסימה :





הזוגי מצידו בחר בבאזיל סמאש- ג'ין, מיץ לימון, מי סוכר ובזיליקום - קוקטייל סופר מרענן, קליל , מקפיץ וטעים:




אני מצידי בחרתי בנגרוני- ג'ין, קמפרי ומרטיני רוסו- שילוב מנצח של כלל המרכיבים שאני אוהבת יצרו משקה טובבב, כזה שמהר מאוד משפיע על  מצב הרוח, אין ספק שמי שמכין את הקוקטיילים במקום יודע את העבודה ועושה אותה נאמנה:


לצד הקוקטיילים בחרנו במנות  פתיחה קלילות אך טעימות, כאלו שיגרמו לכם לרצות להמשיך ולדגום עוד מהתפריט העשיר. ראשית בחרנו בארנציני- 3 כדורי ריזוטו מטוגנים בליווי סלסת עגבניות חריפה- כדורי אושר של ממש - אימל'ה כמה שזה היה טעים, כדורי ריזוטו מפוצצים בגבינות, קריספיים וטעימים במיוחד, אל תוותרו עליהם:





סביצ'ה דג ים- בצל סגול, שום, עגבניות שרי צבעוניות ועשבי תיבול, מוגש בליווי טוסטונים- מנה קלילה, מרעננת, דג טרי לצד מגוון ירקות טריים , מתובל בדיוק כמו שאני אוהבת, מנה נפלאה. באופן אישי ויתרנו על הטוסטונים. בהחלט המנה הנפלאה להתחיל את הערב לצד משקה אלכוהולי איכותי:



 בשלב זה בחרנו לעבור למוד של בירה, הוא מצידו הזמין מלכה אדמונית ואילו אני קסטיל רוז. אם בבירות עסקינן אז כמובן שלצידן צריך מנה בשרית קלילה אך עם נוכחות . 

אני בחרתי במנת השניצלונים בצלחת לצד ציפ'ס - מנה מטוגנת , טרייה וטעימה כזו שמשתלבת סופר טוב עם הבירה- בואו נודה! זה הנשנוש האולטימטיבי ואף ראיתי כי זוהי מנה שמככבת בענק בשולחנות הסמוכים. 




הזוגי מצידו בחר במנת הקורנדביף בקר- לחם פרנה קלוי עם שפע קורנדביף לצד עגבניות צלויות, בצל מקורמל ורטבים (אגב, מי שלא שומר ניתן להזמין את המנה עם גבינה)- טוב, תקשיבו לי טוב, מי שאוהב כריכים עשירים וגדושים בטעמים כמונו זוהי המנה עבורו, כל ביס הינה חגיגת טעמים לחיך, כולם יחדיו השתלבו בהרמוניה נפלאה, ממליצה בחום:







הפעם על הקינוח ויתרנו, במקומו הרמנו צייסר לחיים יחד עם המלצרית המקסימה שלנו. 

רגע לפני שנסיים אני חייבת לשתף, היינו במקום מבלי לשים לב למעלה משעתיים, המקום המה אדם וממש לא בכדי שמם הולך לפניהם, השירות כאן סופר מוקפד, האווירה מדהימה וכיפית, כאן שמים לב להכל וכל לקוח מקבל את היחס המגיע לו אז שאפו גדול .



כתובת:
דיזינגוף 141, תל אביב

טלפון להזמנות (ממליצה להזמין מקום):
054-7057050

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה