יום ראשון, 26 בפברואר 2023

JEM'S פתח תקווה- בילוי מוקפד ואיכותי

את רשת JEM'S אנחנו מכירים שנים רבות ומאוד אוהבים, ביקרנו כבר במספר סניפים וכל פעם נחשפים לסניפים נוספים ומבינים מדוע שמם הולך לפניהם, מדובר ברשת באיכות גבוהה ביותר המציעה בילוי מוקפד ואיכותי לצד אווירה נפלאה, אוכל טעים ומיוחד ומגוון רחב של בירות מהחבית. 

הפעם הגענו לסניף פתח תקווה השוכן ברחוב אפעל 15 בעיר, מדובר במתחם רחב ידיים המעוצב בקפידה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, כבר שנכנסנו למקום הבנו שהגענו למקום הנכון. מדובר כאמור בסניף גדול מאוד, מרווח עם מגוון פינות ישיבה , שולחן סנוקר וכדורגל שולחן ואף מגרש כדורסל בצידו החיצוני של הסניף. יש במקום חדר פרטי לאירועים. דבר חשוב מאוד יש המון חנייה בחוץ ואף חניון מקורה לאורחי המקום ללא עלות. 




כמו בכל שאר הסניפים מדובר למעשה בבר שהוא מבשלת בירה המציע מגוון רחב של בירות בטעמים, ניחוחות ואחוזי אלכוהול שונים, לצד משקאות אלכוהולים נוספים כגון יינות, ויסקי, קוקטיילים ועוד וכמובן מבחר רחב של מטעמים נפלאים. 

הגענו בערב יום שני בשעה שכביכול לא אמורה להיות עמוסה אך המקום היה כבר די מלא, זכינו לראות שולחנות של תיירים, אנשי עסקים, חבר'ה צעירים לצד חבר'ה מבוגרים יותר - לחלוטין מבינה מדוע, כאן מקבלים מעטפת כוללת של בילוי מושלם ומוקפד. ייתרון מובהק נוסף!! הבר כשר!!

אז מה היה לנו? ראשית כהרגלנו הרמנו כוסית לחיינו- הזוגי מצידו בחר בבירת WHEAT- חיטה בירת חיטה בווארית, מרקם סמיך ובעל משקעים, ניחוחות ציפורן ובננה, 5% אלכוהול- הבירה מוגשת עם פלח תפוז מה שהקפיץ את הטעם והעניק לה טאצ מיוחד. אני נשארתי נאמנה ליין ובחרתי ביין יתיר לבן- יין קליל וטעים במיוחד:



למנה ראשונה הזמנו קרפצ׳יו סינטה עם שמן זית, בלסמי ופרמז׳ן (טבעוני)- מנה נפלאה, נתחי סינטה דקיקים, איכותיים מאוד מתובלים בדיוק כמו שאני אוהבת ומוגשים עם גבינת פרמז'ן טבעונית- מבחינתי זוהי המנה האולטימטיבית לפתיחת ארוחה ובילוי איכותיים, מוגש עם לחם מחמצת טעים:





בהמלצתה של המלצרית המקסימה בחרנו ב-זוקיני צלוי עם לאבנה, עגבניות מיובשות ושקדים- וואו!! איזו מנה מפתיעה, קלילה ומגניבה. רצועות דקות דקות של זוקיני זלוי המוגש עם לאבנה טבעונית עגבניות מיובשות ושקדים, משחק של מרקמים וטעמים בחיך- מילה שלי!! אל תוותרו על המנה הזו, היא מדהימה ומאוד מפתיעה:





צוות המקום פינק אותנו במנה נוספת- כבד קצוץ- חד משמעית!! טעם של בית!! לרוב במסעדות ובברים אנו לא נוטים להזמין את המנה מאחר ויש למנות טעם לוואי או שפשוט לא טעים לנו. כאן קיבלנו מנה בטעמים של בית, הכבד קצוץ גס ולא טחון, עם טעמים ותיבול פשוט מעולה!! אנחנו ממש אהבנו והתענגנו על כל ביס וביס. המנה מוגשת עם מלפפון חמוץ ולחם מחמצת נפלא:



התלבטות קצרה עם המלצרית המקסימה שלנו ובחרנו לחלוק למנה עיקרית- קריספי צ׳יקן חזה עוף בבצק בירה עם איולי צ׳יפוטלה וירקות, מוגש בלחמניית חלה- מבינה לחלוטין מדוע המנה הזו הומלצה בחום, מדובר בחזה עוף העטוף בבצק בירה רך ומלא בטעמים, מוגש עם רטבים וירקות רעננים, עטוף בלחמניה רכה ונימוחה - כל ביס חגיגת טעמים לחיך,המנה מוגשת עם תוספת לבחירה, אנחנו בחרנו בפוטטוס שמנמנים וטעימים:








קינחנו בוולקנו הר געש של שוקולד עם כדור גלידה וניל- קינוח קליל של סופלה שוקולד חם ומפנק המוגש עם גלידת וניל ומקלות שקדים- הקינוח המושלם לארוחה מושלמת:





אז חברים אם גם אתם אוהבים ומעריכים בירה איכותית ו/או מחפשים בר שכולל שירות נפלא ומוקפד, אווירה נפלאה וויב מטורף, אוכל טוב והמון אלכוהול איכותי זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! לא בכדי המקום מלא עד אפס מקום בכל ביקור שלנו במקום ואין לנו ספק כי נחזור לכאן שוב ושוב ושוב ושוב.



כתובת:
אפעל 15
פתח תקווה

טלפון להזמנות:
03-919-5366

שעות פעילות:
א-ה 12:00- עד אחרון הלקוחות
מוצש- שעה מצאת שבת ועד אחרון הלקוחות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה