יום שני, 5 בספטמבר 2022

מסעדת Nina Bianca - הפנינה הקולינרית שאתם חייבים להכיר

על מסעדת Nina Bianca שמענו אין ספור המלצות וכבר למעלה משנתיים אנחנו מתכננים לקפוץ לבקר ולדגום וכל פעם קורה משהו שמונע מאיתנו לעשות זאת. שבוע שעבר רגע לפני שהסתיים לו השבוע החלטנו שלא עוד וקפצנו לבקר. אימל'ה לא מבינה איך ומדוע לא עשינו זאת עד היום.  

בשוליו של אזור אורבני מסחרי, בסמוך לצומת בילו, נפתחה מסעדת Nina Bianca – רסטרו/ביסטרו, מטבח שף ים תיכוני, כשר. שילוב מרתק בין קבוצת אנשי עסקים בתחום האירוח לשף צעיר, יצירתי, מעז ומבטיח – דודו בן אבו. הביחד הזה מוליד מטבח צבעוני, שמח, מחובר לשורשים ויודע לעוף לשמים, מטבח של אהבה לאנשים ואוכל, אותנטי, אמיתי. 

כבר כאשר מגיעים למקום מבינים שהגענו למקום הנכון- הכניסה אלגנטית, ירוקה ומושכת את העין ובהפתח הדלת נפתח עולם שלם של קסם- מסעדה רחבת ידיים , אלגנטית מאוד, מעוצבת בדיוק כמו שאני אוהבת בקווים נקיים מאוד , מוזיקת רקע מתנגנת לה ברקע, המלצרים לבושים בקוד לבוש אלגנטי וייצוגי מאוד, לרגע היה נדמה לי שקפצנו למסעדה באירופה הקלאסית. 

התפריט בNina Bianca משלב טעמים מוכרים עם טוויסט מפתיע ויצירתי מתאים לחיך הישראלי, ים תיכוני אבל מביא בשורה חדשה. השף של Nina Bianca מפתיע במתכונים עם נגיעה אישית שלו, עם שינוי מתכונים ויצירת מנות ייחודיות למקום, כלל הפרודוקטים ברמה גבוהה, סופר איכותיים- דגים טריים ישר מהים, ירקות צבעוניים ורעננים, פסטות טריות שהוכנו במטבח ובצק שלשו באהבה- יוקרה וגורמה במקום אחד. 





אז מה היה לנו? ראשית לפני הכל בחרנו להרים כוס יין - בהמלצה עם המלצר האחראי על המשקאות בחרתי ביין גוורץ של ירדן- יין קריר, מעקצץ ומעניין מאוד ואילו הזוגי מצידו בחר ביין אדום סוביניון.




בחרנו לזרום עם השף הצעיר , המקצועי והמקסים והוא פשוט הזרים לשולחננו מנות מפנקות, טעימות, מקוריות ומפתיעות מאוד.

התחלנו עם בייגלה ירושלמי- מוגש עם לאבנה ושמן זית- בייגלה עם טעמים ירושלמיים אמיתיים, חמים, טרי וטעים, ניגוב בלאבנה המקומית מקפיץ את המנה- נשנוש פתיחה מושלם:





סלט צרפתי- מיקס חסות, קרוטוני פרמזן, שעועית ירוקה, כרוב סגול, בצל סגול בויניגרט חרדל- סלט רענן וקיצי, עם טאצ' אישי, סלט בדיוק כמו שאני אוהבת, רוטב הויניגרט עטף ברכות את הסלט - אחד הסלטים המוצלחים שדגמנו:





מילפיי טונה אדומה- טרטר טונה, שכבות קדאיף, קרם אבוקדו, כוסברה, סויה מתובלת ופלפל צהוב- אימל'הההה, איזו מנה, במילה אחת- שלמות!! במספר מילים: הטרטר טונה נפלא, עשוי מדג טרי איכותי מאוד, שילוב כלל הפרמטרים במנה יצרו ממש לונה פארק של טעמים לחיך, מנה מושלמת, מילה שלי!! אל תוותרו עליה!! שיחוק אמיתי:




פיצה ביאנכה- מיקס גבינות, כמהין, שימג'י, תפוחי אדמה מדורה והמון אושר- נתחיל מהבצק המושלם, קריספי ודקיק בדיוק כמו שאני אוהבת (חייבת לשתף , לפני כחודשיים ביקרנו ברומא ואכלנו פיצה די דומה לזו אולםםם לא מתקרבת בטעמה העשיר והמיוחד של Nina Bianca), מיקס הגבינות מדוייק , אף גבינה לא משתלטת והטעם מאוד עדין, שילוב תפוחי האדמה והפיטריות מאוזן מאוד ומעניק לפיצה טעמים נפלאים כאלו שתרצו לחזור לאכול שוב ושוב:







ניוקי ארטישוק ירושלמי- עם קרם שמנת וארטישוק ירושלמי, אפונה והמון טעמים מדויקים- זוכרים שבתחילת הפוסט ציינתי כי לשף יש את הנגיעה האישית שלו? את הרעיונות המיוחדים שלו? אז זאת המנה המדויקת לתיאור - כאן קיבלנו ניוקי רכים רכים ממש כעננים, עטופים ברכות ברוטב קטיפתי עדין של קרם שמנת וגבינות עם ארטישוק ירושלמי וגרגירי אפונה - וואו, זה בהחלט היה הניוקי הטעים שדגמנו עד היום הוחלט חד משמעית מצד כל יושבי השולחן:






פילה מוסר ים- אשר הוגש על "חריימה כרוב"  - דג סופר טרי, עשוי בדיוק כמו שאני אוהבת, פילה קריספי ומנגד נימוח , רך ועסיסי מאוד, "חריימה הכרוב" הקפיץ את המנה פלאים ויצר ביס מיוחד, ממש חגיגת טעמים קסומה ומיוחדת, לצד המנה הוגשה מעין פיתה מיוחדת שנעשית במקום אשר נטבלה ברוטב המיוחד, מנה מעט פיקנטית - וואו, תקשיבו, אין לי כלל ספק כי מי שנמצא במטבח מבין בטעמים בענק:







קינחנו בנמסיס- קרעי עוגת שוקולד, קרם אגוזי לוז, קרם קרמל, קרמבל וטוויל שוקולד- קינוח סופר מעניין, משחק של טעמים ומרקמים, בכל ביס תקבלו חוויה אחרת:







עוד הגיע לשולחננו פירות טרופי- בסיס פריך, מוס גבינה, מוס לימון, קוויאר מנגו, אננס, סבלה שוקולד לבן וגנאש פסיפלורה- גם כאן בדיוק כמו בקינוח הקודם יש משחק אדיר של טעמים, ניחוחות ומרקמים- כל ביס הוא ממש חגיגת טעמים לחיך:






חברים, זאת אחת המסעדות בהן ביקרנו ולא רצינו שיגמר, נהננו מכל ביס ושמחנו על החלטתנו לזרום עם השף ולקבל מנות מפתיעות בטעמן . אין לי ספק כי נחזור לכאן עוד רבות. אז אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים אוכל איכותי זה המקום בעבורכם, מילה שלי!! הנאה מרובה מובטחת לכם!! רוצו עוד היום והזמינו מקומות . 





כתובת:
בוסי סנט ג'ורג' 9, צומת בילו קרית עקרון

טלפון להזמנות:
08-9480080

שעות פתיחה:
א' - ה': 12:00-00:00

שישי בראנץ׳:
08:30-14:30

מוצ״ש: שעה אחרי צאת שבת








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה