יום שבת, 20 באוגוסט 2016

המעצבת לימור בן יוסף הופכת כל כלה למלכה

אני לא יודעת איך זה אצלכן אבל היום המאושר בחיי היום יום חתונתי, התחלתי את הבוקר ביום כיף אשר כלל ארוחת בוקר,תסרוקת, איפור והלבשה רגע לפני החתונה,  כל כך נהנתי מיום זה שב"ה שבנותיי יתחתנו אדאג שגם הן תעשנה יום כיף שכזה, אולם לצערי ככל שעוברים הימים אני שומעת על פחות ופחות מקומות שכאלו.

לאחרונה הוזמנתי לאירוע השקה של המעצבת לימור בן יוסף (שהלבישה את מלכות היופי ובקרוב גם את מיס יוניברס) אשר השיקה לאחרונה את מתחם היופי והאופנה שלה בהוד השרון, המתחם אשר משתרע על פני 400 מ"ר הינו הגדול והיחיד מסוגו בארץ!! מציע כל מה שכלה (והמלווה שלה) צריכות ביום הכי חשוב שלה החל מעיצוב אישי לשמלת כלה, דרך תסרוקת ערב מותאמת ועד לאיפור מקצועי ומושלם.



לימור אשר אינה פוסחת גם על מלוותיה של הכלה מציעה להן שמלות ערב מעוצבות, שירות איפור מקצועי וכמובן – תסרוקות מותאמות.



התוכנית כללה: ארוחת בוקר מפנקת כיד המלך, דברי פתיחה ותצוגת אופנה המציגה את מגוון הקולקציות ובהנחייתה של הסטייליסטית המובילה בישראל – ליאת אשורי.





סיעור המוחות בין השתיים היה הרמוני ומשותף החל מבחירת הבדים ועד לגזרות ולצבעוניות. עיקר עבודתה של לימור עד כה היה בתחום הכלות והחיבור האישי-מקצועי שלה לליאת הוליד שפה שונה לחלוטין עבור לימור לעולם חדש ונוסף שבו התאהבה.

ליאת חיברה את לימור לשמלות שאינן בהכרח קשורות לכלות, אך בהחלט יכולות לשמש לערב הכי מכובד ומיוחד בשנה עם אמירה קולית וצעירה, בבדים מודפסים בסגנון הבוהו שיק וויקטוריאני ובגזרות מהמאה הקודמת, אך בבדים קלילים וקייצים.

ליאת שהייתה אחראית על הסטיילינג ועל הסטים יחד עם הכשרון של לימור בתחום השיער והאיפור – הביא לתוצאה מושלמת שהתכתבה עם סגנון השמלות. 

במתחם היופי המשפחתי בהוד השרון המשתרע על פני 400 מ"ר מקדמת לימור וצוות העובדים את פני הכלה ומעניקים לה תחושה של מלכות ליום אחד. בפינות מעוצבות בתוך המתחם הרחב מוזמנת הכלה לעבור שלב אחר שלב את המסלול המלכותי ביום הכי מרגש שלה: עיצוב אישי לשמלת כלה, תסרוקת ערב מותאמת, איפור מקצועי מוקפד והרגשה שכולם מסביב עושים הכל אך ורק עבורה. (וכמובן שגם עבור המלווה.) 
עוד במתחם: תסרוקות ותספורות, פדיקור ומניקור, ספא מפנק ושאר פינוקים המתקשרים ליום הכי מיוחד בשנה אשר יחד הופכים תהליך מתיש ליום מלכותי עתיר בפינוקים

את סלון היופי הראשון שלה "פתחה" לימור על הגג בבית הוריה, והיא רק בת 15. השמועה עשתה לה כנפיים ומכל השכונה החלה להגיע לגג להסתפר ולהתאפר לקראת חתונות, אירועים משפחתיים ובכלל.... 

קולקציית שמלות הכלה של לימור בן יוסף נתפרות בקפידה ובתפירת עילית בעבודת יד בלבד ומעוצבת בהתאם להשראות שלימור מקבלת מקהל לקוחותיה ומהיכרותה עם עולם התוכן הנשי, רצונותיו מנסיעותיה בעולם וביקוריה התכופים בתערוכות בזירות האופנה הבינלאומיות.

את שמלות הערב מייבאת לימור מזירות האופנה הבינלאומיות כשהקו המנחה הוא לבוש נוח, אלגנטי ונחשק ובעל גזרות מחמיאות ומותאמות לכל גוף.

עיצובי השמלות מושתתים על פרי דמיונה ובהשראות קהל הלקוחות במרבית המקרים. הקולקציות שלה מגיעות בגרסת LIMITED EDITION, ואין קולקציה אחת דומה לקודמתה.
טווח מחירי השמלות: 8,000 ₪ - 18,000 ₪


לימור, כמי שמאמינה בתרומה לקהילה פרסמה לפני כחודש את ההודעה הבאה:


כל אישה חולמת מאז שהיא ילדה על היום הגדול. על השמלה הלבנה, האורחים, המוזיקה...ובעיקר, התחושה המדהימה והחד-פעמית של להיות מלכה ליום אחד. כתבו לנו הודעה בפרטי עם שם של כלה לעתיד שאתן מכירות ורוצות לפנק ובגדול. ספרו לנו למה הכי מגיע לה לזכות, ואנחנו, נדאג להפתיע אותה בענק!
מתוך אנספור פניות נבחרה לימור ללא את תהילה חדד שחברתה המליצה עליה מהסיבות הכואבות. - שבוע אחרי שקבלה הצעת נישואים נתבשרה תהילה שהיא חולה בסרטן השד. יום הפינוקים שהעניקו לה לימוד והצוות החם עודדו אותה בדרך למסע של עצמה להחלמה. הסרטון כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה