יום שלישי, 28 ביוני 2022

עיסוי סופר מפנק עם אורנה מעוצמת המגע

הטירוף היומיומי שלי גורם לי לא אחת להתמודד עם כאב כזה או אחר. מאחר ואני יושבת בעבודתי המון שעות אני מוצאת את עצמי מתלוננת על כאבים באזור השחמות והגב לעיתים מאוד קרובות. את אורנה מעוצמת המגע הכרתי לפני מספר שנים עת חיפשתי לבעלי עיסוי מאחר והתמודד עם כאבים קשים כתוצאה מפריצת הדיסק ממנה הוא סובל. כבר כאשר נכנסנו לקליניקה שלה התאהבנו באישיות הקסומה והמיוחדת שלה ומאז אני והיא זה סיפור אהבה. לפני מספר שבועות הרגשתי שאין מצב שמצליחה לעבור את הימים הבאים ללא נגיעתה של אורנה, שיחה קצרה ביננו הובילה לתור די מהיר ומאז... אני פשוט אדם אחר (זה מזכיר לי שאני כבר חייבת לקבוע עוד טיפול).

אורנה מאמינה שכל אחד מאיתנו צריך למצוא את נקודת האיזון שגופו זקוק לו והיא תעשה הכל על מנת שכל מטופל ומטופלת יצאו ממנה עם הרגשה טובה יותר או בשפת העם "אדם חדש"! כמו כן המוטו העיקרי שלה בחיים הוא שהגוף והנפש חייבים להתחבר! מודה, מאמינה בזה מאוד. 




אורנה מעניקה עיסויים סופר מקצועיים כאלו שירגיעו את הכאבים והסטרס שמצטבר אצלינו בגוף ופוגעים באיכות החיים שלנו. מניסיון אישי גם שלי וגם של בעלי יכולה להעיד כי טיפול אצלה הוא פשוט קסם לגוף ולנפש. כל אחד שיוצא מהקליניקה שלה מרגיש אחד אחר- רגוע יותר, שלו יותר ולא פחות חשוב עם הרבה פחות כאבים (או בכלל לא).

לא בכדי שמה הולך לפניה, אני באופן אישי ממליצה בחום. כאשר נכנסתי לדף שלה נחשפתי לחוויות ועדויות של אנשים שביקרו אצלה - מלאך קראו לה- אם תשאלו אותי זוהי ההגדרה המדויקת ביותר שניתן לתת לאשה מיוחדת שכזו.

בין שלל הטיפולים שאורנה מעניקה למטופליה תמצאו:
  • עיסוי שוודי בשילוב שיאצו
  • עיסוי רקמות עמוק
  • הילינג אנרגטי
  • עיסוי נשים הרות
  • עיסוי באבנים חמות
  • טיפול גוף נפש באמצעות ארומתרפיה
  • (טיפול הוליסטי רב מערכתי)

אז חברים, אם גם אתם סובלים או סתם רוצים לקבל טיפול מפנק ואיכותי זה המקום עבורכם, הקליניקה של אורנה ממוקמת בפתח תקווה, אני ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!


כתובת:
רחוב אסף שמחוני 26, פתח תקווה

טלפון להזמנות:
050-430-0901

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה