יום שלישי, 21 בפברואר 2023

מתכוננת לפורים והפעם עם העוגות של הלן

במשך שנים רבות ההכנות לפורים אצלי נמשכו במשך כשבועיים, מלא קניות, הכנות, מאפים, עוגות, עוגיות, ממתקים ומה לא? בשנים האחרונות החלטתי שאני מורידה הילוך! שאין לי כבר כוח לבלות במשך שעות רבות בהכנת פינוקים למקבלי המשלוחים ואגלה לכם סוד שבשנה שעברה אף נעזרתי בשרות של משלוחי מנות מוכנים.

כשראיתי שהשמיים לא נפלו והחיים המשיכו כרגיל החלטתי שגם השנה אעשה כך, הלו"ז שלי עמוס מידי, הלחץ של השגרה, הילדים והעבודה נותנים את אותותיהם ואין לי כבר את היכולת לבלות שעות במטבח. אז כמובן שלפני שאני מזמינה ליקירי משלוחים אני תמיד טועמת על מנת לבחור את הטוב ביותר.

השנה פניתי להלן המדהימה מהעוגות של הלן אוריה. הלן התחילה את מכירת העוגות בשלהי הקורונה אי שם ביוני 2020 ומאז הסקרנות, התשוקה והאהבה למטבח הביאה עימה המון רצון עז לנסות וללמוד עוד ועוד מתוקים. כיום היא מכינה מגוון רחב של מתוקים , ביניהם: מוסים, טארטים, עוגיות, עוגות בחושות, עוגות מיוחדות ועוד. לרגל חג הפורים הקרב ובא היא מכינה שלל מארזי משלוחי מנות מוכנים ומפתיעים, הכל טרי טרי (על פי הזמנת הלקוח בלבד), עשוי מחומרי הגלם באיכות גבוהה מאוד, טעים ומפתיע.






יש מבחר רחב של מארזים בטווח מחירים שונים וכוללים פינוקים מיוחדים מאוד. משלוחי המנות נמכרים החל מ-55 שקלים ועד 200 שקלים כמובן בהתאמה אישית על פי רצון הלקוח. במשלוחי המנות שאנו דגמנו מצאנו: מרשמלו ביתי במבחר צבעים וטעמים מפתיעים ומיוחדים- סופר טעים, מתוק ונמס בפה- וואו לא יודעת מי התלהב יותר - אנחנו או הבנים!! אוזני המן במילויים ובבצקים שונים, עוגיות מגולגלות, עוגיות שוקולד ציפס', כדורי שוקולד, עוגיות חמאה, דונטס, נשיקות ועוד ועוד. בהחלט ניכר כי הלן אוהבת את עבודתה ועושה זאת בתשוקה עזה. כלל חומרי הגלם באיכות סופר גבוהה (אתם מכירים אותי, יש לי ניסיון מאוד עשיר במטבח , בהחלט יודעת להעריך איכות מהי). קבלו הצצה קטנה למשלוחים שלנו:











מצרפת לכם עוד מעט תמונות מן התוצרים המופלאים של העוגות של הלן אוריה:





את המשלוחים ניתן לאסוף מכפר סבא אולם ישנה אפשרות למשלוחים בכפר סבא, רעננה והוד השרון בתוספת תשלום. חברים אם גם אתם רוצים להפתיע את יקירכם במשלוחים סופר איכותיים פנו עוד היום להעוגות של הלן אוריה הנאה מרובה מובטחת להם, מילה שלי!! הקדימו להזמין שלא יהיה מאוחר מידי. שלמות היא בהחלט לא מילה גסה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה