יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

הפעם ממש הגזימו שם בדמינוס



"שמעת על המוגזמת החדשה?" שאלה חברה ששוקולד והיא הם החברים הטובים ביותר, מיד השבתי שלא שמעתי וטוב שכך היות ורק המחשבה גרמה לי להרים גבה- שוקולד ופיצה? פיצה ושוקולד? הייתכן? איך השניים מסתדרים ביחד? ועוד בהגזמה של שוקולד וסוכריות ה- m&m's .


אז במיוחד בשבילכם (טוב, נו , גם בשביל הילדים) עזרתי אומץ והזמנתי את המוגזמת החדשה של דומינוס - גרסת קינוח Special Edition לחופשת הקיץ בלבד. 
דומינוס החלה בתחילת הקיץ את סדרת הפיצות המוגזמות, עם "מוגזמת פפרוני", מוגזמת "גבינות" ומוגזמת "פטריות" וכעת משיקה הרשת את הקינוח המוטרף והמוגזם של הסדרה: תכירו את "מוגזמת שוקולד m&m", פיצת קינוח משוקולד המיועדת למספר סועדים, כפינוק בסיום הארוחה.


הוזמנו 2 מגשים- האחד "מוגזמת גבינות" - מדהימה וטעימה שנזללה בהנאה הן על ידי המבוגרים והן על ידי הילדים


והשניה כאמור "מוגזמת השוקולד"- מוגזמת שוקולד m&m's מבוססת על בצק פריך, בגודל פיצה אישית, קרם ריקוטה מפנק, שוקולד אגוזים בלגי משובח עם פצפוצי שוקולד לבן וטוויסט מקורי - סוכריות ה- m&m's המוכרות והאהובות על כולנו! "מוגזמת שוקולד m&m's" של דומינו'ס תשווק במהדורה מוגבלת עד סוף אוגוסט במחיר של ב- 24.90 ₪ בלבד!

ועכשיו תקשיבו לי טוב, אם אתם לא מזמינים מגש לעצמכם (בלי כיבודים) אתם לא מבינים מה אתם מפסידים, תענוגגגגגגגגגג אמיתי, אני אוהבת שוקולד אבל חשבתי לעצמי שזה לא מתאים יחד ולא טעים- זה לא טעים- זה מדהיםםםםםםםם, מכירים את התחושה שאתם פותחים שקית של משהו טעים וזוללים בלי יכולת לעצור? כאן זאת בדיוק התחושה.

סיום מפנק ומושלם לכל ארוחה ו/או ארוחה בפני עצמה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה