יום חמישי, 23 בפברואר 2023

אוהבים בשרים מעושנים? ZOKO דן טאון פתח תקווה - הפנינה המושלמת

טוב, אתם כבר מכירים אותי, אנחנו מאוד אבל מאוד אוהבים למצוא פנינות חדשות שרק נפתחו, אוהבת להעביר את הבשורה הלאה כאשר מוצאים את המקום הנכון. את מתחם דן טאון בפתח תקווה אנחנו מכירים היטב ובכל פעם מגיעים אליו לדגום עוד ועוד פנינה קולינרית חדשה. לאחרונה שמענו המון המלצות על ZOKO הלוא הוא פוד טראק מדהים לממכר בשרים מעושנים, כריכים שווים, סלטים ותוספות מפתיעות.

הפעם בחרתי לקחת עימי את שלושת הקרניבורים שלי אניני הטעם וידעתי בסתר ליבי שהמשימה לא פשוטה, עכשיו שאנחנו אחרי הביקור יכולה להעיד כי הם הצליחו ובענק!! וואו, איזה טעמים נפלאים, איזה מגוון מטורף, איזו איכות ללא תחרות!! כפי שציינתי מדובר בפוד טראק שלצידו ישנם פינות ישיבה כיפיות. המתחם עצמו כיפי וממש ישנה תחושה שקפצנו לרגע לאירופה הקלאסית.




במקום ישנו תפריט מגוון מאוד, כל אחד ימצא כאן את מבוקשו- זה שאוהב בשר נטו , אלו שאוהבים כריך איכותי ואלו שאוהבים סלטים מפנקים, מצרפת לעיונכם את התפריט.


 

במקום ישנה אפשרות לרכוש ממרחים ורטבים:



אז מה היה לנו?

אנו התחלנו את הארוחה עם מגש של בשרים מעושנים: בריסקט, אסאדו ואונטריב ברוטב שזיפים, המנה הוגשה עם ממרחים נהדרים (איולי ארטישוק, צימיצורי, פלפלים קלויים, חרדל ועוד) ותפוח אדמה מדורה נהדר. הבשרים המעושנים מתובלים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים , רוטב השזיפים של האונטריב מושלםםםם, התענגנו על כל ביס וביס. 











כריך צוריסו- לחמנית גבטה מלאה עם כרוב כבוש, איולי ארטישוק , נקניקיה איכותית וחרדל- הזוגי חובב מושבע של נקניקיות איכותיות וכאן הוא התענג ובענק, ראשית מאיכות הנקניקיה הטעימה, שנית משילוב הטעמים הנפלא במנה , הגדיר אותה כטובה שאכל לאחרונה , אז שאפו ענק:


עוד דגמנו דונר- שווארמה עגל+הודו, שאטה עגבניות, טחינה עמבה, מלפפון חמוץ וכרוב חמוץ - נסיך הבית חובב מושבע של שווארמה, בתחילה טען כי לדעתו זה יהיה לו טעים אך כבר בביס הראשון התאהב וביקש לאמץ לחיקו את כל המנה, מדובר בטעמים שטרם דגמנו, שווארמה מפתיעה ושונה , שילוב כלל הרטבים מעניקים טוויסט סופר מעניין למנה :


לצד המנות דגמנו חמוצים סיניים טעימים במיוחד וסלט עלים ירוק רענן, מבחינתי זוהי התוספת האידיאלית לארוחת בשרים שכזו:



עוד דגמנו מבחר אמפנדס- קיימים שלושה סוגים : אסאדו, בקר ועוף. כאחת שמאוד אבל מאוד אוהבת אמפנדס יכולה להעיד כי אלו היו חד משמעית הטובים שאכלנו!! מדובר באמפנדס איכותיים, מבצק דקיק ושפע של מילוי טעים, מאוזן בטעמיו ומתובל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. המלצה קטנה שלי- אל תוותרו על לפחות אמפנדס אחד למנת פתיחה, הם פשוט מושלמים:





אז חברים אם אתם אוהבים ומעריכים בשר טוב זה המקום בעבורכם, שלושת הקרניבורים שלי נתנו למקום ציון 10 מתוך 10, ארבעתנו ממש נהננו מכל ביס וביס ואין לנו כל ספק כי ממש בקרוב נחזור לכאן שוב. כאן מקבלים חוויה כוללת, איכותית וטעימה במיוחד. חד משמעית- גן עדן לקרניבורים שבחבורה. אתם עוד פה? רוצו לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! 

ZOKO 

מתחם דן טאון פתח תקווה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה