יום חמישי, 16 בפברואר 2023

פליי פארק קריית אונו- חגיגה לקטנטנים


שבוע שעבר הפכנו להורים לשישה ילדים למשך יומיים, עת קיבלנו לחזקתנו את הטיפול באחיינים המתוקים של בעלי. אלו היו ימים גשומים וקרים במיוחד כך שחיפשנו פעילות מתאימה לשעות אחר הצהריים- מצד אחד שתאתגר את הילדודס ותעייפם, מצד שני שתהיה מהנה וכיפית ומצד שלישי חמימה ונעימה. לרגע נזכרתי במתחם הבילוי הקסום שאנחנו מאוד אוהבים- פליי פארק בקניון קריית אונו




פליי פארק בקניון קריית אונו הינו מתחם בילוי קסום ומיוחד עם איזור מתוחם לקטנטנים מתחת לגיל 4 עם מתקנים מהנים המתאימים לגילם ומנגד מתחם רב מרחב לגדולים יותר, בריכות כדורים, מסלול נינג'ה קטן ועוד ועוד. הרשת מונה חמישה סניפים: קריית אונו, רעננה, חריש, כפר סבא וגן יבנה ומתאימה לילדים מגילאי שנתיים ועד לילדים בני 12. כלל סניפי הרשת ממוקמים בתוך הקניונים במרכזי הערים ובכולם ככולם יש חניה בשפע.




 דבר נוסף שמאוד מאוד חשוב, כלל הסניפים מונגשים ונותנים מענה לכל בעלי המוגבלויות, עם מערכת עזר שמע בקופה, שירותים מונגשים ועוד. עת ביקורנו במקום בילה במשחקיה ילד עם אוטיזם, נהנתי לראות את הרגישות של הצוות במקום, את ההקשבה לצורכי ההורים והילד- שאפו גדול!!



מכירים את זה שאיך שאתם מגיעים למשחקיה לילדים מתחשק משהו? לא, לא מה שהבאתם אלא משהו אחר, אז כאן אין בעיה, בכל הסניפים ישנה קפיטריה עם שתיה קלה/חמה, פיצות בהכנה במקום ועוד מגוון פינוקים מתוקים לילדים- עונג גדול וחשוב!!

מבלי לשים לב העברנו שעתיים וחצי בהנאה מרובה, ארוחת ערב קלילה, מקלחות ו... לילה טוב!! ברור, הם פשוט נפלו מעייפות בשניות מעטות.

אז אתם עוד פה חברים? אם יש לכם ילדים/נכדים בגילאים הקטנים ממליצה בחום לבקר במקום, הנאה מרובה מובטחת להם ולכם, מילה שלי!!





כתובת:
קניון קרית אונו קומה 2-

שעות פעילות:
ימים א'-ה': 15:00-20:00
יום שישי: 10:00-15:00
ש' וחופשות ביה"ס: 10:00-20:00
ערבי חג: 10:00-15:00

מחיר:
35 ₪ לילד מתחת לגיל 2, 45 ₪ לילד מעל גיל 2
כרטיסייה: של 10 כניסות בעלות מוזלת של 350 ₪









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה