יום שבת, 29 באוגוסט 2015

ראש השנה בפתח- מקבץ מתנות מקסימות לכל המשפחה

אצלי חגיגות ראש השנה מתחילות כבר כחודש לפני החג,
אני מאוד אוהבת להעניק מתנות לחברי/משפחתי ובמיוחד בתקופת החגים ועל כל מתחילה לחשוב על רעיונות מיוחדים שיתאימו לכל אחד באופן אישי.
כל אחד מקבל את המתנה שמתאימה לו - ייחודית בפני עצמה עם כרטיס ברכה (כמו בימים עברו בהם היינו רוכשים איגרות ברכה ולא שולחים SMS).

אז לרגל המאורע, ריכזתי מספר מתנות מקסימות על מנת לעזור לכם בבחירה:



ספר הילדים הוותיק והאהוב "סכך לסוכה"- לווין קיפניס


הספר חושף את הקוראים דרך סיפור ילדים קליל לתהליך בניית הסוכה, למושגים הקשורים לחג סוכות ביניהם: סוכה, סכך, ענפים, פטיש, מסמר, סולם, ארבעת המינים ועוד. הספר מלווה באיורים צבעוניים של פזית מלר-דושי, הממחישים לזעטוטים את אופן בנייתה של סוכה, תוך התמקדות בסוגים רבים של עצים הגדלים בישראל והסבר על כל אחד מהם, לרבות הסבר על עץ התמר אשר רק ענפיו מתאימים להנחה כסכך לסוכה. 

"סכך לסוכה" כתוב בשפה רהוטה, שאפיינה את ספרי הילדים של פעם, ומתבלת את חוויית הקריאה בזכרונות ילדות נעימים של ההורים. 



"חג תשרי"- רינה שליין

קובץ סיפורים שמאופיינים בסימנים ומנהגים של חגי תשרי: ראש השנה "שנה חדשה באה", יום כיפור – "סליחה", סוכות – "הסוכה של גד" ושמחת תורה – "שישו ושמחו בשמחת תורה. 
הטקסט מובא באותיות גדולות ומנוקדות והכתיבה הקולחת בחרוזים מלווה באיורים נפלאים בצבעי מים של המאייר יבגני לגוטין, המותאמים לכל סיפור. 
באמצעות הסיפורים לומדים הילדים על מנהגי חגי תשרי, ועל האפיונים של כל חג וחג. הספר מחבר את הילדים למסורת היהודית בדרך קלילה ונעימה. 
הספר כולל הצעות להפעלות מקוריות לילדים בקבוצות או בזוגות בנושאי חגי תשרי . עוד דרך לשעשע את הילדים בחגים - בקריאה ומשחק .



מארזי החג של סבא חביב

חברי הקרובים ומכרי יודעים שאם הם רוצים להפתיע אותי במתנה מפנקת שאני מאוד יאהב הם צריכים לקנות לי חומרי גלם טובים ו/או כלי מטבח יפים, את כל השאר אני כבר קונה לעצמי.
השנה פרגנתי לעצמי עם מארז של סבא חביב- מארז איכותי ומיוחד.

ב"סבא חביב" מוצעים שני מארזי מתנה איכותיים לרגל החגים: 

מארז 1- המכיל בקבוק של שמן זית סבא חביב, מסדרת השמנים הייחודית המשלבת שמן זית עם שמן זרעי רימון (250 מ"ל) עוד מימי קדם נחשב הרימון לפרי מלכותי בעל סגולות מרפא רבות, לאחרונה נתגלו גם הסגולות הרבות הטמונות בשמן המופק מזרעי הרימון העשיר בנוגדי חמצון, ברזל ומינרלים חיוניים רבים. מחקרים אחרונים בעולם מצאו קשר בין צריכה של שמן זרעי הרימון לחיזוק המערכת החיסונית, הורדת לחץ דם ,איזון כולסטרול ואיזון רמות סוכר בגוף. במארז החג מגיע לצד שמן הזית, צנצנת דבש איכותית (350 גרם) במחיר: 35.99 ש"ח.



מארז 2- המכיל בקבוק שמן זית בלדי סבא חביב (750 מ"ל) ,צנצנת זיתים שחורים מרוקאים (300 גרם) ודבש (350 גרם) במחיר: 55 ש"ח. 

את המארזים ניתן יהיה להשיג בראשית חודש ספטמבר בחנות המפעל בקיבוץ פרוד, ברשת "לגעת באוכל" ובהזמנה בשירות "סבא חביב עד הבית" (הספקה עד 3 ימי עסקים)-בטלפון- 046991888 או באתר- http://www.sabahabib.com


סדרת הפאזלים של TREFL

אם אני רוצה להפתיע את ילדי הגדולים ובעלי אני רוכשת פאזל איכותי וטוב (ורצוי עם כמה שיותר חלקים), הם יכולים לשבת שעות , לחבר, לפרק ולהסתקרן ולי נותר להציץ מהצד ולהתמוגג מנחת.

את מעלותיו וחזקותיו של משחק הפאזל כולנו מכירים, מוקירים ומהללים. הוא מסייע לילדים לפתח את המוטוריקה עדינה, פיתוח הדמיון וחיזוק הביטחון והערכה העצמית, במיוחד לאור העובדה שאת הפאזל הזה, הוא יצליח להרכיב. 

סדרת הפאזלים של TREFL, מיוצרת במגוון רחב של שמות ומותגים אותם חברת "הנסיך הקטן" מייבאת: לקטנטנים ניתן למצוא מותגים אהובים במיוחד כגון: פרוזן, נסיכות דיסני, מכוניות (הסרט המצוייר), ספיידרמן ועוד. אולם גם לילדים הגדולים שבינינו, ניתן להשיג פאזלים של תמונות נוף, של מונומנטים ידועים מכל העולם: פריז, לונדון וכד', ואפילו פאזל מסדרת אומנות במרקם ציור שמן עם דמויות כגון מונה ליזה - כל זאת כדי לאתגר את התאים האפורים שצברנו עם השנים. 

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ 39.9 ₪ ועד 89.9 ₪ לפאזל.


סט מצעים עם דמויות דיסני האהובות מבית "לורה סוויסרה"

אחת המחלות הקשות שלי הינן מצעים, פעמים בשנה אני מפנקת את כל בני הבית ב-2 סטים חדשים ויפים.

חברת לורה סוויסרה מציעה את המתנה המושלמת לחג- סט מצעים למיטת מעבר עם דמויות דיסני האהובות.
בקולקציה נמצא את מיקי מאוס, מיני מאוס, דונלד דאק, נסיכות, דיסני ופו הדוב.
כל המצעים עשויים מ-100% כותנה (העדיפים על פני כל המצעים האחרים לדעתי).

לורה סוויסרה הינה חברה משפחתית המשווקת ובעלת זיכיון בלעדי בארץ לשימוש בדמויות דיסני על מוצרי הטקסטיל שהיא מייצרת.
החברה מציעה מגוון רחב של סטים לעריסות ולולים, מגבות, חלוקים, שמיכות ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 169 ש"ח.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה