יום שבת, 13 באוגוסט 2016

מועדון גריי ביהוד


בחודש שעבר חגגתי את יום ההולדת. לרוב הופכת אצלנו כל חגיגת יום הולדת לפסטיבל מתמשך של כמה ימים. את הערב שלי עם בעלי בחרתי לבלות בגריי, המקום שאני אוהבת לשוב ולבלות בו בשל האווירה הנפלאה, המוזיקה הטובה והשמחה של הקהל שהופכת לסוג של חגיגה כחלק מהמופע.



את הערב שלנו במועדון גריי הבית של ההופעות החיות, בחרתי לבלות עם בעלי ועם זוג חברים קרוב ובהופעתו של הזמר משה פרץ שהעניק לנו ערב תוסס, רפרטואר שירים מלא, מוסיקה טובה וריקודים של הקהל שלא יכול היה לשבת על הכיסאות מה שהפך את המופע הזה וכך גם את יום ההולדת שלי למסיבת ריקודים נהדרת שאזכור עוד ימים רבים.





למי שלא מכיר עדיין את מועדון גריי ביהוד אני מליצה מאוד להיכנס לאתר ולבחור מתוך שפע ההופעות החיות את המופע המתאים לו. מומלץ כמו תמיד להגיע לגריי עם פתיחת הדלתות שעתיים לפני המופע, לשבת סביב שולחנות בית הקפה- להלן התפריט, להזמין קפה, סלט, פיצה, עוגה או גלידה וליהנות ממופע אינטראקטיבי של האומן והקהל.




מועדון הגריי ביהוד הוקם ב-2014 במטרה לפתח ולקדם את חווית התרבות באזור . הגריי מארח את מיטב האומנים, סטנדאפיסטים, הצגות ומופעי ילדים והמרצים בישראל תוך שמת דגש על תוכן יכותי, מגוון ותוסס העונה לשביעות רצון קהל המבלים. בגריי תמצאו בית לחזור אליו שוב שוב וליהנות מבילוי אולטימטיבי המשלב תפריט עשיר ומשובח, בר שתייה מגוון והופעות שהופכות רגש למציאות.

כחברת מועדון קיבלתי פינוק לכבוד יום הולדתי קינוח על חשבון הבית- אני בחרתי בעוגת גבינה טעימה במיוחד:



גרי רחוב החרושת 2 יהוד
03-6565222

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה