יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

ביקור נוסטלגי במיני ישראל



אנו אוהבים לבלות עם הילדים באטרקציות מגוונות ולשלב בהם זמן איכות, ערכים, למידה פאסיבית ובעיקר חוויה משותפת לכולנו. השבוע עשינו את דרכנו למיני ישראל

פעילות הקיץ מכוונת לכל המשפחה והופכת להנאה צרופה לילדים, להורים ולא פחות לסבים. השבוע הגענו למיני ישראל בהרכב משפחתי מלא וזכינו לחוויה משפחתית שהילדים מהרו לשתף בה גם את חבריהם שהגיעו אלינו בסופ"ש .



מיני ישראל, פארק רחב ידיים, ייחודי מסוגו, המציע מגוון אפשרויות בילוי מיוחדות ביניהן; אמפיתיאטרון חדשני גדול, אולם אירועים מרהיב ופארק מיניאטורות בו מתקיימות על בסיס קבוע מגוון פעילויות איכותיות מתחלפות לכל המשפחה. 



בפארק מיני ישראל, שבלטרון, תוכלו גם לצפות בהצגה של אורי, הילד הכי סקרן בישראל, וסבא שלו המזמינים את הקהל הרחב למפגש בין דורי ומפגישים את כולם בסיפור ההיסטורי והעכשווי של מדינת ישראל . ישבנו כולנו מרותקים להצגה המסע במנהרת הזמן היה מרתק. מצחק, עצוב, שמח, מסקרן וכמובן מלמד. גם אתם תוכלו לצפות בהצגת הילדים "אורי וסבא במנהרת הזמן" בכל יום עד 28.8.16 בשעה 18:30. בהצגה המצחיקה והשנונה המלווה שירים אהובים על מפגש בין סבא מבולבל שלא עומד בקצב התקדמות הטכנולוגיה לנכדו הצעיר שמצד אחד שולט בסנאפצ'ט ומצלם סלפי , ומצד שני מאד אוהב את סבא שלו ומעריך את העבר והנוסטלגיה.





בתערוכה המוצגת בפארק תוכלו לפגוש את סיפורם של החפצים שנעלמו מהעולם, ולעומתם המוצרים של היום . תערוכת "מאז ועד היום": "מהאסימון לאייפון", מהאנציקלופדיה ועד הויקיפדיה, מהגלויה ועד האימייל, מהגזוז ועד לסודה סטרים. תפגשו את אורי הילד הכי סקרן ושובב באינטראקציות קומיות בין עבר להווה: ישוחח עם הרצל על מה שחזה וחלם מול ההווה, יפגוש את דוד בן גוריון במצפה רמון וינהל שיחה עם ביאליק בלב תל אביב. בנוסף, מודלים בפארק יחזרו בזמן ויציגו למבקרים איך הם היו נראים פעם? מה היה במקום בו הקימו את שלושת מגדלי עזריאלי? איך נראו הרחובות של פעם שעוד מכרו נפט וקרח, החולות שהיו לפני ראשון לציון ועוד המון זיכרונות היסטוריים ונוסטלגיים.




 




שימו לב נותרו שבועיים בלבד: עלות כניסה, שכוללת את כל הפעילויות: 35₪ - 69₪, בהתאם למבצעים המוצעים בכרטיסי האשראי ובוועדים השונים (מגיל שנתיים ומעלה). 



בין ה- 24/7 עד 29/8 מלבד ימי שישי וימים חריגים. בימי שלישי, הכניסה לסבא / סבתא חינם מגיל 55 ומעלה בהצגת ת.ז, מלווה אחד לכל ילד.



פארק מיני ישראל, לטרון, רק 20 דקות מירושלים ומת"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה