יום רביעי, 22 ביוני 2022

אוהבי הסושי התפקדו!! מסעדת סאי הכשרה ברמת גן היא הדבר הבא

לפני שנים רבות עת הפכנו להורים הבטחנו לעצמנו שנקפיד על ארוחות משפחתיות לפחות אחת לשבוע- זמן איכות שאין שני לו! זמן בו כל בני הבית נפגשים לארוחה, מספרים על שעבר עליהם השבוע, מעבירים חוויות ונהנים מזמן איכות משובח. מידי שבוע עושים ארוחת שישי חגיגית לצד קידוש ומשתדלים מאוד לפחות לעשות זאת עוד פעם אחת במהלך השבוע. השבוע כאשר הצעתי את המפגש השבועי כולם ככולם קפצו על המציאה, אף אחד לא ביקש להזיז יום ו/או שעה. ברור לי לחלוטין מדוע, הפעם הגיע משלוח סופר מפנק ממסעדת סאי הכשרה

מסעדת סאי הכשרה מתמחה בכל הקשור למטבח האסייתי, כאן ניתן להנות ממגוון סלטים משובחים באנים, פוקי בול, מגוון רחב של מנות נודלסים והשוס הינו הסושי המובחר והמשובח. כאן שף הבית שרון כהן מביא מידי יום לידי ביטוי את נפלאותיו של המזרח הרחוק והכל תוך שימת דגש ותשומת לב על חומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר, לצד דגים טריים. 




אגב, לפני שנמשיך חייבת לציין, כאן ניתן להנות מישיבה במסעדה המקסימה או לחילופין להנות ממשלוח עד הבית כמו שאנחנו עשינו.

אז קבענו מועד לדייט משפחתי, ערכנו שולחן וכולם התייצבו ביום ובשעה הייעודית. כולם ככולם הכריזו כי מדובר בסושי ברמה סופר גבוהה!! באיכות ללא תחרות!! בשילובי טעמים, מרקמים, ניחוחות וצבעים נפלאים. אפילו החתן שלנו שלא אוכל דגים נעים מצא מהר מאוד את הסושי שמתאים לו מאחר ובמגש המפנק היו גם דגים נעים וגם דגים צרובים. 


 אז מה היה לנו? כאמור הגיע מגש סושי שכלל בתוכו 8 רולים לוהטים, לפני שאסביר אודותיהם אני חייבת לציין כי מדובר בסושי ברמה סופר גבוהה. האורז עשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים- דביק אך לא מידי. לא אחת יצא לנו לאכול סושי שהחומץ באורז מאוד השתלט עליו, כאן הטעם מדויק ועדין מאוד. שילובי הטעמים כפי שציינתי מעלה היו מעולים, מקוריים ומיוחדים מאוד. כל רול קיבל את הטאץ הייחודי שלו וזה יצר לונה פארק שלם של טעמים בחיך, התענגנו על כל ביס וביס , בין הרולים שהגיעו תמצאו: 

סאנרייז- סלמון טמפורה, גזר ואבוקדו במעטפת קראנץ' בטטה, עירית קצוצה, פלפל צ'ילי וספייסי מיונז.
טונה רול- טונה אדומה, מלפפון, בטטה, במעטפת טונה אדומה ועירית קצוצה.
ווג'י רול- טופו טמפורה, בטטה, מלפפון ירוק, מעטפת אבוקדו וציפס קדאיף.
קנדי רול- סלמון טמפורה, אבוקדו, בצל ירוק, במעטפת סלמון בורלה וטריאקי.
סביצ'ה רול- אבוקדו, בטטה, קנפיו, מעטפת צ'יפס בטטה וסביצ'ה דגים נאים.
קלאסיק רול- סלמון טמפורה, אבוקדו, גזר, מעטפת פנקו עירית קצוצה.
קרייזי רול-טונה אדומה, אבוקדו, פטריות שיטאקה, מעטפת סלמון בורלה.









בגזרת המוקפצים דגמנו את טנגו ווק- איטריות ביצים, נתחוני אנטריקוט, רצועות עוף, כרוב לבן, גזר, בצל, גמבה ופטריות שמפיניון- וואו, איזו מנה מנצחת. שילוב טעמים מיוחד מאוד. אנחנו מאוד אוהבים שילובים של בשר בקר ועוף וכאן המנה התאימה בול להגדרה שלנו. כלל מרכיבי המנה יצרו הרמונית טעמים נפלאה - מנה סופר עשירה ומפנקת:





חברים אם אתם אוהבים כמונו סושי זה המקום עבורכם. כאן תקבלו מנות סופר איכותיות, טעימות ומיוחדות מאוד לצד מחירים נוחים. חומרי גלם באיכות גבוהה לצד איכות ללא פשרות. אנחנו מאוד אהבנו ואף קבענו דייט משפחתי במסעדה ממש בקרוב. אז אתם עוד פה? רוצו, הזמינו משלוח ו/או מקומות למסעדה, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!




המסעדה שוכנת בבורסה רמת גן.
כתובת:
תובל 9, רמת גן.
שעות פעילות:
א-ה: 11:00-23:00
שבת: שעה מצאת השבת ועד 23:00
טלפון:
*2932

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה