יום שבת, 20 באוגוסט 2016

לחופשה מפנקת ומהנה- קלאב הוטל אילת

כמידי שנה אנו יוצאים לחופשה שנתית באילת, בשלוש השנים האחרונות אני רוכשת מהבוס שלי את הזכות שלו ונהנית משבוע חופשה משפחתית במחיר עלות ועדיין גם ללא המחיר הנמוך  קלאב הוטל נחשבים במחיר ידידותי (לאור המחירים המטורפים שהמלונות מציעים).

הזוגי מאוד אוהב לנסוע לאילת, מידי שנה אני מנסה להציע מלונות באיזורים אחרים בארץ, יותר קרובים אולם הוא לא מוותר, אילת זו מבחינתו עיר החופש.

בשעה חמש בבוקר כבר העמסנו את הילדודס ויצאנו לדרך לחופשה מהנה וכיפית במיוחד, התחלנו את החופשה בפארק יוטבתה השוכן כ-35 דקות לפני אילת שם בילנו כמספר שעות טרם היציאה למלון, סליחה לפני המלון עשינו גיחה קצרה לביג כי חייבים שופינג קצר באילת.

למלון הגענו בשעה 13, המלון באותה העת היה בתפוסה מלאה אולם בשל גודלו לא חשים בעומס האדיר, צוות מנקים דואג לניקיון חללי המלון בכל שעות היממה (גם בשעה 23.00 ראינו אנשי צוות מנקים את איזורי המלון השונים),

המלון ממוקם באיזור נגיש, מרכזי ונוח, כמו כן דבר נוסף חשוב מאוד זה שיש שפע מקומות חניה (ללא תשלום) באיזור המלון או במקביל אליו.

קלאב הוטל הינו מלון הסוויטות הגדול ביותר במזרח התיכון והמלון היחיד בישראל שנבנה ועוצב סביב נושא הים (אפילו במעלית תשמעו את נעימת הים).

אנו בילינו את השבוע בסוויטת קלאב הוטל- הסויטה מותאמת למשפחה של זוג+3 וכוללת חדר שינה עם מיטה זוגית, סלון ובו ספה הנפתחת למיטה זוגית ואופציה למיטת יחיד מתקפלת.
מטבחון מאובזר, 2 טלויזיות, אמבטיה מפנקת, פינת אוכל, מרפסת שמש רחבה וכיפית עם נוף קסום ומרגיע.

המלון הינו גן עדן לילדים וכולל את מפרץ הפיראטים- קומפלקס שעשועים ענקי הכולל תיאטרון בובות, אולם משחקי הדמיה עם כ-100 מכונות משחק וסימולטורים משוכללים- כאן הבנים שלי יכולים  להעביר ימים שלמים.

דיסקו לבני הנעורים וצוות בידור מקסים שמנעים את זמנם בכיף עד שכלל לא מרגישים את הקטנים שבחבורה.
העולם האבוד מציע מגוון פעילויות יצירה לילדים כמעט בכל שעות היממה, כל פעם יצירה אחרת, כל פעם הצגה אחרת ו/או סרט אחר- בהחלט תעסוקה כמעט מלאה לקטנטנים:

ספא שכולל 4 בריכות ג'קוזי מפוארות, סאונה חמה, רטובה וסאונה יבשה ומבחר טיפולים וחדר כושר(הכניסה בתשלום).

אולם אירועים ובידור- אודיטוריום 20 אלף מייל מתחת למיים המציע מגוון ענק של הופעות מושקעות במיוחד(כמעט כל ערב צפינו במופע אחר), הפעלות , משחקי בינגו ועוד.

מבחר ענק של בריכות שמותאם לכל גיל- לקטנטנים שבחבורה מתקן פעלולים עם מגלשות - בשל העובדה שאכן יש המון בריכות במקום לא מורגש העומס ויש פינה לכל אחד.

השנה בשונה משנים קודמות בחרנו לאכול את הארוחות בחדר האוכל של המלון- האמת ? מאוד הופתענו , כל הארוחות עשירות בטעמים, ניחוחות וצבעים, כל ארוחה הייתה טובה מקודמתה, השפע כאן אדיר, אין אחד שלא ימצא את מבוקשו, מבחר רחב של סלטים, מרקים, לחמים, בשרים, תוספות, אפילו בגזרת הילדים יש מגוון רחב:

גם כאן חושבים על טובת האורח וישנם 2 חדרי אוכל וזאת בשל הרצון להקל על צפיפות בחדר האוכל המרווח במיוחד:

אם גם אתם מחפשים מלון לכל המשפחה , מפנק מצד אחד ומצד שני עדיין במחיר שפוי הזמינו חופשה בקלאב הוטל אילת, הנאה מרובה מובטחת לכם, זו השנה השלישית כאמור שאנו מבלים כאן, נהנים ומבטיחים כי נחזור שוב בשנה הבאה.