יום שבת, 1 באוגוסט 2015

אומרים עץ גויאבה או עץ גויאבות? סרט מקסים לכל המשפחה



אמש החלו חגיגות יום הולדתו של בני בן התשע (שבאופן רשמי חל מחר), אז כמובן חיפשנו פעילות כיפית לכל המשפחה ורצוי מקום עם מזגן בחום המטורף הזה.
את היום התחלנו בסינמה סיטי בראשון לציון , הסרט הנבחר הינו "גויאבות" , בתחילה כשהצצתי בפרומו די התלבטתי אם יתאים לגוזל בן השלוש אך מנגד שיובל המבולבל מופיע שם חששותיי הוסרו די מהר.


אז מה זה בעצם סרט הגויאבות אתם שואלים? זהו סרט מוזיקלי מקסים לכל המשפחה בכיכובים של : נאיה פדרמן, מיכאל גולן, חנה לסלאו, יובל שם טוב, חיים אוסדון (דוד חיים), מאיר סוויסה, יהורם גאון, הילה ערן, רון קופמן, עודד מנשה, עדן הראל, רונה בקרמן, אלון גור אריה, צביקה פורמן.




בבניין המשותף במועצה מקומית קטנה, גרים פרצי'ק המנקה, ג'ובאני הספר והכלב שליכטה, ירדוס החופף הרגזן , עדנה השכנה הרכלנית וגם דייר מסתורי שאף אחד לא ראה מעולם. אל הבניין עוברת משפחה חדשה עם ביתם בילי, שנהנית לגלות את הפינות הקסומות בבניין המשותף ובעיקר את עץ הגויאבות. מי שפחות אוהב את העץ הוא ראש המועצה העשיר שגר בבית הסמוך, והגויאבות הבשלות נופלות היישר בשטחו. ראש המועצה והעוזרת האישית שלו מחליטים לעקור את העץ ובילי יוצאת למאבק מולם.

בסרט הילדים לומדים על ערכים מקסימים של עזרה, שותפות הדדית, יכולת לפתור דברים בדרך חיובית , חברות, סבלנות וסובלנות.

כולנו נהננו מאוד , גם המבוגרים וגם הילדים (3,9,14), היינו ממש מרותקים למסך, ממליצה בחום!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה