יום ראשון, 19 ביוני 2022



אתר תכשיטי האופנה DANON פותח לראשונה חנות

פיזית קבועה בקניון עזריאלי בתל אביב

בהשקעה של 500 אלף שח



שבוע שעבר הוזמנתי לאירוע השקת חנות תכשיטי האופנה DANON אשר לאחר שנים רבות מאז שהוקם האתר השיק חנות פיזית ראשונה, קבועה בקניון עזריאלי בתל אביב בהשקעה של כחמש מאות אלף שקלים. 



החנות בעזריאלי של DANON נפתחה בלוקיישן מרכזי והיא ממוקמת מול סניף זארה. החנות משתרעת על שטח של 60 מ"ר והיא תציע מגוון רחב של קולקציות ותכשיטי אופנה לנשים וגברים, במחירים אטרקטיביים במיוחד, לכל כיס. כבר השבוע היא משיקה בחנות קולקציות חדשות הכוללות מגוון רחב של פריטים, שעשויים כולם בעבודת יד: שרשראות חוליות שניתן לשלב יחד, טבעות, עגילים וצמידים המצופים זהב 24 קראט או כסף טהור, חלקם משולבים קריסטלים של סברובסקי מסוגים שונים ופניני מים מתוקים.




כמו כן החנות תציע את קולקציית התכשיטים שעיצבה כוכבת הרשת דנית גרינברג המשמשת כשגרירת המותג דנון וההשירות בחנות יכלול אבחון וייעוץ אישי ע"י המעצבים של דנון.






לרגל פתיחת החנות יערוך המותג מבצע חד פעמי במסגרתו: 20% הנחה על כל הקולקציות והתכישטים בחנות, כולל: שרשראות, צמידים, עגילים וטבעות. המבצע יערך עד ה 30.6.2022

לדברי גל דנון, מנכ"ל חברת תכשיטי דנון : "החנות הפיזית בעזריאלי תל-אביב תעניק חוויה שונה, איכותית וייחודית ללקוחות המותג. אנו נערוך בה אירועים והשקות של קולקציות קפסולה מיוחדות, כולל השקות עם דנית גרינברג השגרירה שלנו, ונעניק לקראת חגים ומועדים מבצעים, הנחות והטבות מיוחדות. לדבריה: "אנחנו בטוחים שהחנות תהווה מוקד משיכה לרבים מכל רחבי הארץ."






דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי, שנוסד ב-1975 מתוך אהבה ליצירה, לעיצוב ולאסתטיקה. דנון מייצרת את כל מוצריה בעבודת יד ישראלית, במפעל בתל-אביב, תוך הקפדה על איכות ללא פשרות ועל טכניקות חדשניות ומסורתיות כאחד. לאחרנה הזמר מיכאל בן דוד, נציג ישראל באורויזיון בחר בסיכה של המותג דנון – להופיע איתה בבגמר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה