יום שבת, 29 באוגוסט 2015

מוצרי אורכידאה- טיפוח שיער

בילדותי "סבלתי" משיער מתולתל וחסר צורה לחלוטין, במשך שנים רבות ניסיתי הכל (החלקה, פאנים, החלקה עם מגהץ ועוד) עד שנשברתי והבנתי שאין מנוס, אני מתולתלת ועם זה נסתדר.
במשך שנים רבות ניסיתי מבחר מוצרים לטיפוח השיער, חלקם היו טובים, רובם פחות, חלקם עזרו להעניק לשיערי נפח וברק , חלקם סתם רוקנו את הכיס.

בשנתיים האחרונות עברתי לשיער חלק, עושה פעמים בשבוע פן , מתכננת החלקה וחיה בשלום עם השיער.

מאז ועד היום ממשיכה לחפש את ה"מוצר" שיעשה את המהפכה, שיעזור לי להעניק לשיער נפח (בכל זאת השיער נושר ללא הכרה), ברק ויופי.

ממש לאחרונה הכרתי את מוצרי "אורכידאה" ולפני שבאתי לספר החלטתי שאני חייבת לנסות את המוצרים, הרי כולנו יודעים או בעיקר יודעות כמה מוצרים קיימים בשוק וכמו שכתבתי מעלה חלק נכבד מן המוצרים יודעים רק לרוקן את הכיס ולא מעבר לכך.

אז מי זאת חברת אורכידאה בעצם?

זוהי חברת פארמה המתמחה בפיתוח ושיווק של מוצרים לשיער.
החברה שמה לעצמה מטרה והיא לייצר מוצרים באיכות גבוהה, במעבדות קוסמטיקה מובילות ובאישור משרד הבריאות.      כמו כן שמה לעצמה מטרה לשמור על אמינות המוצרים , איכותם ויחס אישי לכל לקוח.

קיבלתי להתנסות אישית מספר מוצרים :




מסיכה טיפולית עם שמן ארגן ואבץ לשיער יבש ופגום ללא מלח.


מסכה טיפולית לשיער המועשרת בשמנים טבעיים ובתוספת אבץ לחיזוק סיב השערה ולמניעת נשירה (דבר שבתקופה זו ממש חשוב לי).
מיועדת לטיפול עמוק בשיער יבש מאוד, פגום וקשה לסידור.
רכיבי המסכה חודרים לשיב השיערה , מצפים אותה בשכבת הגנה ומקנים לה יופי, בריאות וזוהר, עם ניחוח רענן לאורך זמן.

אכן מדובר במסכה מעולה, בעלת ריח נפלא, השיער רך, גמיש ונעים.

שמן ארגן (מרוקאי) בריכוז גבוה



תכשיר טיפולי, מזין ומשקם את השיער, מצפה את השערה בשכבת לחות המסייעת בהגנה מפני נזקי אקלים, מים קשים או טיפולים שונים בשיער, דוגמת סלסול , צבע או החלקה (בדיוק השיער שלי).
טיפול יומיומי בשיער באמצעות שמן הארגן ישפר באופן משמעותי את השיער , ישיב לו את החיוניות, הברק והרכות הטבעית החסרים בו.

מאחר ואני כאמור עושה פן פעמים בשבוע, משתמשת במוצר מיד לאחר החפיפה עוד בטרם השיער התייבש, אין לי ספק כי אילו הייתי משתמשת בו באופן רציץ מידי יום התוצאות היו נראות הרבה יותר מהר.

קרם לחות והזנה ללא שטיפה



קרם לחות והזנה לשיער, מועשר בתמציות צמחים טבעיות, מסייע בשיקום קצוות מפוצלים ובהחייאת שיער יבש, פגם ועם קצוות מפוצלים.
שימוש יומיומי בקרם לחות אורכידאה יעניק לשיער מראה בריא, זוהר ועם ניחוח רענן לאורך זמן.

ביתי הבכורה עושה פן בדיוק כמוני אולם לאחרונה החלה להסתדר עם השיער המתולתל הטבעי שלה, לכן משתמשת במוצר באופן קבוע ופשוט מאוהבת, השיער זוהר, בעל ניחוח נפלא, גמיש ויפה הרבה יותר.


מסיכה טיפולית קרטין ואבץ



פורמולה חדשנית המעניקה לשיער טיפול וטיפוח אינטנסיביים ב-4 מימדים החיוניים לשיער מושלם.
טיפול, תיקון ושיקום שיער יבש ופגום, התרת קשרים, שיקום קצוות מפוצלים, הגנה על צבע השיער, מסנני קרינה מפני חום לפני ואחרי טיפולי החלקה , טיפוח ברק , עיצוב מושלם, מרקם רכות ומגע משי, מקל על הסירוק ועל השימוש במחליק ופן, ניחוח משכר המתפקד גם כבושם לשיער.

מדובר במוצר מעולה, גם אני וגם 2 בנותיי משתמשות באופן קבוע והשיער רך , נפלא, בעל ניחוח מדהים- במילה אחת- מושלם!

מסיכת מולטי- אקשן ללא שטיפה



פורמולה חדשנית המעניקה לשיער טיפול וטיפוח אינטנסיביים ב-4 מימדים החיוניים לשיער מושלם.

גם מוצר זה הפך לחלק בלתי נפרד מטיפוח היומיומי שלנו ובהחלט רואות תוצאות.


אני התאהבתי במוצרים, ממליצה בחום, נכון, הם אולי לא במחירים הזולים אותם נמצא בסופרים ובפארמים אך בהחלט נותנים עבודה מדהימה ומשפרים את מצב השיער.

אין לי ספק כי הם יהפכו לכוכבים אצלנו בבית.

הכנסו לאתר הבית של אורכידאה מוצרי טיפוח לשיער והזמינו עוד היום את המוצרים הנפלאים.



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה