יום רביעי, 8 ביוני 2022

JEMS והפעם סניף הרצליה


אתם כבר מכירים את הנוהל נכון? כל שבוע יש לנו דייט זוגי עליו אנחנו לא מוותרים באדיקות כבר למעלה מעשרים שנים. הפעם את הדייט ביצענו ב-JEMS השוכן ברחוב משכית בהרצליה בלב אזור התעשייה והעסקים של הרצליה (אגב, יש שפע חניה בסביבה). מדובר למעשה בבר שהוא מבשלת בירה המציע מגוון רחב של בירות בטעמים, ניחוחות ואחוזי אלכוהול שונים, לצד משקאות אלכוהולים נוספים כגון יינות, ויסקי, קוקטיילים ועוד וכמובן מבחר רחב של מטעמים נפלאים. כבר שנכנסנו למקום נפעמתי מהגודל, מהחלל הרחב ידיים, העוצמתי והמעוצב בדיוק כמו שאני אוהבת. המקום המה אדם ולא בכדי שמם הולך לפניהם, השירות היה סופר מוקפד ואיכותי, המטעמים נפלאים והמשקאות אש.

ראשית ולפני הכל, חייבת לציין נקודת זכות לצוות המלצרים- בכל השולחנות מוגש מיד כאשר הסועדים מגיעים קנקן מים קרים- אז שאפו גדול:



הרמנו כוסית לחיים- הזוגי מצידו עם בירה אייל בלגי, צבע אדמוני, ניחוחות פירותיים ועשירים, גוף מלא,8.8% אלכוהול ואילו אני עם כוס יין לבן גוורץ:



למנה ראשונה הגיע לשולחננו חציל בטחינה שרוף על הגריל, עגבניות, שום, נענע, פלפל חריף ושמן זית, לצד לחם הבית- מנה שכביכול די סטנדרטית אולם טעימה ברמה אחרת. החציל היה קלוי בדיוק כמו שאני אוהבת עם טעם מעושן ומעודן, שילוב שאר הירקות והטחינה התחברו בהרמוניה נפלאה ויצרו מנה קלילה, טעימה, מפנקת ומפתיעה (אגלה לכם סוד, מתכננת להכין את זה ביום שישי לארוחת הערב המשפחתית):



למנה עיקרית הזמנו נקניקיות דיאבלו- חריפות מבשר אנטריקוט, כבש ופלפלים חריפים- נקניקיות שמכינים במקום מידי יום ביומו, בשר טרי, טעים , שילוב טעמים מנצח וחריףףףף, הזוגי שמאוד אוהב נקניקיות וחריף הכריז שזו הנקניקייה הטובה ביותר שאכל - אני פחות התחברתי מאחר ולטעמי זה היה חריף מאוד אולם הוא התמוגג לו מכל ביס וביס, אם גם אתם אוהבים נקניקיות איכותיות זו המנה שלכם, ממליצים בחום. המנה מוגשת לצד חרדל וציפס ביתי קריספי וטעים:




קינחנו בוולקנו הר געש של שוקולד עם כדור גלידה וניל- הקינוח המושלם לארוחה שכזו. הר געש של טעמים נפלאים, וואו הסופלה הוכן בדיוק כמו שצריך להיות, מריר ונימוח, חמים וטעים, הוגש לצד גלידה ושקדים- וואי, מבחינתי זו סיומת נפלאה לארוחה שכזו, במיוחד לאור העובדה שהמקום כשר ולכן הקינוח בחזקת פרווה:






אז חברים אם גם אתם אוהבים ומעריכים בירה איכותית ו/או מחפשים בר שכולל שירות נפלא ומוקפד, אווירה נפלאה וויב מטורף, אוכל טוב והמון אלכוהול איכותי זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אין לנו כלל ספק כי נחזור לכאן עוד ועוד בקרוב.

כתובת:

רח׳ משכית 14, הרצליה פיתוח

שעות הפעילות:
ימים א׳-ה׳: 12:00 עד אחרון הלקוחות

מוצ"ש: שעה מצאת שבת

טלפון להזמנות:
09-794-3311

פייסבוק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה