יום חמישי, 23 בפברואר 2023

מיכל סבון טבעי והפעם שמנים אתריים

אז רגע לפני שנסיכת הבית המריאה לה לקצה השני של העולם בחרתי לצייד אותה בטוב ביותר. עשינו אין ספור קניות ואם נודה באמת זה החזיר אותי אחורה לימים טרום גיוסה כלוחמת בשירות קרבי רק שהפעם ההרגשה הייתה שחובה שתצא לדרך עם הטוב ביותר כי מי יודע מה עלול לקרוא בכל רגע נתון. 

הכנו תיק עמוס תרופות מכל המינים ומכל הסוגים וגם.. הפעם בהתייעצות עם חברה טובה החלטתי לצרף עימה תיק גדוש בשמנים אתריים לכל צרה שלא תבוא, בכל זאת שינוי האקלים ומזג האוויר יכולים לגרום ללא מעט שיבושים לעורה ולבריאותה. אתם כבר מכירים אותי יש מותגים שמלווים אותי שנים ואני לא מחליפה אותם- אחד מהם זהו מיכל סבון טבעי. לפני יותר משנה נחשפתי לראשונה למותג ומאז הם ואני זה סיפור אהבה ולא בכדי, יש להם מוצרים באיכות סופר גבוהה.



אז כאמור בחרתי לצייד אותה במספר שמנים אתריים, פניתי למיכל והתייעצתי עימה מה כדאי יותר , מה כדאי פחות ומה מוגדר כמוצר חובה. התייעצות קטנה והיא התאימה לנו את המוצרים שרצוי שהיא תיקח עימה לדרך. עוד לפני שאשתף חייבת לציין, לא אחת אני מספרת על האריזה המקסימה של מיכל, על תשומת הלב אבל פייר? הפעם ממש התרגשתי, מיכל צירפה כרטיס ברכה אישי עם ברכה לטיול מהנה- יש יותר מושלם מזה? תשומת הלב הקטנה הזו שווה המון לטעמי.



אז מה היה לנו?

שמן אתרי טהור הדס- שמן אתרי הדס אמיתי ואיכותי, עם ניחוח חד, עמוק, רפואי ועשבוני. לשמן הדס מגוון גדול של תכונות מופלאות על פי הרפואה הארומתרפית. טהור ובאיכות גבוהה, שמן ההדס מתאים למגוון שימושים נרחב, כולל שימוש על העור בדילול מתאים.

מעולה לטיפול בשיעול, בעיקר לח. מעולה לטיפוח השיער ועידוד צמיחת השיער, מעולה לעור שמן.





שמן אתרי טהור עץ התה - אמיתי ואיכותי  עם ניחוח רפואי, ממריץ וחד. לשמן עץ התה מגוון גדול של תכונות מופלאות על פי הרפואה הארומתרפית. טהור ובאיכות גבוהה, שמן העץ התה מתאים למגוון שימושים נרחב, כולל שימוש על העור בדילול מתאים.

שמן עץ התה הוא אנטי-דלקתי, אנטי-בקטריאלי ואנטי-פטרייתי ממדרגה ראשונה, מעולה לטיפול בפצעים , שפשפות וחתכים (וואו עזר לה פלאים בטיולים הארוכים), יעיל בטיפול עם אקנה ופצעונים. 

במוצר הזה באופן אישי היא משתמשת כבר מספר חודשים וסופר מרוצה. יש לה חור באוזן שחודשים גרם לה לאינפקצויות ובלאגן מאז שמשתמשת בשמן עץ התה של מיכל כל התופעות נעלמו כלא היו.





שמן אתרי טהור לבנדר-  אמיתי ואיכותי, עם ניחוח פרחוני, חזק ומאוזן. משמח, ומאיר את החדר ואת היום. לשמן לבנדר מגוון גדול של תכונות מופלאות על פי הרפואה הארומתרפית. טהור ובאיכות גבוהה, שמן הלבנדר מתאים למגוון שימושים נרחב, כולל שימוש על העור בדילול מתאים.

מעולה לטיפול בפצעים, שפשפופים וחתכים (לא פתוחים) בעור, עוזר עם אקנה ופצעונים, משפר את מצב רוח ועוזר להתרומם מדכדוך, עוזר להרגע, מפחית סטרס ועוזר להרדם,  עוזר במקרים של צינון ושיעול.


שמן אתרי טהור מנטה- שמן אתרי מנטה אמיתי ואיכותי, עם ניחוח חד, עשבוני, מנטולי-מרענן. לשמן מנטה מגוון גדול של תכונות מופלאות על פי הרפואה הארומתרפית. טהור ובאיכות גבוהה, שמן המנטה מתאים למגוון שימושים נרחב, כולל שימוש על העור בדילול מתאים.

מעולה להקלה על כאב ראש, להקלה על בחילה, לטיפול בכאבי בטן, מעורר ועוזר לשמור על ריכוז ופעילות שכלית, עוזר בהפחתת ריח פה, גוף ורגליים, עוזר בהרחקת חרקים (בפרט נמלים) .





באתר ניתן למצוא עוד המון שמנים אתרים נפלאים ואיכותיים, ממליצה בחום להכנס לאתר, להתרשם ולהתאים גם בייעוץ אישי את הטוב ביותר בעבורכם.

כמי שהתנסתה כבר במספר מוצרים של המותג אני חייבת לציין שכל פעם נהינת מחדש ומתאהבת במוצרים ובמיכל. השירות המוקפד, היחס האישי לכל לקוח ולקוחה, המשלוחים המוקפדים והארוזים יפייפיה - כל אלו גורמים לנו הלקוחות לחווית שירות כוללת מהנה במיוחד. אז אתם עוד פה? רוצו , הכנסו לאתר ו/או לדף הפייסבוק שלה, הזמינו עוד היום מוצרים שמתאימים לכם , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!




טלפון לבירורים:
04-9930343

החנות ממוקמת בפארק תעשייה דלתון

שעות פתיחה:
9.00-14.00

משלוח בוקס איט :
בהזמנה מעל 85.00 ₪ ללא עלות.
בהזמנות מתחת ל- 85 ₪ בחיוב של 7 ₪ בלבד.

דואר שליחים :
בהזמנה מעל 300 ₪ ללא עלות.
בהזמנה מעל 85.00 ₪ בחיוב של 10₪ בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה