יום שבת, 25 ביוני 2022

ההתמכרות החדשה שלי - המוצרים של מיכל סבון טבעי



נראה ודי התמכרתי למוצרים המעולים של מיכל סבון טבעי, כל פעם פשוט מזמינה עוד ועוד , מתנסה, חווה, נחשפת לעוד ועוד מוצרים מעולים וכל פעם מתפעלת מחדש ומשתפת את כל סובבי באושר העילאי הזה. 


הפעם בחרתי לנסות עוד 2 מוצרים חדשים שפשוט עושים קסם - משחת פלא לכפות הרגליים (שבאמת עושה פלאים) ופילינג קפה מושלם:



למוצרים של מיכל סבון טבעי נחשפתי לפני מספר שנים ומאז כל פעם כאמור מנסה עוד ועוד מוצרים. מדובר במותג טבעי וסופר איכותי אשר הוקם אי שם בשנת 2007 על ידי מיכל לוי. כלל המוצרים הינם מוצרי קוסמטיקה טבעיים אשר נרקחים בעבודת יד במפעל המשפחתי של מיכל. רקיחת המוצרים נעשית בתהליכים מוקפדים של עבודת יד, במנות קטנות, ותוך מתן תשומת לב מרבית לעשייה באהבה, איכות ובריאות. את כל המתכונים למוצרים מיכל פיתחה בעצמה במהלך השנים עם המון השקעה ופיתוח מקורי. כל זאת במחירים סופר הוגנים.

אז מה היה לנו?

לאחר אין ספור המלצות הזמנתי הפעם את משחת הפלא לכפות הרגליים- בימי הקיץ בה העת רגלי חשופות כל הזמן בסנדלים ובכפכפים הן מתייבשות בטירוף. כל ערב לפני השינה מורחת את המשחה המעולה אשר עשתה פשוט קסמים. המשחה מזינה, מרפאת ומחזירה לחיים כפות רגליים יבשות, סדוקות וכואבות ביעילות ובמהירות.

מי שסובל מכפות רגליים יבשות וסדוקות חייב לנסות את המשחה הזו. שימוש קבוע במשחה לאורך תקופה יכול לפתור את הבעיה לתמיד, מבלי להזדקק לטיפולים אחרים, ובמחיר הוגן ושפוי.

המשחה עשירה בתערובת מופלאה של שמנים מזינים שמנים מזינים ומטפחים באיכות מדהימה (חמאת שיאה אורגנית, שמן חוחובה אורגני, תשרית מיוחדת של פרחי קלנדולה אורגנית, שמן אבוקדו ולוז), שמנים אתריים שנועדה לשכך כאבים , להמריץ את הדם ולשקם את העור הפגוע. 


פילינג גוף טבעי מקפה ערביקה וגרגירי סוכר דמררה- 

באופן אישי מאוד אוהבת פילינג גוף ופנים לכן הפעם החלטתי לנסות גם את המוצר הזה שהתברר כהחלטה סופר מעולה. אמבטיה בסוף יום עם הפילינג קפה של מיכל יוצרים תחושה מושלמת, מעניקים לגוף תחושה מרעננת, מחדשת ונקייה – מלאה אנרגיה חדשה ומרוממת.

הניחוח מורכב משמן אתרי תפוז מתוק טהור ומשמח. הוא עובד מדהים עם שאר הרכיבים ויוצר תחושה מרוממת. הפילינג מעורר, מחדש, מלא אנרגיה והזנה עמוקה! משאיר עור קטיפתי, חלק ורך למגע בצורה מפליאה. תירוץ מושלם להפוך את המקלחת היומית לרגע קטן של אושר- זה בהחלט אושר גדול לסיים כך יום מתיש.

במותג אף מציינים כי המוצר יכול לעזור מאוד עם צלוליט וסימני מתיחה בעיסוי קבוע- אני על זה. מערכת השימור הינה 100% צמחית, חדשנית, עדינה ופורצת דרך! 100% רכיבים צמחיים וטבעיים (מלבד מלח מינרלי מים המלח).

אריזה 100% אקולוגית – 50% פלסטיק ממוחזר, 50% קנה סוכר. הקרטון 100% מחומר ממוחזר.




כמי שהתנסתה כבר במספר מוצרים של המותג אני חייבת לציין שכל פעם נהנת מחדש ומתאהבת במוצרים ובמיכל. השירות המוקפד, היחס האישי לכל לקוח ולקוחה, המשלוחים המוקפדים והארוזים יפייפיה - כל אלו גורמים לנו הלקוחות לחווית שירות כוללת מהנה במיוחד. כבר בשלב ההזמנה הראשוני תקבלו מיל מסודר עם פרטי המשלוח, זמן המשלוח ועוד. אז אתם עוד פה? רוצו , הכנסו לאתר ו/או לדף הפייסבוק שלה, הזמינו עוד היום מוצרים שמתאימים לכם , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!מיכל סבון טבעי


טלפון לבירורים:
04-9930343

החנות ממוקמת בפארק תעשייה דלתון

שעות פתיחה:
9.00-14.00

משלוח בוקס איט :
בהזמנה מעל 85.00 ₪ ללא עלות.
בהזמנות מתחת ל- 85 ₪ בחיוב של 7 ₪ בלבד.

דואר שליחים :
בהזמנה מעל 300 ₪ ללא עלות.
בהזמנה מעל 85.00 ₪ בחיוב של 10₪ בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה