יום שבת, 1 באוגוסט 2015

הפנינג ענק של ביטלס לכל המשפחה- magical mystery



שבת בצהריים יום יפה וחם בטירוף, אמא שותה המון קפה , מתרעננת, מתלבשת וייאלה יוצאים לדרך , הולכים להפנינג ענק וכיפי במיוחד של הביטלס.

שמעתי רבות על להקת ה- magical mystery ורצינו לבוא ולראות מקרוב על מה מדובר, בתחילה כאשר שמעתי על המופע חשבתי לעצמי, אוקי, לנו ההורים זה בוודאי יתאים אבל לילדים? ועוד לקטנים שבחבורה?

אז זהו, שדי מהר התבדתי, המופע אכן מתאים לכל המשפחה, הגענו למופע מוסיקלי מקסים ומוקפד המותאם לילדים ולמבוגרים, הילדים שלי בני ה-3,9,14 נהנו מאוד מהחגיגה ומהשירים וכך גם כל הקהל שנכח באולם שהיה עמוס עד אפס מקום.






להקת המג'יקל מיסטרי טור המבצעת באופן המדויק ביותר את שירי הביטלס במופע מיוחד עם כל השירים הגדולים של הביטלס (באנגלית) לצד קטעי קישור משעשעים, חברי הלהקה מצרפים את הילדים לחגיגה ומזמינים אותם לבמה לשגעון, הפריחו עם הילדים בלונים, חילקו כלי הקשה והמוני בלוני ענק.




הנה הנסיך שלי על הבמה:



האנרגיה שהייתה באולם הייתה פשוט מטורפת, אוהבי הביטלס יהנו מאוד אך בהחלט לא רק הם, ילדי לדוגמא כמעט ולא מכירים את השירים ועדיין נהנו ודי התבאסו שהמופע הסתיים לו.

מוזמנים לדף הפייסבוק  או לאתר הבית של הלהקה שם תמצאו פרטים נוספים, מועדי הופעות, הנחות והטבות.

המג'יקל בנד (MAGICAL MYSTERY TOUR ) היא להקת המחווה המובילה והגדולה בארץ.
מופע הצדעה לביטלס: מופע נוסטלגי, אנטרגטי ומרגש המשלב את כל השירים והאלבומים הגדולים של הביטלס 

להקת MAGICAL MYSTERY TOUR מופיעה כבר במשך 12 שנים באופן קבוע בכל המועדונים הגדולים והמובילים בארץ (בארבי, זאפה ת"א, זאפה הרצליה, צוללת צהובה, צוותא,ברלה ועוד) ולקחה חלק בפסטיבלים הגדולים והיוקרתיים ביותר (פסטיבל ישראל, פסטיבל הסרטים בחיפה, פסטיבל הסרטים בירושלים, פסטיבל הביטלס בחולון ועוד).
להקת MAGICAL MYSTERY TOUR אף השתתפה בתכניות טלויזיה רבות והופעותיה השונות שודרו בשידור חי בתחנות הרדיו השונות (גל"צ, FM88, FM102 ועוד).


חברי הלהקה:
אורון קוריצ'ונר- שירה וגיטרה

עופר פופ-קורן- בס ושירה

שיקו פלדמן- גיטרה ושירה

קובי סנדהאוס – קלידים ושירה

אספיס רייז- תופים ושירה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה