יום שלישי, 14 בפברואר 2023

חגיגה קרניבורית ומיוחדת ב-JEMS הרצליה


אתם כבר מכירים את הנוהל נכון? כל שבוע יש לנו דייט זוגי עליו אנחנו לא מוותרים באדיקות כבר למעלה מעשרים שנים. הפעם את הדייט ביצענו ב-JEMS השוכן ברחוב משכית בהרצליה בלב אזור התעשייה והעסקים של הרצליה (אגב, יש שפע חניה בסביבה). מדובר למעשה בבר שהוא מבשלת בירה המציע מגוון רחב של בירות בטעמים, ניחוחות ואחוזי אלכוהול שונים, לצד משקאות אלכוהולים נוספים כגון יינות, ויסקי, קוקטיילים ועוד וכמובן מבחר רחב של מטעמים נפלאים. כבר שנכנסנו למקום נפעמתי מהגודל, מהחלל הרחב ידיים, העוצמתי והמעוצב בדיוק כמו שאני אוהבת. המקום המה אדם ולא בכדי שמם הולך לפניהם, השירות היה סופר מוקפד ואיכותי, המטעמים נפלאים והמשקאות אש.

במקום ראינו שולחנות שולחנות של תיירים, אנשי עסקים, חבר'ה צעירים לצד חבר'ה מבוגרים יותר , משפחות - עונג צרוף. מי שעוקב אחרי הפוסטים שלי יודע שאני באופן אישי תמיד אוהבת להסתכל על שאר השולחנות במקום ולצפות בשירות, במנות ובהוויה המקומית, כאן זכינו לראות כי כל המנות גדולות וגדושות, השירות אצל כולם ככולם סופר מוקפד ומקצועי, הרבה מן השולחנות קיבלו צייסר על חשבון הבית- כיף גדול!! אפילו חגיגות יום הולדת היו בביקורנו הפעם.

ייתרון מובהק נוסף!! הבר כשר!! 

אז מה היה לנו? הזוגי מצידו בחר בבירת WHEAT- חיטה בירת חיטה בווארית, מרקם סמיך ובעל משקעים, ניחוחות ציפורן ובננה, 5% אלכוהול- הבירה מוגשת עם פלח תפוז מה שהקפיץ את הטעם והעניק לה טאצ מיוחד. אני נשארתי נאמנה ליין ובחרתי ביין גוורץ מצוין:


למנה ראשונה הזמנו קרפצ׳יו סינטה עם שמן זית, בלסמי ופרמז׳ן (טבעוני)- מנה נפלאה, נתחי סינטה דקיקים, איכותיים מאוד מתובלים בדיוק כמו שאני אוהבת ומוגשים עם גבינת פרמז'ן טבעונית- מבחינתי זוהי המנה האולטימטיבית לפתיחת ארוחה ובילוי איכותיים, מוגש עם לחם מחמצת טעים:




בהביטנו לשולחנות סביבנו ראינו כי הרבה מזמינים את הפופקורן נאגטס, מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת נאטגס ולכן ידעתי שאני חייבת לדגום גם כאן, מה שהתברר חיש מהר כהחלטה סופר נכונה ונבונה, אימל'ה איזה טעיםםםם, כדורים קטנים של אושר, אל תוותרו על המנה, זה הנשנוש האולטימטיבי לצד הבירה, מבטיחה לכם!!




לעיקריות אני בחרתי בשיפודי פיקניה עם צ׳ימיצ׳ורי ושום קונפי- וואו!! תקשיבו, לא מבייש מסעדת בשרים ברמה גבוהה, שיפוד איכותי של פיקניה משובצים במעט שומן , וואו, וואו, איזה עונג של ביס, המנה מוגשת עם תוספת לבחירה, אנחנו בחרנו בפוטטוס שמנמנים ואיכותיים, עשוים במקום (לא המתועשים), כל ביס מהשיפוד גורם לצמרמורת של עונג, אל תוותרו על המנה:






אני מצידי בחרתי בדנוור קאט- נתח שריר בקר שמוגש עם צימיצורי ותוספת לבחירה, הפעם בחרנו בסלט ירוק רענן וטעים. נתח הדנוור קאט מושלם, פרוס דק, עשוי במידת העשייה המדוייקת, מעט משויש ובעל מלאאא טעמים עסיסיים ואיכותיים:





קינחנו עם קרמבל תפוחי עץ חם שהגיע עם גלידת וניל , איזה כיף לסיים כזו ארוחה עם קינוח פרווה שאפילו טעים מאוד. מודה ומתוודה, לרוב הקינוחים בחזקת פרווה פחות מוצלחים - כאן הקינוח עלה על כל הציפיות. קוביות תפוחי עץ שנאפו עם הרבה קינמון ופירורי קרמבל מושלמים שמתפצחים להם בפה - וואו איזה קינוח מדהים, ממש לונה פארק שלם של טעמים לחיך, אל תוותרו:







אז חברים אם גם אתם אוהבים ומעריכים בירה איכותית ו/או מחפשים בר שכולל שירות נפלא ומוקפד, אווירה נפלאה וויב מטורף, אוכל טוב והמון אלכוהול איכותי זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! לא בכדי המקום מלא עד אפס מקום בכל ביקור שלנו במקום ואין לנו ספק כי נחזור לכאן שוב ושוב ושוב ושוב.


כתובת:
רח׳ משכית 14, הרצליה פיתוח

שעות הפעילות:
ימים א׳-ה׳: 12:00 עד אחרון הלקוחות
מוצ"ש: שעה מצאת שבת

טלפון להזמנות:
09-794-3311


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה