יום רביעי, 15 בפברואר 2023

המגדניה מבית נאמן - אוהבי הפחמימות התפקדו!!

אנחנו מאוד אוהבים לבלות במסעדות ובבתי הקפה השונים הן בארץ והן בעולם, חובבי קולינריה שאנחנו! כאשר אנו מגלים מקומות חדשים אין שמחים מאיתנו וכשהם ממוקמים בעירנו עוד יותר טוב! הפעם אני רוצה להמליץ על מקום חדש דנדש שהוקם ממש לאחרונה- המגדניה מבית נאמן.  

זהו הסניף השישי ברשת ששונה מאוד מהקונספט של שאר הסניפים, כאן נקבל הרבה יותר מעוד מאפייה- זהו למעשה בית קפה מיוחד ויפיפיה המגיש מגוון מאפים, עוגות, עוגיות, כריכים מושקעים, סלטים מדהימים, טוסטים חמימים, מארזי פינוקים לבית, מגוון רחב של שתייה קרה וכמובן קפה משובח ואיכותי. במקום יש כחמישים מקומות ישיבה וממוקם במתחם "דן טאון" על ציר זבוטינסקי. 







"המגדניה מבית נאמן" היא רשת שהתפצלה מ"בית מאפה נאמן", רשת המאפים הותיקה, שנוסדה ב-1944 בירושלים וכיום יש לה עשרות סניפים. כאשר שמעתי בתחילה שמדובר במגדניה מבית נאמן ראיתי לנגד עיני את אותם הסניפים אותם אני מכירה אך כבר שהגענו למקום הופתענו ובגדול, מדובר בסניף רחב ידיים, מעוצב בעיצוב יפיפיה ומוקפד עם שירות סופר איכותי, מקצועי, סובלני וסבלני, ניחוחות נפלאים והיצע נרחב. 















אז מה היה לנו? הגענו בבוקרו של יום שישי כשהמקום די מלא בסועדים שהגיעו לאכול במקום ואף במבקרים שהגיעו להתפנק לקראת השבת. 

התחלנו עם קפה איכותי שהוגש עם עוגייה פריכה וטעימה לפתיחת בוקר טוב:





הזוגי מצידו בחר בארוחת שקשוקה- שקשוקה טעימה, מתובלת היטב בדיוק כמו שאנחנו אוהבים המוגשת עם 2 ביצים, זיתים, סלט ירקות רענן וטחינה - את השקשוקה קיבלנו בקערת פוקאצ'ה טעימה במיוחד. הזוגי מצידו התענג לו על כל ביס וביס ואפילו הצליח לעמוד במשימה שכביכול נראית לא ממש קלה והיא לאכול את השקשוקה מבלי שתשפך לה, אך מאחר והפוקצ'ה כל כך איכותית היא גידרה אותה היטב והעניקה למנה טוויסט מדליק וטעים במיוחד:







אני מצידי בחרתי בסלט קיסר- חסה, רוטב קיסר, פרמז'ן וקרוטונים (ישנה אופציה להוסיף תוספת סלמון), חד משמעית!! אחד הסלטים המוצלחים שדגמתי!! ראשית מדובר במנה מאוד גדולה של סלט (לא הצלחתי לסיים אפילו בעזרתו של הזוגי), סלט סופר טעים, עלי החסה רעננים וטריים, קריספיים ומלאים ברוטב קיסר איכותי ושבבי גבינת פרמז'ן שהוגשו בנדיבות רבה. אגב, למי שמעוניין יש תוספת של רוטב אבל באופן אישי לא הרגשתי צורך להוסיף.  







אז חברים, אם גם אתם מחפשים את בית הקפה הבא , את הפנינה הקסומה והמיוחדת, זה המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אם זה לקפה ומאפה, אם זה לארוחה מפנקת ו/או סתם נשנוש קליל.


כתובת:
מתחם דן טאון
זבוטינסקי 61
פתח תקווה

טלפון: 
03-6040668


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה