יום שבת, 22 באוגוסט 2015

ביסקוקיט- זוכרים את הקסטה של פעם? קבלו את הגרסה המשודרגת




אמש עשינו יום כיף עם הילדים בראשון לציון ובחרנו לסיים אותו בקינוח מושלם במיוחד- בביסקוקיט.

ביסקוקיט בראשון לציון, אשר נפתח לפני כשבוע וחצי וכבר הפך לאחד המקומות המדוברים ביותר בעיר (גם בשעת הצהריים התור השתרך לו עד הכביש) זו גלידרייה אשר מחזירה למרכז הבמה את הקסטה, הישראלית והנוסטלגית, אלא שעכשיו מקבלת הקסטה שדרוג ושם חדש "ביסקוקיט". כל המרכיבים של הביסקוקיט מיוצרים ונעשים מחומרי גלם מעולים, ובמגוון רחב של ואריאציות יצירתיות וטעימות. 



אז מה זה בעצם ביסקוקיט? אלו הם שני ביסקוויטים מלבניים, נימוחים וטעימים במיוחד הנעשים על פי מתכון מיוחד שפותח עבור ביסקוקיט ע"י הקונדיטורית אלינור אילין שחל.
ביסקוויטים מגיעים במגוון רחב של טעמים, בניהם כמה שיהפכו ללא ספק ללהיט ממכר: וניל שוקולד, שוקולד קלאסי, סוכריות m&m, שוקולד חלווה, שיבולת שועל וג'ינג'ר.חמאת בוטנים, שוקלד ציפס, שוקולד ציפס וקוקוס קלוי ובפיתוח גרסאות ידידותיות לכל המגזרים באוכלוסייה: ביסקוויט פרווה, טבעוני וללא גלוטן (ידידותי). 
בהמשך יתווספו עוד מבחר רחב של טעמים אולם יכולה להגיד בלב שלם כי אלו ה"טעמים" שלדעתי גם בהתווסף טעמים נוספים יהיו הלהיטים.




אז אחרי שנבחר הביסקוויט המועדף, עוברים לשלב המילוי, גלידת בוטיק איטלקית שפותחה במשך מספר חודשים עד שנמצאה הנוסחא המדויקת ועשויה מחומרי גלם איכותיים, ובעלת מרקם עשיר מאוד. הגלידה מונחת בין שני ביסקוויטים מלבניים לעיני הלקוחות ולפי בחירתם. בין טעמים הגלידה: מסקרפונה, תפוז אפרסק, אוראו, ריבת חלב פיסטוק וכל הטעמים הקלאסיים :שוקולד, וניל, פיסטוק, מלבי ועוד. אפשר גם לשלב שני טעמי גלידה בכל ביסקוויט, ממש כמו בקסטה של פעם. 





מעל הביסקוויט אפשר לפזר תוספות: רוטב שוקולד עשיר, פררו רושה, סוכריות, אגוזים ועוד. 



לדעתי מדובר בקונספט מדליק במיוחד, הביסקויטים  טעימים במיוחד ובשילוב הגלידה האיכותית והרטבים יצרו את הלהיט של כל אחד ואחת מאיתנו.
אין לנו בכלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות וכי למקום צפוייה הצלחה מרובה.

מאחורי ביסקוקיט עומדים שני שותפים, מאור סמנה ואלי טייב, שני חברי ילדות שחברו מבחינה עסקית לייזם גדי סולומון. לדברי טייב " הביסקוויטים שלנו נימוחים ופריכים מאוד, כך שהם לא מתנגדים לביס ואפשר לאכול אותם יחד עם הגלידה בנוחות ולקבל חוויה של הילדות בצורה משודרגת ואיכותית וגם ללקק קצת את האצבעות. החזון שלנו הוא סניפים של ביסקוקיט בכל רחבי הארץ". 







המחירים ידידותיים למשתמש: ביסקוקיט – 18 ₪, מארז ביסקוויטים הביתה 50 ₪ ל-10 יח', מארז קומבו – 4 ביסקוויטים+1/2 ק"ג גלידה 55 ₪ ולמי שרוצה קפה לדרך מציעים במקום קפה איטלקי של ווריאניאנו ב 10 ₪ בלבד.


ביסקוקיט,
רח' רוטשילד 63, ראשון לציון
שעות הפעילות עד השעות הקטנות של הלילה:
 א'-ה' בשעות 10:00-02:00,
בימי שישי 10:00-03:00 ובשבתות 10:00-02:00.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה