יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

קניון אייס מול אילת

לאחרונה נפשנו באילת חופשה משפחתית עם 4 ילדים בגילאי : 18,15,10,4- רוב שעות החופשה הועברו בשמש, בבריכה ובמלון אולם הייתה משימה אחת שאותה היינו חייבים לבצע - שופינג!!!

בכל זאת, סוף עונה, מחירים נטולי 17% מע"מ- בקיצור תירוצים- בנות בגילאי 18 ו-15 לא פוסחות על שופינג בשום מצב, גם אם זה אומר שההורים לא יכולים להתבטל בטן גב במלון.

אז העמסנו את הילדים ברכב ויצאנו לדרך, לא הייתה יותר מידי התלבטות לגבי מיקום השופינג וזאת מאחר ובמתחם ה-BIG חם בטירוף, כנ"ל בטיילת, לגבי הקניון שנמצא מול המלון גם לא הייתה התלבטות מאחר שלקטנים אין מה לעשות שם והם יטפסו לנו חיש מהר על העצבים והרי שופינג צריך לעשות בנחת ובשקט על כן מיד נפלה ההכרעה קניון אייס מול.


מי שלא מכיר, מדובר בקניון רחב ידיים המשתרע על פני 40 אלף מ"ר המשלב כ-8 אטרקציות לילדים כולל משטח החלקה לצד כ-150 חנויות ממיטב המותגים בארץ ובעולם, מלבד זאת כ-19 בתי קפה ומסעדות שינעימו וישלימו את הבילוי.

הקניון הוקם בשנת 2012 בצורה עגולה בעיצוב מרשים ויוקרתי על ידי מיטב אנשי המקצוע ואדריכלים בארץ ובעולם. 



האטרקציות אותן מצאנו בקניון הינם:

מתחם החלקה על הקרח- בלב הקניון נמצא משטח החלקה המשתרע על פני כ-1,800 מטרים, המתקשים יוכלו להחליק עם פינגווינים קטנטנים וחמודים:



קולנוע D7 - סרטים המותאמים לכל המשפחה ב-7 מימדים, הילדים כל כך נהנו שצפו ב-2 סרטים רצופים:



בבילון פארק- מתחם ענקי עם משחקי וידאו,סימולטורים ומתקני שעשועים- כאן הבנים שלי העבירו שעתיים בלי להרגיש , בשל העובדה שהמתחם די רחב ידיים עומס הילדים כלל לא הורגש.









איגלו בבילון קידס- מתחם גימבורי מדהים שכולל מגלשות ענק, תותחי כדורי ספוג, נדנדות, טרמפולינות ועוד מתקנים רבים, מיועד לילדים בגילאי 3-13, גם כאן הילדודס שלי העבירו למעלה משעתיים בלי להרגיש ואף בסיום הפעילות הנסיך הקטן בן הארבע ממש יצא עם דמעות בעניים- מקום מהמם - אל תוותרו:












מתחם ירי איירסופט- מטווח קליעה למטרה בכלי איירסופט- חוויה לכל הגילאים , ביום בו ביקרנו בקניון חגגנו יום הולדת 10 לנסיך שלנו, הוא מאוד אוהב רובים ומטווחים כך שזאת הייתה חוויה יוצאת דופן עבורו, הוא היה כל כך מאושר:






עוד בקניון רכבת מדליקה הנוסעת ברחבי הקניון ומתאימה לכל הגילאים, רכבת הרים אקסטרימית, סימולטור, סנוקר כדורגל ועוד:



לאחר כיתות רגליים ישבנו להתפנק אני והזוגי בספא דגים המקומי, 20 דקות של פינוק אמיתי לצד עיסוי קליל - חוויה אמיתית:


בסיום השופינג, האטרקציות והכיף ישבנו לאכול, כל אחד בחר את מבוקשו, האחת צוקה, השניה גלידה, השלישי מקדונלדס ואנחנו התענגנו על קפה ברשת קפה קפה.

בלי לשים לב העברנו 5 שעות של הנאה, כיף, שופינג, זמן משפחתי וזמן זוגי, אין לי כל ספק כי זה הפך להיות הקניון הנבחר על ידי כולנו והמומלץ ביותר.


הקניון פתוח עבורכם בכל ימות השנה 7 ימים בשבוע בשעות:


א'-ה' 9:30-23:00
יום ו׳ וערבי חג -9:30-22:00
שבתות וחגים 9:30-23:00


ביולי-אוגוסט: א'-ה' 9:30-24:00
יום ו׳ וערבי חג – 9:30-23:00 ✦ שבתות וחגים 9:30-24:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה