יום שני, 20 בפברואר 2023

חינאווי בפיתה- איכות ללא תחרות

כקרניבורים אנחנו מאוד אוהבים להכיר פינות נסתרות ולהביא את הבשורה הלאה. על חינאווי בפיתה השוכנת בקרליבך שמענו לא אחת והחלטנו שאת חגיגות הוולנטיין נקיים במקום (לא שאנחנו באמת זקוקים לסיבה אמיתית, כן?). חינאווי בפיתה למי שלא מכיר הוא למעשה בר בשרים על הגריל מבית רשת Wine & More ששמם הולך לפניהם. 

מדובר בקצביה רחבת ידיים שפועלת במקום עם מגוון רחב של בשרים איכותיים, טריים ובמחירים נגישים לכל כיס. כאן ניתן לרכוש ממוצרי המעדנייה ו/או לחילופין לשבת במסעדה , להזמין מהמגוון הנחשף לפנינו ולהעביר לצלייה על הגריל המקצועי. כאן נקבל חווית בשר נטו-  לא תמצאו כאן יותר מידי סלטים ו/או תוספות. יש צלחת סלטים מפנקת ותפוחי אדמה בגריל!! זהו!! מלבד זאת נהנים מנטו בשר איכותי!!


התפריט במקום מאוד ממוקד ולא יומרני- כאמור כפי שציינתי הכוכב האמיתי כאן הוא הבשר!! האופציות כוללות פיתה עראייס, פיתה במילוי קבב הבית, פיתה עם נקניקיית מרגז, פיתה פרגית, פיתה מיקס שבה פרגית ומרגז, פיתה עם שיפוד אנטריקוט, פיתה במילוי נתח קצבים ופיתה פילה. לצד התפריט הקבוע יתווספו מנות הספיישל שיתחלפו מדי שבוע וביניהן אפשרויות כמו צלעות טלה, סטייק סינטה, סטייק אנטריקוט, המבורגר, אסאדו ועוד- מה שיש בויטרינה של הקצביה זה מה שנקבל. 




כמובן שלצד הבשרים האיכותיים נוכל לבחור בשתייה קרה ו/או אלכוהול. בהתייעצות עם נציג מחנות המשקאות בחרנו בבקבוק יין לבן איכותי מהמגוון המטורף שיש למקום להציע (בכל זאת חנות משקאות כן?)  - רוסאן ויונייה- בציר 2019- יין סופר איכותי, עם טעמים מאוזנים ומדויקים, הוגש קר מאוד 



את הארוחה התחלנו עם צלחת סלטים טריים ואיכותיים במיוחד שכללה: חומוס טעים טעים, סלט כרוב לבן, כרוב אדום, כרובית וחצילים שהוגשו לצד פיתות צלויות על הגריל- בהחלט פתיחה כיפית לארוחה מדהימה. זה המחיש לנו כמה לא צריך "לפתוח שולחן" בשביל להנות מארוחה טובה במיוחד! כאן באמת נהננו מנטו בשר! 





שיטוט קצר במקרר הבשרים , קבלת המלצות מהקצב המקצועי ו.. נבחרו נתחים איכותיים ביניהם: צלעות טלה, אוכף טלה, סינטה, פיקניה, סטייק אנטריקוט, הכיף הגדול שניתן לבחור חתיכה מכל דבר, צלע אחת וכו' כך ניתן להיחשף ליותר טעמים, למבחר רחב יותר:




אז החזיקו חזק אנחנו יוצאים לדרך!! מאחר והחלטנו לחלוק את המנות יחדיו ביקשנו שיעשו לנו את ההזמנה בשני סבבים כך שבאמת נוכל להנות מכל נתח ונתח בעודו חם (שוב, זה היתרון במקום שכזה), הגיעו נתחים שנעשו בקפידה, בהחלט הגריל מן יודע את העבודה וידע להוציא את הבשר בדיוק בזמן, עשוי במידת העשייה אותה ביקשנו. כלל הבשרים משויישים ושומנים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים , ברמה מאוד גבוהה וטריים, כל ביס היה פשוט גן עדן!! התענגנו על כל ביס וביס.













לצד הבשרים הוגשה צלחת עם תפוחי אדמה זעירים אפויים ונימוחים:



לסיכום, זוהי הייתה חוויה בשרית איכותית ומיוחדת. כאוהבי בשר איכותי התענגנו על כל ביס וביס, כיף לדעת מה מזמינים ולבחור את המינון הנכון והמדויק לכל סועד וסועדת. אין לי ספק כי נחזור לכאן עוד רבות מאחר ובאמת מדובר בהנאה מסוג אחר. אז חברים אם גם אתם אוהבים ומעריכים בשר איכותי זה המקום בעבורכם, ממליצה לכם בחום לקפוץ למקום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

חינאווי בפיתה

כתובת:
קרליבך 25, תל אביב.

שעות הפתיחה: 
א'-ה ' בין 11-20
יום ו'- בין 9-16.

ניתן להזמין משלוחים דרך Wolt ותן ביס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה