יום רביעי, 22 בפברואר 2023

החומוס הטוב נמצא בפתח תקווה- חומוס אחדות

אנחנו מאוד אוהבים חומוס איכותי!! ולשמחתנו לפני יותר משנה נחשפנו לאחת החומוסיות הטובות שהכרנו ומאז הם ואנחנו סיפור אהבה. לפחות אחת לשבוע פוקדים את המקום וכל פעם נהנים מחדש מאותה איכות ברמה הגבוהה (ולא משנה אגב באיזו שעה תגיעו)- חומוס אחדות זוהי הפנינה שאתם חייבים אבל חייבים להכיר.

עוד לפני שאספר על הטעמים הנפלאים חייבת לציין שבכל הפעמים שהגענו המקום נקי ומדוגם בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, השירות תמיד אבל תמיד חייכני, סובלני, אדיב ומאיר פנים. הכל טרי וטעים, הכל נעשה כאן מידי יום - הצריך יותר מזה בחיים?

הפעם את הדייט השבועי קבענו עם הבנים וכששמעו לאן פנינו מועדות לא היו שמחים מהם, גם הם מאוד אוהבים לבלות במקום ולהתענג על הטעמים הנפלאים. 




אז.. פתחנו שולחן עם כדורי הזהב של המקום- כדורי פלאפל חמיםםם, טריים ואיכותיים מאוד הנעשים במקום בעת ההזמנה, ציפס מושלם חם ופריך וסלט ירקות רענן במיוחד, מתובל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים- טעם של בית:







ו..גולת הכותרת: חומוס אחדות- חומוס קטיפתי מוגש חם עם גרגירי חומוס, חריף הבית, טחינה ביתית, פטרוזליה ושמן זית בנדיבות - מנה שאנחנו מאוד אוהבים . המנה מוגשת עם זיתי הבית , חמוצים, סחוג ביתי ו-2 פיתות שמנמנות ומלאות בטעמים (אגב, הפיתות כל כך מיוחדות בשל העובדה שהן נמצאות במכשיר אידוי ששומר עליהן פלפיות ומיוחדות):





עוד הגיע לשולחננו וזו הפעם הראשונה שטעמנו חומוס בוריק - מנה סופר מקורית ומיוחדת, יצא לכם להחשף למנה כזו? לנו לא! מדובר באותה מנת חומוס אגדית ומיוחדת שעלה נח לו בוריק - עלה סיגר ממולא בגרגירי חומוס וביצה, כאשר שוברים את המנה הביצה נוזלת לה לתוך החומוס ומעניקה טעצ' מיוחד וטעמים נפלאים. שילוב גרגירי החומוס עם הביצה מפתיעים במיוחד (מודה ומתוודה המנה לא נשמעה לי להיט אבל היא מושלמת), וואו! איזה שיחוק!! גאוניות קולינרית במנה סופר פשוטה כביכול:





אגב המנה אותה אנו מזמינים לרוב הינה מסבחת אחדות, מדובר למעשה במשחת חומוס חמה שמוגשת עם גרגירי חומוס, טחינה, חריף הבית, בצל סגול והמון שמן זית, ההרכבה מתבצעת באותו הרגע בו הלקוח מזמין את המנה והיא פשוט מושלמת, אל תוותרו. 

קינחנו במלבי שמנת - תוצרת עצמית , מוגש עם סירופ, בוטנים מסוכרים וקוקוס- קינוח שמנתי וטעים במיוחד, השף ליטל האמון על הכנת המנות והקינוח בהחלט יודע את העבודה, יש לו יד בכל מנה ומנה וניכר כי אוהב את המטבח עד מאוד. מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהבת מלבי במסעדות כי לרוב הוא מלא בג'לטין ו/או חסרי טעם אולם כאן תקבלו מלבי שמנת טעים טעים אפילו יותר מהמתכון הביתי:





אז חברים יקרים, אם אתם אוהבים ומעריכים חומוס טוב זה המקום שאתם חייבים אבל חייבים להכיר!! הכל כאן באיכות גבוהה ביותר, שירות סופר מוקפד, הכל טרי ומוכן במקום (לא תמצאו כאן משהו מיום האתמול) , אווירה מיוחדת. אתם עוד פה? רוצו לבקר שלא יגמר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

חומוס אחדות

כתובת:
אסף שמחוני 4
פתח תקווה

טלפון:
03-932-0451

שעות עבודה:
א'-ד' 9-17
ה' 9-18
שישי 8-14.30

משלוחים דרך וולט, תן ביס, ומשלוחה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה