יום רביעי, 1 בפברואר 2023

ביגה קניון הכיכר , פתח תקווה- הרבה יותר מבית קפה

לעיתים כל מה שמתחשק לנו זה כוס סיידר חם ו/או כוס קפה חם, מהביל ואיכותי אולם לעיתים מתחשקת לנו ארוחה דשנה ומפנקת אך קלילה. כאשר זה קורה אנו לא מרחיקים ופשוט קופצים לביגה בקניון הכיכר בכפר גנים- קרוב לבית, נגיש, עם שירות סופר מוקפד ואיכותי לצד מטעמים מפנקים וטעימים במיוחד. הסניף קיים כבר כמעט שנה עם מבחר מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, פנים המסעדה מעוצב בעיצוב קלאסי ובקווים נקיים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

השבוע, בין סערה לסערה קפצנו כאמור לביגה בקניון הכיכר בכפר גנים (ממליצה להזמין מקומות) , יש חניון תת קרקעי ובשפע (התחלה טובה), הגענו בשעת ערב מוקדמת, המקום המה אדם ולא בכדי שמם הולך לפניהם. ראשית בחרנו להתחמם עם סיידר אלכוהולי חמים וטעים:




לאחר התייעצות עם המלצרית המקסימה שלנו בחרנו במנות פתיחה- ארנציני- כדורי ריזוטו פריכים, מונחים על סלסת פלפלים קלויים, בסלמי מצומצם, פסטו, עלי בזיליקום טריים ופרמזן- כדורי אושר אני קוראת להם, כדורים חמימים וטעימים במיוחד, נחים להם בשלווה על מצע של סלסת פלפלים נפלאה ומיוחדת, אל תוותרו על המנה:






עוד בחרנו בברוסקטה ארטישוק- 4 ברוסקטות מלחמם מחמצת ועליהם נחים להם ארטישוקים קצוצים, שמן כמהין ושפע פרמז'ן- זאת מבחינתי המנה האולטימטיבית מאחר ויש כאן את כל המרכיבים אותם אני אוהבת, אומנם אם היו שואלים אותי הייתי מעדיפה את הארטישוק קצוץ גס יותר אך עדיין מדובר במנה סופר טעימה:





רגע לפני שהמשכנו הרמנו כוס יין לחיינו כהרגלנו בקודש:




למנת ביניים חלקנו בריזוטו פטריות- אורז עגול ברוטב שמנת, פטריות שימג'י, שמפניון, כמהין ופרמז'ן- מנה מאוד גדולה ומשביעה, חמההה ומתאימה בול ליום חורפי בו ביקרנו, הריזוטו מתובל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ושלל סוגי הפטריות השונות משתלבות להן בהרמוניה מוצלחת במיוחד:






בשלב זה קיבלנו המלצה מהמלצרית לדגום את הקוקטיילים החדשים ויצאנו לדרך, הוא מצידו בחר במיקונוס אניס- אוזו, ג'ין, סמבוק שחור, תה ירוק ותפוחי כרמי סמית - טען שמדובר בקוקטייל סופר איכותי, מאוזן בטעמו ופרשי מאוד. אני מצידי בחרתי במרטיני אגסים המורכב מג'ין, מרטיני ביאנקו, אגס, סמבוק שחור , קינמון וניל ולימון- וואו!! ממש אהבתי ומודה לא ציפיתי לקבל בבית קפה כזה קוקטייל איכותי וטעים, אז שאפו ענק!!






למנה עיקרית בחרנו גם בהמלצתה של המלצרית המקסימה סלמון טריאקי- פילה סלמון במשרה אסייתי צרוב על הפלנצ'ה, מוגש עם איטריות אודון ברוטב קרמל חמאת בוטנים, אגוזי קשיו פיקנטיים, בוטנים גרוסים ובצל ירוק. המנה מוגשת לצד סלט מלפפונים, בצל סגול, כוסברה, צי'לי, בוטנים ורוטב פנזו- נתחיל במנת הדג , מנה נפלאה, גדולה עשויה בדיוק כמו שאני אוהבת, משרה הטריאקי מדוייק ולא עמוס מידי, מנת האיטריות גדולה ומוגשת ברוטב מושלםםםםם, וואו יכולתי לאכול בקלות עוד מנה שכזו , היא הייתה פשוט מושלמת. סלט המלפפונים פרשי ומרענן מאוד:









קינחנו בעוגת גבינה אפויה וטעימה, הזוגי התענג לו על כל ביס וביס:




חברים אם גם אתם כמונו אוהבים לצאת לבית קפה שהוא הרבה מעבר זה המקום בעבורכם, כאן תקבלו באמת מעטפת רחבה ומפנקת של מטעמים נפלאים, שירות מוקפד ואיכותי, מטעמים נפלאים הן בגזרת הארוחות הקלילות והן בגזרת הארוחות הדשנות. המשקאות סופר איכותיים, הקפה מושלם, יש חניה, יש אווירה מופלאה אז מה צריך יותר מזה בן אדם? אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

* הסניף כשר למהדרין *





שעות פתיחה:
א'-ה' 07:00-22:00
ו' 07:00-13:00
מוצ"ש- סגור.

כתובת:
העצמאות 63
ביגה כפר גנים
קניון הכיכר, פתח-תקווה.

טלפון להזמנות:
03-7508555

בסניף קיים תפריט טבעוני.

נגישות - הסניף מונגש לנכים ,קיימות לולאות הרשאה ,עמדה נגישה, שירותי נכים בסניף, חניית נכים בחניון הקניון , ניתן להכנס עם חיית שירות

בסניף קיים אזור ישיבה בחוץ, אינטרנט אלחוטי, חניה של המתחם ואפשרות להזמין T.A.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה