יום שבת, 25 ביוני 2022

מסעדת NG בנווה צדק- קפיצה קטנה לחו"ל

חד משמעית! כשאני רוצה להפתיע ולפנק את בעלי אני מזמינה לנו מקומות למסעדת בשרים איכותית! וגם הפעם זה קרה! שבוע שעבר (עת הגיע המועד לדייט השבועי שלנו) הזמנתי לנו מקומות למסעדת NG המעולה השוכנת בנווה צדק. מי שאוהב, מכיר ומעריך בשר איכותי חייב אבל חייב לעצמו ביקור במקום. כל קרניבור אמיתי יחגוג כאן!




מסעדת NG  הינה מסעדת הבשרים ותיקה ואיכותית אשר ממוקמת באחד מבתיה הראשונים של העיר תל אביב. המסעדה אירחה, וממשיכה לארח מאז שנת 2003, את מביני ואוהבי הבשר מהארץ ומן העולם בנתחים משובחים אשר מקבלים טיפול אישי למן הרגע הראשון עד להגעתו לצלחת. כבר כאשר מגיעים למקום נפעמים מן העיצוב המוקפד והמדהים עם טאצ' רטרו (אנחנו באופן אישי מאוד אוהבים ומתחברים), צוות המקום יעשה ככל יכולתו על מנת להנעים את שהותכם במקום וניכר כי הם מכירים את התפריט על בוריו, סובלניים, אדיבים ושרירותיים מאוד. 

אנו הגענו בשעת בן ערביים עת השמש אט אט שקעה לה, האווירה במקום נעימה מאוד, קרני השמש עוד עוטפים את המסעדה, פינות הישיבה הרבות (בתוך המסעדה, במרפסת ובגינה) אט אט התמלאו להם בתיירים או במקומיים שמבינים איכות.








בתפריט ניתן למצוא נתחי בשר על עצם, מפרות מבכירות. המלצרים המקצועיים יודעים להתאים נתחים ומידות עשייה ע”פ בקשתכם ובהתאמה לסוג הנתח שנבחר. מסעדת NG  מאמינה בתוצרת המקומית, הן במזון והן יינות המקומיים ומפנה מקום של כבוד ליקבי בוטיק ישראלים רבים בתפריט כמו גם ליינות מן העולם. לאוהבי ומביני היין קיים תפריט יינות מתיישנים.

בהתייעצות עם גרשון המלצר המקסים אני בחרתי בשנין בלאן ואילו הזוגי בקברנה איכותי, הרמנו לחיים ויצאנו לערב קרניבורי חוויתי וקולינרי כאחד:


אז מה היה לנו? המנות הראשונות אט אט הגיעו לשולחננו, כל אחת מוצלחת מקודמתה אך המשותף לכולן היה חומרי גלם באיכות סופר גבוהה, שילוב מנצח של טעמים וטריות:

גבעה ירוקה -סלרי אמריקאי, פטרוזיליה, כוסברה, שמיר, אגוזי מלך, ויניגרט תפוז צ'ילי- אני באופן אישי לא אוכלת שמיר אך שילוב שלל המרכיבים עם הרוטב הקטיפתי כבש אותי והחלטתי לנסות, אז כן, השמיר דומיננטי אך עדיין לסלט פרשיות, רעננות וטוויסט מעניין, מי שיותר מתחבר לשמיר ממני (כמו הזוגי) ממליצה בחום, סלט מאוד טעים, רענן ומיוחד:


פונקנו על ידי צוות המסעדה בדליקטסן בשר- מגש בשרים מהמעשנת בקולי דובדבן, בצל סגול, חרדל וחזרת ביתיים- מגש עמוס בכל טוב. בתחילה התלבטנו אם להזמין את המנה הזו וממש שמחנו שזו הגיעה, הבשרים הדקיקים והטעימים הכינו לבאות, בהחלט נתנו את הנגיעה כי כאן מבינים בבשר, מילה שלי, אל תוותרו על המגש הזה:






המנה הבאה שהגיעה כבד אווז אפוי - חלמון, פרמז'ן ולחם צלוי- עצרו הכל!!! אימל'ה איזו מנה, הזוגי באופן אישי מאוד אוהב כבד אווז על כן די היה ברור שנזמין את המנה, אני באופן אישי פחות מתחברת אולם כאן הזוגי התעקש שאטעם וממש מזל שכך, אימל'ה איזו מנה מדויקת ומיוחדת. כבד האווז מוגש על מצע של חלמון צלוי (אנחנו ביקשנו שלא תתווסף לה הגבינה מטעמי כשרות), בסיר קדירה קטן ולוהט. כביכול סופר פשוטה אך עם טאצ' ונגיעה אישית של המקום יצרו את מנת החלומות, גם אם אתם לא מתעלפים על כבד אווז מילה שלי אתם חייבים להזמין את המנה המושלמת הזו, המנה אומנם מצטלמת פחות יפה אך הטעם גן עדן:




בגזרת המנה העיקרית התלבטנו רבות יחד עם המלצר המקסים שלנו אשר המליץ לחלוק את מנת הפריים ריב- 750 גרם של עונג שמימי, נתח סופר איכותי, עסיסי, טרי, כזה שיקפיץ אתכם לגן עדן וחזרה. כל ביס פשוט חגיגת טעמים מנצחת- שחיתות לשמה זה כאן!! אכלנו המון נתחים איכותיים בחיינו הן בארץ והן בעולם, חייבים לציין כי הנתח שקיבלנו היה בין הטובים שדגמנו עד היום, אז שאפו ענק לצוות המקום. למנה מצטרפות 2 תוספות, אנחנו בחרנו בשומר צלוי בשום ודבש- שלמות! וציפס באטר אפוי בשמן זית- 2 המנות השתלבו בהרמוניה מושלמת עם הנתח המוקפד:
 








בשלב הקינוחים היינו די מפוצצים ולמרות שלקינוחים קיבה משל עצמם הפעם כמעט וויתרנו אך בסופו של דבר הגיעו לשולחננו 3 כדורי סורבה רעננים, קרירים וסופר  טעימים, כאלו שמחליקים את הבשר ומותירים את החיך רענן:



וואו, הארוחה הייתה פשוט להיט היסטרי, באמת, התענגנו על כל ביס וביס. משיחה עם חברים הבנתי כי שמה של המסעדה הולך לפניה והפך לשם דבר בארץ ובעולם , אני בהחלט מבינה מדוע, ביקור במקום הינו חוויה על גופית. שילוב של כלל הפרמטרים יחדיו יוצרים חוויה אחרת.

אז חברים, אם גם אתם קרניבורים בנשמתכם, אוהבים ומעריכים בשר איכותי זה המקום בעבורכם!! מבטיחה לכם חוויה שטרם חוויתם. הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!




כתובת:
יהודה החסיד 15, 
נווה צדק, תל אביב

טלפון להזמנות:
073-7788053

שעות פעילות:
א’ – ה’ 18:00-23:00 
שישי 16:00-23:00
שבת 12:00-23:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה