יום שלישי, 21 בפברואר 2023

שוקיט- משלוח פירות וירקות מהיום למחר

הקורונה עשתה המון רע ברחבי העולם אך יחד עם זאת יצאו ממנה גם כמה דברים טובים. אחד מהם זוהי החשיפה שלי לרשתות ולקניות אותן אני מבצעת ברשת. אם בתחילת עידן הקורונה ביצענו את הרכישות הרבות ברשת מתוך אילוץ הלוא שכיום הן הפכו ליותר ויותר נגישות, ליותר ויותר מהנות וכיום ניתן לבצע כמעט את כל הקניות באמצעות הרשת- מהספה הביתית, בשעה הנוחה לי ובקלי קלות. 

לאחרונה נחשפתי לאתר שוקיט עליו קיבלתי אין ספור המלצות ונחשפתי ליותר ויותר לקוחות מרוצים. אז נכון שהזוגי באופן אישי מעדיף לעשות רכישה של ירקות ופירות אצל הירקן- לחוש, למשש ולבחור את הטוב ביותר אך הפעם בלחץ מטורף של הזמן בחרנו לבצע את ההזמנה ומה אגיד לכם? ששש שהוא לא ישמע! הסחורה הייתה מושלמת למרות שלא הוא בחר אותה!! אך מי שבחר אותה בחר את הטוב ביותר!! מילה שלי!! 

באתר שוקיט נמצא מגוון ענק של ירקות, פירות וירוקים לצד מגוון רחב של מוצרי מעדנייה ומזווה, משקאות, לחמים ועוד. באתר נמצאים מעל ל-300 חקלאים ישראלים- סחורה כחול לבן!! כלל הסחורה נקטפת מידי בוקר והמשלוחים מתבצעים מהיום למחר.



האתר מאוד קל ונוח לשימוש, מחולק לפי הקטגוריות השונות וישנה אפשרות להזמין לפי משקל ו/או לפי רכישת פריטים בודדים, מה שמאוד נוח לדעתי מאחר ולא אחת אנחנו לא יודעים כמה מוצרים באמת נקבל מקילו מוצר לדוגמא אך כאן נוכל לבחור בדיוק את הכמות הדרושה. המשלוח כפי שציינתי הינו מהיום למחר (בהתאם לאיזורי החלוקה) - ייתרון סופר משמעותי!! דבר נוסף שמאוד אהבתי, מי שמבצע הזמנה באתר ביום ג' יקבל מתנה מתחלפת (כל שבוע משהו אחר)- אנחנו קיבלנו קופסת תותים - שווה!


דבר נוסף שאני מאוד אהבתי- ישנה אפשרות לבחור משלוח מופחת אריזות ושקיות ניילון מיותרות ובכך לשמור על איכות הסביבה. 

כפי שציינתי מעלה החלוקה באתר מאוד נוחה לפי הקטגוריות השונות וממש קל להתמצא ולא הולכים לאיבוד כמו בהרבה מקומות אחרים.  כל פריט שמוסיפים לעגלה מעדכן את מחיר הסל כך שלא צריך כל פעם להכנס ולהביט בעלויות מחדש- ייתרון מובהק נוסף.





את ההזמנה ביצעתי בשעות אחר הצהריים המוקדמות וכבר ביום למחרת הגיע המשלוח , ארוז בקפידה ולשביעות רצוננו, כלל הסחורה סופר סופר טרייה ואיכותית, ניכר כי אכן נקטפה באותו היום , איזה כיף לקבל כאלו פירות וירקות עד הבית ללא שום מאמץ. עוד מילה אחת טובה שחשוב לי לציין- השליח סופר חייכני ואדיב - איזה כיף!!

קבלו הצצה קטנה לקופסאות המלאות אושר שלנו:




מרוב שהתלהבתי מטריות המוצרים צילמתי לכם תמונות של כלל הפריטים על מנת שתבינו באמת באיזו איכות גבוהה הירקות:












וכמובן כפי שציינתי מעלה קיבלתי גם מתנה מתחלפת והפעם קופסת תותים טריים ורעננים עם גלויה כיפית שהכילה טיפים שלא חשבתי עליהם:




מיד לאחר קבלת הסחורה הטרייה הפשלתי שרוולים ומיד התחלתי לבשל, מבטיחה בימים הקרובים לצרף לכם את המתכונים המדוייקים, אל דאגה צילמתי הכל. 

אז חברים אם גם אתם כמוני קצרים מאוד בזמן ורוצים לרכוש מוצרים באיכות סופר גבוהה זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום לאתר של  שוקיט  בצעו הזמנה קלילה, נוחה ויעילה. את הסחורה תקבלו בנוחות בשני סבבים כפי שתבחרו בעת ההזמנה ארוזה בקפידה ובטריות ללא תחרות!! אתם עוד פה? רוצו והזמינו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

רגע, רגע, כמעט  ושכחתי, לקוראי הבלוג שלי הטבה מיוחדת , בהקלדת קוד קופון : sarit תקבלו 10% הנחה ברכישה מעל 250 שקלים. 

משלוחים בעלות 24 שקלים לרוכשים באתר, מעל סכום של 350 שקלים ללא עלות.

שוקיט 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה