יום שבת, 13 באוגוסט 2016

מאפינס ברוקולי וכרובית שלא תפסיקו לאכול

לאחרונה סנפרוסט השיקה מוצרים חדשים- מיני כרובית ומיני ברוקולי, פתרון מושלם לטעמי, אני מכינה המון סלטים ומטעמים עם המרכיבים הנ"ל והיות  שהמוצר קטן ומוכן לבישול/אפיה/טיגון מקל עלי והופך את החגיגה למהירה וזמינה יותר.  אז מיד כשהגיעו המוצרים ידעתי שהשלב הראשוני יהיה הכנת סלט כרובית שעוד במהלך הכנתו כולם חיסלו לי אותו כך שאין לי תמונה אך מבטיחה בהמשך לתת מתכון+ תמונה.

לארוחת שבת בבוקר הזמנתי אורחים וחיפשתי מתכונים קלים, פשוטים אך טעימים אז מיד הכנתי מאפינסים קטנים של ברוקולי וכרובית - יצא אליפות!!! מזל שיש לי רק 10 אורחים כי את כל השאר חיסלנו בעודם חמים.



המרכיבים:

חצי שקית מיני כרובית של סנפרוסט
חצי שקית מיני ברוקולי של סנפרוסט
בצל קצוץ מטוגן
4 ביצים
4 כפות קמח תופח
גביע גבינת שמנת נפוליאון עם בצל
100 גרם גבינה בולגרית מפוררת
100 גרם גבינת מוצרלה

אופן ההכנה:

לטגן את הבצל, להוסיף את כל שאר המרכיבים, לערבב היטב ולאפות בתבנית מאפינס (שקעים) כ-40 דקות בחום בינוני 180 מעלות.

להגיש חם ולהתענג.

למי שלא מכיר את המוצרים החדשים להלן תמונת המוצר- ממליצה בחום, אין לי כלל ספק כי המוצר יהפוך למוצר קבע במקפיא שלנו- קל, זמין ויעיל תמיד.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה