יום שבת, 13 באוגוסט 2016

מולטי מאם - קומפרסים להנקה



השבוע התווסף למשפחה המורחבת שלנו תינוק חדש. השמחה וההתרגשות של כולנו הפגישו אותי עם זיכרונות מהעבר הלא רחוק של לידת ארבעת ילדי המקסימים. דומה כי כל יולדת טרייה שבחרה להניק התמודדה עם קשיי ההסתגלות של התינוק הטרי לשגרת ההנקה. פטמה פגועה וכואבת , תינוק מתוסכל שלא מצליח לינוק, אם כואבת את גודש החלב והפצע בזמן היניקה כל אלו הופכים לתופעה מטרידה וכואבת לאם, עד שלעיתים גורמת להפסקת ההנקה.

סדרה חדשה שלא היתה בתקופת ההנקה שלי מולטי מאם Multi-Mam הנה סדרה חדשה לטיפול בתופעות השונות שלאחר הלידה – הכוללת מספר מוצרים טבעיים המבוססים על פטנט עולמי של מולקולת ה- QR2. 



הקומפרסים להנקה של Multi-Mam נועדו לטיפול טבעי והקלה בפטמות פצועות וסדוקות, בגישה החדשנית הכוללת את הקומפלקס של המולקולה הטבעית- 2QR – המהווה פריצת דרך רפואית לטיפול בחיידקים וזיהומים. 

המולקולה היא למעשה קומפלקס ייחודי של פוליסיכרידים (סוכרים בעלי שרשראות ארוכות המחוברים יחד והם בעלי פעילות כימית מסוימת) שנצמדים לחיידקים מכל הכיוונים ולא מאפשרים להם להיצמד לרקמת הגוף, להתרבות ולהתפתח ובכך בעצם מחסלים אותם. התרכובות יעילה מאוד בחסימת מגוון רחב של חיידקים מזיקים, ומנגד לא משפיעה על חיידקים ידידותיים). 



האם המניקה יכולה להשתמש בקומפרסים ללא חשש, אין צורך לנקות את הפטמות לפני ההנקה. הם מקלים מידית על העור מסביב לפטמה, מפחיתים את הכאב ומפחיתים את הסיכון לזיהומים שעלולים להיווצר בעקבות הסדקים. השימוש בהם מעניק הגנה מפני זיהומים, תומך בתהליך הריפוי הטבעי של הפטמה, ולחלוטין טבעי ונטול חומרים משמרים.

את ערכת ההתנסות שקבלתי השבוע העברתי ישירות לגיסתי. מתוך ההתנסות שלה תהליך ההנקה שהתחיל בכאב הפך בהדרגה ויחסית בשמן קצר לחוויה מרגשת לה ולתינוק. 

ההמלצה לשימוש יעיל, יש לשים לפחות 10 דקות על הפטמה לפני ההנקה. בכל אריזה 12 ומפרסים. מחיר לצרכן: כ- 60 שקל. 

מיובא ומשווק על ידי חברת התרופות והציוד הרפואי "דרורת". להשיג בבתי מרקחת ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה: 03-6822258 ודף בפייסבוק

קבלו הצצה לעוגת חיתולים מקסימה שהכנתי לגיסתי לרגל הלידה ובתוכה הקומפרסים להנקה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה