יום חמישי, 23 בפברואר 2023

הולשטיין בורגר- פנינה קסומה בלב שוק הכרמל

אנחנו מאוד אוהבים לטייל בשווקים בארץ ובעולם ולהיחשף לתרבויות האוכל השונות הקיימות במקום, לא אחת אנו עושים יום כיף שכולל המון קולינריה איכותית וחשיפה לדברים שטרם דגמנו. לאחרונה הוזמנו להגיע לדגום מקרוב את הולשטיין בורגר שבימים אלו משיק תפריט חדש, אז יצאנו לבדוק מקרוב וחזרנו מאוהבים.

הולשטיין בורגר שוכן באחת הסמטאות של שוק הכרמל, פתוח משעות הצהריים שוקקות החיים בשוק ועד השעות הקטנות של הלילה, בעת הביקור שלנו המקום היה מלא ואף היה עמוס בהזמנות, מבינה לחלוטין מדוע. התפריט במקום מורכב ממנות המבורגר מפנקות, אנינות ומושחתות, כולן עשויות מבשר בקר מובחר מזן הולשטיין הידוע באיכותו. לצד חומרי גלם, ירקות, מטבלים איכותיים על פי מתכונים סודיים שנרקחים במקום ותוספות טריות. 

הבעלים של הולשטיין בורגר הוא בשארה חינאווי, אחד הקצבים המוכרים והוותיקים במדינה, עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום הבשר, עבר מגוון הכשרות ברחבי העולם בתחומי החיתוך, עיבוד, יישון וצליה ולא בכדי הבשר שלו הינו שם דבר המכתיב את הסטנדרט הגבוה ביותר בישראל. בעת ביקורנו נחשפנו לאדם המיוחד מלא אופטימיות, קסם ונתינה, מתייחס לכל לקוח ולקוחה ומעניק שירות מוקפד וחייכני. צוות העובדים במקום מאוד שרירותיים, אדיבים ומקצועיים. יש מבחר פינות ישיבה בפנים ובחוץ והאווירה מקפיצה, קלילה וכיפית.




פתחנו כהרגלנו בהרמת כוס לחיינו, הוא מצידו עם בירת מלכה קרה וצוננת ואילו אני עם כוס יין לבן מסוג פינו- יין שהוגש בטמפרטורה המתבקשת, קרר טעים ואיכותי מאוד:




למנת פתיחה בחרנו במנת סטייק& ציפס: מנה של 200 גרם סינטה איכותית עשויה במידת העשייה המדויקת , משווישת בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, המוגשים להם בנחת על צי'פס פריך וטעים וקונפי שום- מנת פתיחה מושלמת, הנשנוש האולטימטיבי לצד משקה אלכוהולי ו/או כמנה ראשונה:






הזוגי מצידו בחר בהמבורגר מושחת- המבורגר מבקר הולשטיין מובחר במשקל 200 גרם בתוספת אקסטרה קורנביף וגבינת גאודה עם חסה, עגבניה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ואיולי שום בלחמניית בריוש שמן זית (לא חלבית). ראשית נתחיל מזה שמכיוון שאנו לא מערבבים בשר וחלב בחרנו להוריד את גבינת הגאודה מה שממש לא הוריד מטעמה המופלא של המנה. קציצת ההמבורגר גוסית וטעימה במיוחד, מבשר סופר איכותי, בתיבול מינימלי ובמידת הצלייה המדויקת , תוספות הרטבים והירקות הטריים העניקו טוויסט מושלם למנה, את כל המרכיבים עוטפת לחמנייה רכה ונימוחה - אם גן עדן נראה כך אז בהחלט הגענו אליו:







אני בחרתי בכריך קצבים- רוטב קצבים פיקנטי, בצל מקורמל, חסה לאליק, עגבניה- הכריך מוגש בגבטה- וואו!! נתחיל בפרוסות נתח הקצבים המדהימות, כריך עמוס בכל טוב, כמות מאוד יפה של בשר (מה שבהרבה מקומות לא ממש קורה), גם כאן הירקות מאוד רעננים (ביקשתי להוריד את העגבניה כי אני לא אוהבת), רוטב הקצבים מדהים, מעט חרפרף. חלקנו את הכריך אני והזוגי וחייבת לציין שמדובר בכריך מאוד גדול, עמוס בטעמים נפלאים, התענגתי לי על כל ביס וביס. אחד הדברים שמאוד אהבתי כאן זה שממש ניתן לשחק עם המרכיבים, ניתן להוריד, להוסיף- מושלם:






בחרנו בגזרת התוספות בטבעות בצל שמנמנות וטעימות וציפס בטטה קריספי וטעים:





חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים ומעריכים המבורגרים איכותיים מאוד זה המקום בעבורכם, הגיעו עוד היום הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! 

אגב, אחסוך לכם שאלה נוספת, אם אתם מגיעים בשעות הערב עם הרכב עשו לעצמכם טובה אל תקחו סיכונים, תחנו באחד החניונים הסמוכים (ויש הרבה).


כתובת:
יום טוב 17
שוק הכרמל - תל אביב

שעות פתיחה:
א- ה' 12:00 – 00:00
שישי מ 12:00 – 17:00
מוצ"ש מ 18:00 – 00:00


להזמנות:
054-3896766

ניתן לבצע משלוחים באמצעות WOLT

ניתן לבצע איסוף עצמי / להזמין ולשבת במקום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה