יום ראשון, 5 בפברואר 2023

תפריט החורף של רשת rebar מתרחב ומשתדרג עם קטגוריית כדורי חלבון טעימים ומזינים בטעמי שוקולד, חלבה ובוטנים



תפריט החורף של רשת rebar מתרחב ומשתדרג עם קטגוריית כדורי חלבון טעימים ומזינים בטעמי שוקולד,
 חלבה ובוטנים



ביום חמישי האחרון הגיע משלוח מפנק מרשת rebar אשר לא מפסיקה להתחדש ומשדרגת את התפריט שלה עם קטגוריה חדשה של כדורי חלבון pro bites- כדורים קטנים של אושר גדול, וואו, מודה ומתוודה, לא ציפיתי שהם יהיו כאלו טעימים. כדורי החלבון מגיעים בשלושה טעמים עשירים של חלבה, בוטנים ושוקולד, המחזקים את מנת החלבון היומית ומהווים את הביס המושלם לצד המשקה.

כל כדור מכיל 5 גרם חלבון המבוסס על אבקת ה- WHEYהמכילה ערכים תזונתיים גבוהים, עשירה בחומצות אמינו חיוניות ומשלבת שני סוגים של חלבוני מי גבינה, ללא תוספת סוכר. השילוב בין החלבונים השונים מהווה פתרון מלא להעשרה בחלבון בספיגה אופטימאלית לפני ואחרי האימון, או כהעשרה תזונתית.

אחרי אימון הערב של יום חמישי בחרתי לעצמי ארוחה המבוססת על חלבונים ולקינוח 2 כדורי חלבון נפלאים אשר סיפקו לי גם מנת חלבון יפה וגם קינוח טעים, מזין ומפנק.


סדרת כדורי החלבון (8 ₪ לכדור):

pro bite halva – טחינה, שקדים, חלבון, דבש, קוקוס
pro bite peanuts – בוטנים, תמרים, חלבון, דבש, חלב שקדים
pro bite chocolate – שוקולד, שברי עוגיות, חלבון, דבש, חלב, אבקת קקאו, קוקוס

שעות הפעילות וסוג כשרות כל סניף מפורטים באתר rebar.co.il

אז חברים, ממליצה בחום, קפצו עוד היום לאחד מסניפי הרשת וזמינו לעצמכם את הפינוק האולטימטיבי, הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלי!!!


אודות rebar:

rebar מובילת שוק בתחום ה-wellness, בזכות מנות ומשקאות המבוססים על חומרי גלם איכותיים וטבעיים, רכיבים מזינים ומרקם עשיר ומפנק. לרשת למעלה מ-90 סניפים בפריסה ארצית, ומטרתה לייצר השראה ללקוחותיה לעשות לעצמם טוב, מתוך האמונה כי אפשר להשיג איזון בדברים הקטנים שמרכיבים את התזונה היומיומית, לעשות טוב לגוף ולנפש בלי מאמץ, בכל מקום וזמן, גם על הדרך ובלי לוותר על הטעם וההנאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה