יום שני, 6 בפברואר 2023

מתחם קרסו נחלים- חגיגת קניות בלב הדר גנים


אנו תושבי שכונת הדר גנים כבר למעלה מ-25 שנים, במרוצת השנים ייחלנו למרכז מסחרי שירכז תחתיו מבחר חנויות ומקומות בילוי, עם רשתות פארם, מזון ועוד. לפני כשנה לערך הוקם מתחם קרסו נחלים ברחוב ישעיהו משורר 11 ומאז שמו הולך לפניו. המרכז משתרע על שטח של כ-3,200 מ"ר בארבעה מפלסים שונים ומרכז תחתיו את קופות החולים: מכבי, מכבידנט, שירותי בריאות כללית וקופת חולים לאומית. בנוסף, סופר פארם (ברוך השם הגיע לשכונה), חנות ממתקים והפתעות- SWEET&TOYS,  חנות יודאיקה- אתרוג, חנות למוצרי תינוקות, חנות ארטיקים וגלידות- ארטיק פלוס , מעדנייה וחנות פיצוחים- הקולה בעיר, מאפיית שיבולי התקווה, גלידריה ופיצריה- זיסלק, סופר שירה וסניף של הבנק הבינלאומי. לרשות המבקרים במתחם קיימים כ-70 מקומות חנייה תת קרקעיים וכ-20 מקומות חניות עיליים. 

מאז שהמתחם הוקם הוא הפך למרכז הבילוי בעבורנו, אני מוצאת את עצמי מבלה כאן לפחות פעמיים שלוש בשבוע, אם זה לבילוי בזיסלק, אם זה לקניות בסופר פארם , אם זה לרכישת מתנות בחנות הממתקים ו/או בחנות מוצרי התינוקות, אם זה ביקור במאפייה ועוד. זה הפך כבר מזמן למקום בילוי לתושבי השכונה ואין שעה ביום שהוא לא שוקק חיים.

את ימי שישי אני מתחילה כל שבוע במתחם, כאן נמצא את כל מבוקשנו לשבת כהלכתה!! את הסיבוב אני מתחילה בחנות הממתקים - SWEET&TOYS שם רוכשת נשנושים מתוקים שלא מוצאים בכל מקום, סוכריות גומי, יינות ועוד. אגב, כאן ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות לכל אירוע , מוצרים לימי הולדת, מגוון מתוקים, ממתקים שלא מוצאים בכל מקום, יינות, קפה ועוד ועוד.


















משם ממשיכה לארטיק פלוס , שם אני רוכשת באופן קבוע ארטיקים, גלידות, פרחים לשבת, חד פעמי ועוד, המחירים סופר נוחים, יש כאן את כל סוגי הגלידות והארטיקים שהילדים חפצים בהם. 











הפנינה הקסומה האהובה עלי ביותר במתחם הינה "הקולה בעיר" שם אנו רוכשים מבחר פירות יבשים, פיצוחים, תבלינים, גבינות מיוחדות, סלטים נפלאים, חמוצים, דגים מלוחים, חלווה, בקלאות ועוד מבחר רחב של פינוקים מיוחדים. 





















כמובן לא ניתן לסיים ללא ביקור במאפיית שיבולי התקווה שם רוכשת את חלות השבת, עוגות שמרים, לחמים מיוחדים ועוד ועוד פינוקים. 












כמובן שכפי שציינתי מעלה יש במתחם את חנות "אתרוג" שם ניתן לרכוש מבחר רחב של מוצרי יודאיקה מיוחדים ויחודיים  במחירים נוחים לכל כיס.



















חייבת לציין שאנחנו ממש מאושרים שפתחו לנו ממש ליד הבית את המתחם המקסים הזה, כאן יכולה לרכז את כלל הקניות שלי, את כלל הבילויים שלנו, כמו כן כשבן ה-11 רוצה לצאת עם החבר'ה שלו אני יודעת שאני יכולה להיות בראש שקט, כאן זה מקום הבילוי שלהם, ממש ליד הבית! במחירים נוחים ובאיכות ללא תחרות. המתחם בהחלט מאפשר לנו תושבי השכונה לצרוך מוצרים ושירותים וכל זאת מבלי ללכת רחוק, או להזיז את הרכב .

אז אתם כבר יודעים היכן לרכז את הקניות והבילויים שלכם נכון? תגיעו למתחם הקסום ויפה שעה אחת קודם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה