יום ראשון, 12 בפברואר 2023

טארה אלטה- בר יין באווירה אירופאית

אני מאוד אוהבת יינות מובחרים ויותר מכך אוהבת ברי יין איכותיים הן בארץ והן בעולם. כאשר אני שומעת על בר יין חדש שנפתח אנו מיד מגיעים לבדוק מקרוב על מה מדובר. שבוע שעבר רגע לפני שנפלתי למשכב בשל שפעת קפצנו לבר יין חדש שנפתח ממש לאחרונה- טארה אלטה זהו שמו- מדובר בבר יין, קוקטיילים ומנות טאפס מטריפות בניצוח השף פדרו לנטה, באווירת יקב אירופאית בלב רוטשילד ת״א. מה אגיד לכם? שלמות זה כאן!! כבר שנכנסים למקום חשים באווירה הקסומה והמיוחדת שהמקום מציע, עיצוב מוקפד ויפיפיה עם טאצ' אירופאי מובהק. מוזיקת רקע נעימה ולא רועשת מתנגנת לה ברקע, שירות מוקפד ואיכותי, אין לי כלל ספק כי זהו הולך להיות הדבר הבא בתל אביב.







ראשית הרמנו כוס יין איכותי לחיינו - פינוו גריג'יו ,לה טונלה 2019 (פריולי ,איטליה)- ארומטי פרחוני ונעים,מהיקבים האהובים באזור- וואו איזה יין מצוין, סופר איכותי:




עלי גפן- עלי גפן עבודת יד,יוגורט טחינה עזים,לימון,שמן זית כתית,מיקס עלים ירוקים טריים וצנוניות- באופן אישי אנחנו מאוד אוהבים עלי גפן אולם כמעט בכל המקומות אלו הם עלי גפן מקופסת שימורים שאנו פחות אוהבים, כאן לאחר בירור קצר הבנו כי אלו הם עלי גפן תוצרת בית שנעשים מידי יום על ידי שף המקום, תקשיבו!! אתם חייבים אבל חייבים לטעום!! עלי הגפן הטובים ביותר שיצא לנו לדגום לאחרונה. שילוב יוגורט טחינה עזים והלימון הקפיצו פלאים את המנה- שיחוק אמיתי:






טרטר דג ים- דג ים נא,בצל ירוק,צילי אדום,עגבניות חממה איולי לימון ופרכי אורז- משחק טעמים מדויק ואיכותי. דג הים סופר טרי עם שילוב מרכיבים שיוצרים מנה רעננה ופרשית מאוד, מוגש על פרכי אורז שהעניקו טוויסט מעניין מאוד , מקפלים את פרכי האורז עם תוכן המנה ולוקחים ביס שמעניק לונה פארק שלם של טעמים לחיך:






ברוסקטה מנצ 'גו כמהין- בריוש קלוי בתנור בחמאת כמהין,ארטישוק אל ארומנה מתובל ,קונפיטורה ושברי מנצ'גו כמהין- כבר שקראתי בתפריט את מרכיבי המנה ידעתי שזו המנה שבנויה בדיוק עבורי- אימל'ה, שילוב של כלל המרכיבים שאני אוהבת יצרו חגיגת טעמים אמיתית, כלל המרכיבים סופר איכותיים אשר יצרו יחדיו מנה מדוייקת מאוד, טעימה, איכותית ומפתיעה:







בהמלצת צוות המקום בחרנו באסאדו מפורק- אסדאו בבישול ארוך מפורק מוגש לחם בריוש,רוטב ברביקו, מיונז אריסה,עירית קצוצה ,תפוח אדמה שבור וקורנישון - 3 לחמניות בריוש רכות ונימוחות שבתוכן נחים להם נתחי אסאדו מפורקים ומפנקים עם שלל רטבים מדהימים שמעניקים ביס מהחלומות- וואו!! כמה שזה היה טעים!! בשלב כתיבת שורות אלו ממש מתחשק לי לזלול עוד מנה שכזו!! אל תוותרו עליה!! מילה שלי:








בשל העובדה כי אין קינוחים בחזקת פרווה הפעם בחרנו לוותר על קינוח, המלצה שלי למקום להשיק גם קינוחים פרווה. 

כאשר ביקרנו במקום ראינו מנה שקיבלנו עליה המון המלצות אז הייתי חייבת לצלם לכם- ניוקי תפוחי אדמה- פיטריות שמפיניון ופטריות יער,שמנת מבושלת ומחית כמהין- לא טעמנו אבל תודו שנראית אש.





אז חברים, אם גם אתם כמוני אוהבים ברי יין איכותיים זה המקום בעבורכם, אין לי כלל ספק כי זהו הולך להיות הדבר החם הבא בתל אביב, כאן תקבלו ערב מושלם מכל הבחינות- הן מבחינת שירות מוקפד, הן מבחינת אווירה קסומה ומיוחדת, הן מבחינת אלכוהול סופר איכותי והן מבחינת תפריט המזון המשובח!! אנחנו נחזור ממש בקרוב!! אני בטוחה!! אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

מידי יום - האפי האוור משוגע כל יום… מושלם לדייטים, ימי הולדת או סתם לדרינק.



כתובת: 
שדרות רוטשילד 45, 
תל אביב-יפו

טלפון להזמנות מקומות:
050-345-6789

כמו כן ניתן להזמין מקומות באונליין :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה