יום ראשון, 14 באוגוסט 2016

מהיום התמונות נשמרות בספר מקסים מבית לופה



הטלפון החכם שלנו כבר מזמן ממלא את פונקציית המצלמה שהולכת ונעלמת מהעולם. מי שהיה כאן לפני עשור עוד זוכר את תמונות הסליס, את המרוץ לקנות מספיק פילמים לפני הנסיעה לחו"ל ואת השאיפה להוציא מהם מקסימום תמונות חדות מבלי לבזבז אף תמונה . לתמונות ההם היה כבוד. ברגע שחזרנו הביתה שלחנו אותם לפיתוח וציפינו חסרי סבלנות לראות מה תועד מרגעי החוויה ההיא ויזכה להיכנס לאלבום המשפחתי.

אלא שהאלבומים האלו כבר כמעט שאינם עוד. אנו מצלמים, ומצלמים ומצלמים ומצלמים ושומרים את היקרות לנו מבין התמונות בתיקיות שלא תמיד מגובות גם במאגרים מאובטחים, לצערי לפני כשנה אף נמחקו לנו 2000 תמונות כשמכשיר הנייד שלנו שבק חיים- אין טעם מר מזה. 

לאחרונה הכרתי את לופה. חברה של חובבי צילום, שקמה בכדי להציל את התמונות הדיגיטליות מחשכת האחסון שבטלפון ובמחשב, ולהוציא אותן לאור בספר אמיתי מודפס. השקפת העולם שלנו אומרת כי רק תמונות המודפסות בספר נשארות לתמיד כסיפור בלתי נשכח. אחרי הרבה עבודה וחשיבה נולדה לנו אפליקציה לטלפון ההופכת את התמונות שבטלפון לספר אמיתי מודפס בכמה דקות. האפליקציה ידידותית למשתמש וניתנת להורדה למכשירי אנדרואיד ואייפון. וזה אומר שכל התמונות שצילמתם בטלפון בחו"ל, בטיולים, במסעדות, באירועים או סתם בסיבוב על חוף הים, כולן יכולות להפוך לספר תמונות מקסים ומלא חוויות. לתמונות בספר אפשר להוסיף טקסטים שיספרו את הסיפור שלכם ומבחר של 14 עיצובים שונים שניתן לבחור מתוכם לספר. היא מתחברת ל google photos כך שגם תמונות השמורות שם יכולות לככב בספר. ספר תמונות מהאפליקציה יכול להכיל עד 864 תמונות ו 144 עמודים, שזה המון!



הפעם אנו בחרנו בעיצוב הספר ההולנדי - הוא הפרמיום של לופה המודפס על נייר צילום אמיתי, עם פתיחה שטוחה של 180 מעלות והוא יוצג ביחד עם מכונת הדפוס ה LayFlat מבית hp אינדיגו. קסמו של הספר הוא ביכולת להדפיס על כפולת נייר רציפה, מה שאומר שכל תמונה מקבלת את הכבוד הראוי לה ואת הנראות המלאה שלה ללא חיתוך באמצע. ספר שטוח באיכות הדפסה מעולה.



אני באופן אישי עד היום לא הכנתי המון אלבומים מהסיבה שהתעצלתי להוריד את התמונות למחשב ואז להתחיל לעבוד, עם הנייד זה זמין בכל עת, קל, נוח, פשוט והכי חשוב שהתוצאה פשוט מקסימה- מקצועית ביותר.
ישנם המון עיצובים , צבעים והתוכנה עוזרת גם לאלו שלא ממש בקיעים ברזי העיצוב.


עוד דבר שחשוב מאוד לציין, ישנן מבחר אופציות לקבלת האלבום, משלוח בדואר רשום, משלוח עד הבית או משלוח לתאי BOX הפזורים ברחבי הארץ.



לפרטים נוספים ולמחירון הכנסו לאתר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה