יום שבת, 20 באוגוסט 2016

במיוחד לקראת החגים הושק אולם התצוגה החדש של food appeal


השבוע לקחתי חלק באירוע ההשקה של אולם התצוגה החדש של food appeal המותג המוביל לסירים ומחבתות בישראל. 

באירוע החגיגי שנערך במשרדי החברה באזור התעשייה של ראש העין הושק אולם התצוגה החדש שהציג חדשנות דרך מגוון אביזרי בישול ואפיה למטבח הביתי לשימוש יומיומי ויותר מזה לרגל החגים הבאים עלינו לטובה, עבורי ביקור בחנות כזאת דומה לחנות ממתקים עבור הילדים הקטנים, הרצון לרכוש כמעט ואת כל מוצרי החברה קונן בי מהרגע הראשון ועד עזיבתי את המקום.

 

באירוע ההשקה הוצגה הפרזנטורית החדשה לתחום מוצרי האפייה של פוד אפיל, רחלי ור-ניר. מי שתצטרף לצד שף החברה ומנהל השיווק של פוד אפיל: השף רון יוחננוב.


קרדיט צילום: שונית וייס
 

קרדיט צילום: שונית וייס

רחלי ור-ניר, הקונדיטורית צעירה והמקצועית נבחרה להיות הפרזנטורית של עולם האפייה ותשמש גם כקונדיטורית הבית המותג. 



כשרונה ויכולותיה של רחלי הם שפרצו לה את הדרך, והיום יש לה למעלה מעשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות ובלוג אוכל מוביל. היא מנחה סדנאות אפייה שיש להן רשימות המתנה ארוכות, ומשתתפת באירועים קולינריים רבים.

לקראת החגים מציע המותג בכל חנויות בהן הוא נמכר מגוון רחב של סירים, מחבתות, אביזרי אפיה ותבניות בכל הצורות, הסוגים והגדלים כרכישה אישית וכמתנה נפלאה לכל מטרה.













רחלי ור-ניר הדגימה בפנינו קינוח גורמה בכוס- 7 מרקמים וטעמים בביס אחד - כל זאת נח לו בכוס המופלאה של food appeal שיש לה דופן כפול.



מנכ"ל פוד אפיל, אייל שרון: "הבחירה ברחלי תואמת לערכי המותג ועולם האפייה שלנו שמתמחה בפיתוח מוצרים חדשניים ונחשקים מתוצרת איטליה, ונועדה להמחיש לחובבי האפייה שהכול אפשרי".

באתר החדש של פוד אפיל תינתן במה משמעותית לעולם האפייה, ולהדרכה מקצועית של האופים הביתיים. רחלי תיתן טיפים, תספק עצות לחובבי האפייה, ותשתף במתכונים ידידותיים ומתוקים במיוחד. בנוסף, רחלי תסייע בפיתוח מוצרים מותאמים לקהל הישראלי בתחום האפייה.

אתר פוד אפיל: http://www.foodappeal.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה