יום שבת, 20 באוגוסט 2016

אתר TEEK- אתר שכל אשה חייבת להכיר

לא אחת דובר כי החברים הטובים של האשה הינם: יהלומים, תיקים ונעליים ואכן כך הדבר, אין דבר שיכול לשמח אשה יותר משלושת פריטים אלו.

ביתי הבכורה הינה "תיקיאולניקית"- מכורה לתיקים, ממש כך!! יש לה למעלה מ-100 תיקים והיד עוד נטויה , על כן כאשר הוצע לי לסקר את אתר TEEK ידעתי כי המשימה תהיה יותר קלה מקלה והפנתי את הנסיכה לאתר.

תיק הוא מותג תיקים אינטרנטי חדש. תיק מדבר לכל בחורה שעבורה התיק הוא זה שאומר את המילה האחרונה בטוטאל לוק ומביא איתו שיק מקורי שמקפיץ את כל ההופעה.



האתר הוקם ב2015 ומהרגע הראשון שהאתר עלה לאוויר היה ברור שמהות האתר כולו היא להישאר עם היד על הדופק, לחדש ותמיד למצוא את השונה והמיוחד ואת הפרטים הכי קטנים ומושלמים שהופכים תיק לאהבה של ממש.



האתר ידידותי למשתמש ומחולק ל-4 קטגוריות שונות: תיקי קלאץ, תיקי צד, תיקי גב וארנקים.

קבלו הצצה קטנה לתיקי הקלאץ:


קבלו הצצה קטנה לתיקי הצד:

קבלו הצצה קטנה לתיקי הגב:



קבלו הצצה קטנה לארנקים:


רכשתן תיק ולא אהבתן? אין שום בעיה- במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת בפריט אחר מהאתר, או להחזיר אותו ולקבל החזר כספי או קרדיט לרכישה עתידית באתר, אפשר לעשות את זה בלי בעיה – ובחינם.
באריזה שבה נשלח הפריט נמצאות כל ההוראות שצריך כדי לשלוח בקלות את הפריט חזרה לחברה– החזרת המשלוח למחסני האתר בחינם ועל חשבונם.
כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אליהם בחזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.
במדבקה שמצורפת לחבילה יש לבחור האם ברצונך בהחלפה או החזרה. אם מדובר בהחלפה, יישלח אליך פריט אחר שבחרת וישמח אותך. במידה וברצונך להחזיר פריט, ניתן לקבל עבורו החזר כספי או קרדיט לקנייה באתר.

הנסיכה מבינה דבר מה או שניים בתיקים והכריזה מיד כי מדובר בתיקים באיכות וברמה גבוהה מאוד, אין לי כלל ספק כי נבקר עוד רבות באתר וזאת מאחר והיא הכריזה כי יש שם עוד הרבה תיקים שהיא חייבת שיהיו שלה.

הכנסו גם לדף הפייסבוק של החברה והתחדשו עוד היום בתיקים אופנתיים ומשגעים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה