יום חמישי, 16 בפברואר 2023

סמאש בורגר האוס- חגיגה לאוהבי ההמבורגר

החבר'ה אצלי בבית חובבי המבורגרים מושבעים ובמיוחד נסיך הבית בן ה-11 ,  אם אני רוצה לפנק אותו מיד מציעה לו המבורגר עסיסי ואיכותי. השבוע הזמנתי אותו לדייט טעים במיוחד, עוד לפני שאמשיך ואספר במה מדובר חייבת לציין שהאדון חזר מאושר מתמיד. 

זוכרים את רשת עד העצם שנסגרה לה? במקומה קמה רשת חדשה והיא בועטת מתמיד- סמאש בורגר האוס זהו שמה. כאן נקבל הוויה וטעמים של ארה"ב. סמאש בורגר זוהי למעשה קציצה העשויה מבשר שנטחן פעם אחת בלבד, במשקל 120 גרם, אשר עוברת מעיכה בזמן הצלייה בעזרת מכשיר ברזל כבד. בזכות זאת הקציצה מעט קריספית מבחוץ וגוסית מבפנים, עסיסית ונימוחה, מגיעה בתוך לחמנית עננים רכה רכה (יותר טעימה מלחמנית בריוש) ועם תוספת של ירקות טריים ורעננים ורטבים חלומיים. 

אנו ביקרנו בסניף פתח תקווה (באותו המקום בו היה עד העצם), הסניף כשר, רחב ידיים, עם שירות מוקפד מאוד, נקי ומצוחצח, אווירה נעימה, מוזיקת רקע קלילה ולא רועשת מידי וטעמים נפלאים. 

ישנה אפשרות להזמין את המנה הבסיסית, להכפיל או לשלש את הקציצות, להוסיף תוספות כאוות נפשכם ו/או להזמין את המנות המורכבות מראש לדוגמא: סאן פרנסיסקו: איולי שום קונפי, אגוזים מקורמלים, ריבת צ'אטני שזיפים, גבינת אמנטל, סמאש בורגר, בצל סגול חסה, איולי שום קונפי. אלבמה סמוקי: רוטב סמאש, מלפפון חמוץ, סלק קולסלאו, קורנביף מעוש, סמאש בורגר, בצל סגול, עגבניה, חסה, רוטב סמאש. ניו מקסיקו: איולי צ'יפוטלה, פלפל חלפיניו, ממרח אבוקדו, נאצ'וס, סמאש בורגר, בצל סגול, עגבניה, חסה ואיולי צ'יפוטלה.

את הארוחה פתחנו עם מנת קריספי נאגטס - מנה גדולה וטעימה של נתחי עוף מצופים וטעימים טעימים, מבחוץ קריספיים ומבפנים נימוחים, עוד נקודה שחייבת לציין כלל לא ספוגים בשמן ולא מרגישים בשומנניות:




כנפי עוף - מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוכלת כנפיים במסעדות, יש לי הפרעה מאוד גדולה בנושא , אני אוכלת רק בבית שיודעת שנקי נקי. כאן הופתעתי ובגדול, ראשית הכנפיים נקיות וכלל ללא שערות. רוטב קטיפתי וטעים במיוחד, מעט חרפרף, מעט מתקתק - שילוב מאוזן וטעים במיוחד:


בגזרת התוספות דגמנו את הצי'פס הרגיל, צ'יפס בטטה וטבעות בצל- טבעות הבצל טעימות ושונות מכל מה שאנחנו מכירים, לא מתועשות ועשויות מבצל טחון אלא מפרוסות בצל אמיתי וטבולות בטמפורה טעימה, תענוג של תוספת, אל תוותרו:







נסיך הבית בחר במנת המיין סמאש - המבורגר סמאש עם ירקות: חסה, עגבנייה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ורוטב סמאש, מאחר והוא מאוד אוהב גבינה אך אנחנו לא מערבבים בשר חלב הוא ממש התלהב שיש כאן גבינה טבעונית ומיד הזמין תוספת גבינה, מבחינתו הכתיר כאחד ההמבורגרים הטובים שאכל עד היום!! זלל בהנאה מרובה את המנה חיש מהר:




אני והזוגי חלקנו את מנת הוואי טרופי- איולי צ'יפוטלה, אננס צרוב,סמאש בורגר, בצל סגול, עגבנייה, חסה, איולי צ'יפוטלה- וואו!! ראשית נתחיל בקציצה- כפי שציינתי מעלה מדובר בציצה גוסית, טעימה ומיוחדת מאוד, מפתיעה בטעמיה הנפלאים. שלל הירקות המצורפים טריים ורעננים מאוד, הרטבים מושלמים והלחמנייה עוטפת ברכות את כלל המרכיבים , יחדיו מקבלים גן עדן של טעמים:





לסיכום יכולה להעיד כי אין לי כלל ספק שהמקום הולך לעשות הרבה רעש ולבעוט חזק בכל המתחרים, מדובר ברשת עם קונספט אמריקאי איכותי , עם טעמים נפלאים, עם שילובים מעניינים, עם שירות מוקפד, אווירה נפלאה- אז צריך יותר מזה? אתם עוד פה? רוצו ובקרו באחד הסניפים הפרוסים בארץ כבר עכשיו.

סמאש בורגר האוס


כתובת:
השחם 30, פתח תקווה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה