יום שבת, 1 באוגוסט 2015

גלידת אנדריי לחגיגה מושלמת

יום הולדת יש רק פעם בשנה ורצוי לחגוג אותה כמה שיותר , הנסיך שלי חוגג יום הולדת 9 אומנם מחר אך החגיגות החלו כבר ביום שישי, כל היום בילינו ונהננו והדובדבן שבקצפת (תרתי משמע) הייתה בסיום כיפי בגלידת אנדריי בראשון לציון.


לפני שארחיב במילים כ"חולת ניקיון" אני חייבת ראשית להדגיש את נושא הניקיון, הסניף מצוחצח, אין פינה שלא נקיה כאן, החל מהשירותים, כלה בשולחנות ובעמדות הגלידה/יוגורט/קרפים ועוד, זה לא מובן מאליו חברים, יש המון גלידריות שכל כך מלוכלך שם שעוד לפני שאנחנו מזמינים אנחנו עושים אחורה פנה ויוצאים מהמקום, זה דבר חשוב מאוד.




רשת הגלידריות "אנדריי" משיקה בימים אלו מבחר מנות אחרונות מתוקות המבוססות על שילוב של הגלידות האיכותיות המיוצרות מזה שנים באותה הנוסחה ולשם כך אנו התנדבנו לדגום את המנות בשבילכם הקוראים היקרים שלי.

הכל טרי, טעים ואיכותי מאוד.

יוגורט קפוא, מרענן וטעים במיוחד, עם מגוון רחב של תוספות:




פרוזן יוגורט, גם כאן תמצאו מבחר רחב של תוספות וטעמים והכל ניתן בשפע ובנדיבות רבה:



לאחרונה נוספו לתפריט מבחר מנות אחרונות נפלאות הכוללות:

גליליות ענק ממולאות בגלידת שמנת בטעם וניל או שוקולד.

מחיר לצרכן: 7 ש' ליחידה.

עוגת גלידה – בסיס של עוגת טורט בתוספת של שני טעמי גלידה על פי בחירת הלקוח ובתוספת עשירה של פקאנים, סוכריות שוקולד, נוגט, וניל שקדים, סוכריות צבעוניות, פירות ועוד. מחיר 98 ש'.




קרפ צרפתי- מיוצר במקום בעבודת- יד . מגיע עם גלידת ריבת חלב, שוקולד לבן או שוקולד חלב. מחיר 15 ש'.







פנקייק – מיוצר במקום בעבודת –יד מוגש כשתי יחידות במנה. מחיר 17 ש'.

ופל בלגי – ופל עשיר המוכן במקום. מחיר 17 ש' ליחידה.

מלבי- מנה קלילה בתוספת מי ורדים עדינים. מחיר 10 ש'.



לכל אחד מהקינוחים ניתן לצרף כדורי גלידה מהמבחר המגוון והעשיר המוצע בסניף.

כדור אחד של גלידה- 10 ש'.

2 כדורי גלידה - 17 ש'.

3 כדורי גלידה – 22 ש'.




"אנדרי", רשת הגלידריות האיכותית, משיקה לקיץ 2015 מגוון טעמים חדשים המתווספים אל עשרות הטעמים המוכרים והאהובים, כשביניהם ניתן למצוא גלידות שמנת המשלבות רכיבים בריאים כמו חלווה עם פיסטוק חלבי וכן מסטיק האהוב ביותר בטעם בזוקה מעודן, גלידת מלבי, טרטופו, וגלידות סורבה המבוססות על פירות טבעיים דוגמת: אננס- קוקוס, פירות יער, פסיפלורה, תפוז סיני, מנגו ומשמש. 


הגלידה של "אנדרי" מיוצרת מזה עשרות שנים לפי מתכון העובר מאב לבן, בהקפדה יתרה על-ידי רכיבים טבעיים ומשובחים, ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים והם בעלות מרקם עשיר ותוספות של פירות טריים. 


הטעמים החדשים מתווספים אל המבחר המגוון והעשיר של הטעמים המוכרים ב"אנדריי": וניל, פיסטוק, שוקולד לבן עם אגוזי לוז, קוקוס, שוקולד נוגט, קפוצ'ינו, מסטיק ועד גבינה עם תות, מקופלת ווניל-דיאט (למקפידים על המשקל). 


מחירים: מארז של 1 ק"ג 58 ש' . 

כדור 10 ש' , 2 כדורים 17 ש', 3 כדורים – 22 ש'.המנות מוגשות בכל סניפי גלידות "אנדריי" ברחבי הארץ (יפו, רמת-גן, הרצליה, ראשון לציון ורמלה)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה