יום שבת, 13 באוגוסט 2016

מתחם יטבתה ממשיך להתחדש ומשיק פארק אטרקציות חדש וייחודי

אני מניחה שאין אחד שלא מכיר את פונדק יטבתה השוכן כ-35 דקות מאילת, כל שנה בנסיעתנו דרומה רגע לפני אילת עוצרים לחילוץ איברים והתרעננות מפנקת ומענגת הכוללת גלידה טובה, ארוחת בוקר, שוקו או סתם קפה מפנק.

במתחם רחב הידיים: מסעדה חלבית הכוללת ארוחות בוקר, סנדוצים, מאפים ועוד, מסעדה בשרית המציעה מגוון ארוחות עיסקיות, גלידריה מפנקת הכוללת מבחר גלידות הבית ב-72 טעמים שונים, חנות נוחות ומתנות בה נמצא מבחר מתנות מעדני טבע, תמרים טריים, מבחר מוצרי קוסמטיקה מים המלח, עבודות יד ועוד.

בביקורנו האחרון הופתענו לגלות את פארק יטבתה - בעל 4 תחנות אטרקטיביות , בלי לשים לב העברנו כמעט שלוש שעות בהנאה מרובה הן מצד הגדולים והן מצד הקטנים.



אז מה בעצם מציג הפארק אתם בוודאי שואלים?

המתחם כאמור מציע 4 תחנות : קיבוץ ומחלבה,עולם המדבר, אנרגיה מתחדשת ורפת יטבתה, מלבד כל זאת ישנם במקום מבחר מתקני שעשועים לכניסה חופשית.

בתחילה רגע לפני שנכנסו לאתרי התוכן השונים התחלנו בשיטוט חופשי ומהנה במתקני השעשועים, מעט צילומים לצד הטרקטור הראשון שהיה בקיבוץ, סיבוב בטרקטרונים קטנים ועוד...











התחנה הראשונה בה התחלנו :קיבוץ ומחלבה- מניחה שחלקכם כמוני לא ממש מכירים את ההיסטוריה של הקיבוץ, איך הפכה לאימפריה, איך הפכה המחלבה הקטנה בערבה לאחת המחלבות המובילות במשק הישראלי? סיפור סינדרלה הכובש של מחלבת יטבתה במיצג חווייתי מסעיר של מחלבת יטבתה, הביקור במתחם כולל סרטון הממחיש את סיפורה לאורך השנים, מיצגים שונים, מאחר שכיום לא ניתן לבקר במחלבה כאן אנו מקבלים הצצה לקוי הייצור השונים במחלבה.






מכאן המשכנו מיד לתחנה הבאה- עולם המדבר- תחילת דרכו של קיבוץ יטבתה היה חול, חום, מדבר ושממה- רק מי שעלה על ג’יפ ונתן לו להוביל אותו אל קרבי נופי המדבר, יידע מהי נסיעה מסעירה אמיתית וחוויה חרוטה בליבו לכל החיים. תוסיפו לזה משחק בארגז חול ותקבלו עוד משהו שפשוט אסור לפספס, אז גם אנו יצאנו לטיול במדבר באמצעות סרט תלת מימד מלהיב במיוחד, שם נסענו באופנוע, גיפ ואף טסנו במסוק:





מיד לאחר הנסיעה הכיפית חיפשנו בארגז החול את החיה הקדומה הראשונה שנמצאה ביטבתה:


שיחקנו במספר משחקי חשיבה אתגריים במיוחד:




וכבר מיהרנו לתחנה הבאה:


התחנה הבאה- אנרגיה מתחדשת- גם תחנה זו עוררה התפעלות והתלהבות מצד הגדולים ומצד הקטנים, כאן למדנו מהי אנרגיה מתחדשת ולמה בכלל צריך לחדש אותה? וכל זאת באמצעות שעשועים ומשחקים מהנים.
מעטים הילדים שיידעו להשיב על השאלות, ומעטים עוד יותר הם ההורים. כל התשובות לכל השאלות על אודות אנרגיה מתחדשת במתקני משחק וטכנולוגיה מתקדמת, מחכות לכם, בשילוב חוויה ולמידה.






רגע לפני שמסיימים עוברים לתחנה הבאה- לרפת יטבתה- מתי פעם אחרונה יצא לכם להכיר מקרוב פרה? אז הנה. הפעם צוללים אל תוך העולם הסודי של טעם יטבתה ונפגשים מקרוב עם הפרות שלנו במשחקי חליבה ועוד.






לאורך כל המסלול ישנן חידות ותמונות אשר מלמדות את הילדים אודות החיות, המחלבה, האתר והקיבוץ, בסיום המסלול כאשר הילדים עונים על כל התשובות הנכונות מקבלים מתנה .



אז אם גם אתם נוסעים לאילת בקרוב ממליצה בחום- אל תוותרו על הפארק המקסים - הנאה מרובה מובטחת לכם!!

שעות פתיחה:

ימים ראשון וחמישי הפארק פתוח 9:00-16:00
יום שני, שלישי, רביעי 10:00-16:00
יום שישי סגור
שבת – 11:00-16:00
*כניסה אחרונה לפארק שעה לפני נעילת השערים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה